Elzbieta Dzieciuch 20.06.2006 13:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 Ponieważ nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie na FAQ pytam tutaj.Zalogowałam się wczoraj , użytkownik Elik, hasło ........, potem weszłam w swój profil i chciałam zmienić adres e-mail , bo wpisany był nieaktualny, po zatwierdzeniu wyskoczyła na 2 sekundy informacja że zmiana zbyt znacząca czy coś w tym rodzaju, nie zdąrzyłam przeczytać, no i od tej pory nie mogę się zalogować. Spróbowałam się zarejestrować ponownie, wpisałam swój nowy adres [email protected] -wyskakuje info. że adres jest zajęty?????????????czyli zmiana została tj. przyjęta W profilu zmianiłam tylko adres mailowy a hasło i login został ten sam. Zarejestrowała się ponownie w pracy, bo innaczej nic się nie da napisać,Chciałabym odzyskać swój dawny profil, HELP i pozdr, Elik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moder_tech 21.06.2006 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Tak, wszystko się zgadza. Komunikat znikł zbyt szybko (co jest w pewien sposób niedoróbą tego oprogramowania), ale z grubsza było tam napisane, że konto zostało deaktywowane, gdyż zostały zmienione istotne informacje i na ten nowy adres email przyjdzie nowy kod aktywacyjny. Dlatego proszę o sprawdzenie swojej nowej skrzynki pocztowej - tam powinien być wysłany email od naszego systemowego użytkownika www-data o temacie Reaktywuj swoje konto. W środku powinien znajdować sie link z unikalnym kodem, który może te konto odblokować. Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie, aby była pewność, że wszyscy użytkownicy posługują sie prawidłowymi adresami email. W razie kłopotów można się kontaktować ze mną bezpośrednio: [email protected] Serdecznie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.