model 10.07.2006 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 Witam Serdecznie. Odrazu na początku piszę iż jestem zielony w tej tematyce Najpierw przedstawie potrochu swój problem. Rodzice zamierzają kupić dom z przyległym do niego budynkiem produkcyjno-usługowym o powierzchni 100m2. Ja chciałbym zamienić sobie ten budynek na swoje mieszkanie i sobie w nim zamieszkać. Słyszałem że trzeba posiadać jakieś zezwolenia czy coś takiego aby dokonać takiej adaptacji. Prosił bym o jakąś ścieżkę którą muszę przebyś, aby dokonać takiej adaptacji. Jestem niestety zielony w tej tematyce, więc jak ktoś będzie taki wyrozumiały i napisze mi co i jak to był bym bardzo wdzięczny. Wystarczy mi chociaż informacja od czego zacząć, gdzie najpierw się udać z tym moim problemem (np. do jakiego urzędu itd). Z Góry dziękuję za wszelką okazaną pomoc i informacje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robert skitek 10.07.2006 16:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 Wydzial Architektury w U.M. - tam dowiesz się wszystkiego.Albo zatrudnij architekta (albo kogoś innego z uprawnieniami), i tak się bez niego nie obejdzie.powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania