Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

adaptacja poddasza

Recommended Posts

Kochani, jestem kompletnie zielona. Czytam już od kilku godzin to forum, ale im więcej czytam tym mniej chyba wiem :( (a przynajmniej amm takie wrażenie...). Mam pytanie czy ktoś z Was adaptowal poddasze? Tzn strych konkretnie. Muszę policzyć ile by mnie to kosztowalo. Poddasze ma cześć uzytkową (pokój z kuchnią + lazienka) a do tego dwa zupełnie "gołe pomieszczenia, gdzie trzeba zrobić sciany, ocieplić, podłogę zrobić, wstawić kominek z rozprowadzaniem ciepła do pozostalych pomieszczeń. Czy znacie może ekipę z Poznania, solidną, nadającą się do takcich prac? Gdzie moge wysać zapytanie cenowe????

Aha, musze też zrobić ogrzewanie gazowe z piecem dwufunkcyjnym.

Pozdrawiam i przepraszam, jeżeli pytania sa kretyńskie

MvCH

Ja właśnie jestem na etapie adaptacji poddasza. Nie piszesz, czy to poddasze jest w nowym czy w starym domu. U mnie adaptacja poddasza w domu z 1945 roku wiąże się z wymianą dachówki, ociepleniem ścian, wyrównaniem poziomu podłóg. Po prostu generalny remont strychu o wymiarach około 120 m2. z tego co już się zdążyłam zorientować to koszt może się zamknąć w kwocie 200 000. Ale nasz dom jest stary i co chwilę są jakieś niespodzianki. Strasznie dużo kosztują materiały (wszystko starsznie podrożało) a i robocizna jest w cenie u nas teraz 12PLN/rg.

Jak masz jakieś konkretne pytania to śmiało! :wink:

o matko... 200 tys?????? :o dom jest stary, ale w bardzo dobrym stanie, dach będzie wymieniany przez wspólnotę, także mój koszt niewielki. Strych jest częściowo zaadaptowany, tak jak napisałam, do adaptacji zostaly mi dwa pomieszczenia (ok 70m2), ale tam musiałabym zrobić dokładnie wszystko.... ściany podłogi, podciągnac instalacje, okna wstawić itd. Nie wiem gdzie się zwrócić o jakąś wycenę, gdyby ktoś miał adresy firm zajmujących się takimi sprawami z Poznania/wielkopolski to bardzo poprosze o podeslanie. Oczywiście solidnych firm...