miwol 23.08.2006 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 Przygotowany pas siatki zwiń sobie w rolkę, zawieś u góry np dwoma gwózdkami na styropianie. rozprowadź 1 m2 kleju, rozwiń 1 m2 siatki (zablokuj rolkę też gwoździkami np) i zatrzyj. Czynność powtarzaj do samego dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 23.08.2006 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 potwierdzcie czy to powinno byc tak?: ide od gory budynku, zaciagam powierzchnie 1m2 klejem, daje siatke- wciskam, na to druga warstwa kleju, OK ale teraz idac pionem musze "wejsc pod siatke" zaciagnac klejem styropian nastepnie wciskam siatke i druga warstwa kleju itd. troche duzo tej gimnastyki Możesz zaciągnać klejem pas poziomy, wtopic siatkę zawieszoną pionowo na długość i przesuwać się poziomo, później niżej itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monidare 23.08.2006 11:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 dziekuje za instrukcje "obstrukcji" zaczynam od dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prymasek 23.08.2006 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2006 Polegem w tym przypadku na pracy swoich rąk - myślę, że mój klej "przylega dobrze i równomiernie" Efekt uboczny jest taki, że 170 m2, które ekipa mi chciała ocieplić w 2 tygodnie, ja ocieplam już drugi miesiąc Nad tymi pęknięciami się zastanawiam u prymaska. Jakie pęknięcia - na kleju?, na złączeniach płyt styropianowych? Napisz coś więcej. pęknięcia na gotowym tynku w momencie gdy wszystko położysz zaczyna to pracować. jesli klej i siatka nie trzymają się dobrze styropianu to powstają pęknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miwol 24.08.2006 08:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 Rozumiem, będę obserwował u siebie. Zamierzam tynkować w przyszłym roku, zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sp5es 24.08.2006 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 Geno, widzę, że Ty już tylko udzielasz błogosławieństwa zapytaniu, bez jakiegokolwiek swojego komentarza Ja osobiście, będąc właśnie w trakcie ocieplania domu styropianem, rozwieszam siatkę pionowymi pasami na styropianie a następnie zacieram klejem. Zacieranie powoduje poruszanie, naciąganie siatki więc nie bardzo sobie wyobrażam, że "pod oczkami siatki będzie sucho". Być może któryś z teoretyków taką metodę skrytykuje, ale myślę (i widzę ), że efekt końcowy stosowania tej metody jest dokładnie taki sam jak metody z nanoszeniem kleju pacą grzebieniową przed rozwieszeniem siatki. Dokładnie efekt jest nieprawidłowy zachowuje się diametralnie inaczej niż w topiona w łoże grzebieniowe. Siatka musi leżeć 1 mm od wierzchu i 2 mm od styropianu. Leżąca siatka bezpośrednio na styropianie , nawet zasmarowana klejem i trzymająca się podłoża, nie ma możności przejmowania powstających w czasie ekspolatacji naprężeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sp5es 24.08.2006 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 bralem pod uwage kiepska otuline siatki klejem w przypadku gdy naciaga sie na nia klej. ale od czego beda te pekniecia, czy ewentualna druga warstwa kleju nie wzmocni calosci??? Nie, nie wzmocni. Siatka musi być wewnątrz , a nie na krawędzi warstwy zbrojącej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bary30 24.08.2006 19:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2006 Witam A jakie rady odnośnie równania 2giej warstwy kleju żeby uzyskać jak najrówniejszą powieszchnię. Pod światło widać nierówności (wypukłosci i dołki ) oraz ślady po pacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 25.08.2006 06:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2006 Witam A jakie rady odnośnie równania 2giej warstwy kleju żeby uzyskać jak najrówniejszą powieszchnię. Pod światło widać nierówności (wypukłosci i dołki ) oraz ślady po pacy. Ślay po pacy zeszlifujesz, dołki to niestety efekt niestaranności w przyklejeniu styropianu lub jego zmiana geometrii ze względu na brak sezonowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sp5es 27.08.2006 18:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2006 Metodą jest przeciągnięcie całości tzw blichówką/"żyletką" - są nawet do 120 cm długości. Wtedy wyrównuje się wszelkie nierówności. Najlepiej robić od razu równo.Nadłożenia pow. 3 mm powinny być siatkowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.