Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

JackD - to wielkie oczy to byly do tego co Ty napisales :)

w serwisie za wymiane pierścionków wyliczyli około 300 zł za wymiane.... im to bgez gwarancji na przebieg itd itp...

mam pytanie czy do tego silnika kupię gdzieś pierścienie?/... w cenie rozsądnej??

uszczelkę pod głowicę??

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1347097
Udostępnij na innych stronach

JackD - to wielkie oczy to byly do tego co Ty napisales :)

w serwisie za wymiane pierścionków wyliczyli około 300 zł za wymiane.... im to bgez gwarancji na przebieg itd itp...

mam pytanie czy do tego silnika kupię gdzieś pierścienie?/... w cenie rozsądnej??

uszczelkę pod głowicę??

nie zrozumiałem ... ale tak naprawdę było... pierścionki, kilka uszczelek i robocizna nawet niewiele ponad 300 zł.... no dramat.... to nie pomyłka...

dlatego chciałem kupić same pierścienie....i własnoręcznie zaryzykować remoncik....

sorry za gapiostwo....

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1349987
Udostępnij na innych stronach

Marcin,

 

mozesz coś doradzic i mnie

 

ok. 100 m2 do koszenia czy elektryczna czy spalinowa do 400-500 PLN.? 8) :wink:

Na 100m2 lepsza droższa elektryczna, niż badziewna spalinowa. Tylko nie kup spalinowej za 499 w markecie, bo w następnym sezonie wydasz na same koła, które trzeba wymienić, bo się porozjeżdżają

Elektryczna - jakaś markowa. Mój ojciec handluje Sitiga, Vikingiem - sprawdzone - dobre. W Castoramie widziałem ostatnio Bosch-a w dobrej cenie, no i też są spoko.

 

300 zl za pierscienie :o :o :o

No to ktoś chciał nieźle przyciąć. Co tam masz za silnik? Stówka to już drogo.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1350263
Udostępnij na innych stronach

Marcin,

 

mozesz coś doradzic i mnie

 

ok. 100 m2 do koszenia czy elektryczna czy spalinowa do 400-500 PLN.? 8) :wink:

Na 100m2 lepsza droższa elektryczna, niż badziewna spalinowa. Tylko nie kup spalinowej za 499 w markecie, bo w następnym sezonie wydasz na same koła, które trzeba wymienić, bo się porozjeżdżają

Elektryczna - jakaś markowa. Mój ojciec handluje Sitiga, Vikingiem - sprawdzone - dobre. W Castoramie widziałem ostatnio Bosch-a w dobrej cenie, no i też są spoko.

 

300 zl za pierscienie :o :o :o

No to ktoś chciał nieźle przyciąć. Co tam masz za silnik? Stówka to już drogo.

hehe... mam 5 KM Briggs`a... jestem zadowolony... las bym nią ciął... swoje zrobiła, ale dbałem o nią... i jak wymienie pierścionki, znów kilka lat pohula...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1350270
Udostępnij na innych stronach

Marzin, mam pytanko...

moja kosiarka kołowa mam już 7 lat.... ta 5 konna firmy Brigss Briggs /nie wiem czy dobrze napisałem?/ i zaczyna brać olej jak jasny gwint....

Kurcze, nie doczytałem tego. :oops:

Jak już żre olej, to czas na nią. Wymiana pierścionków na jakiś czas pomoże, ale to, jak mawiał jeden znajomy mechanik, jak łatanie kondoma :wink:

Części do silników Brigs&Stratton są ogólnie dostępne i są zamienniki.

W tej firmie można się zaopatrzyć:

http://www.partner-parts.pl/

Musisz spisać z silnika: TYP MODEL CODE - będzie na blaszanej obudowie cylindra. Z tym że nie wiem, czy mają tam sprzedaż detaliczną.

w serwisie za wymiane pierścionków wyliczyli około 300 zł za wymiane.... im to bgez gwarancji na przebieg itd itp...

 

A co to za serwis? W Karkowie? Jestem ciekaw, bo znam tę branżę jak własną kieszeń... :wink:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1350281
Udostępnij na innych stronach

Marzin, mam pytanko...

moja kosiarka kołowa mam już 7 lat.... ta 5 konna firmy Brigss Briggs /nie wiem czy dobrze napisałem?/ i zaczyna brać olej jak jasny gwint....

Kurcze, nie doczytałem tego. :oops:

Jak już żre olej, to czas na nią. Wymiana pierścionków na jakiś czas pomoże, ale to, jak mawiał jeden znajomy mechanik, jak łatanie kondoma :wink:

Części do silników Brigs&Stratton są ogólnie dostępne i są zamienniki.

W tej firmie można się zaopatrzyć:

http://www.partner-parts.pl/

Musisz spisać z silnika: TYP MODEL CODE - będzie na blaszanej obudowie cylindra. Z tym że nie wiem, czy mają tam sprzedaż detaliczną.

w serwisie za wymiane pierścionków wyliczyli około 300 zł za wymiane.... im to bgez gwarancji na przebieg itd itp...

 

A co to za serwis? W Karkowie? Jestem ciekaw, bo znam tę branżę jak własną kieszeń... :wink:

 

no nie mam dobrych wiadomości.... nie prowadzą sprzedaży detalicznej....

ale na pewno znajdę....

pozdrówka

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1350795
Udostępnij na innych stronach

Kupilem dwa arkusze papieru sciernego - 800 i 1200 - koszt moze 3 zl ?

 

Przeslzifowalem, tlok i cylinder, napierw 800 potem 1200 na mokro, zlozylem odpalam chodzi :D :D, tak ja nawet lekko kosilem :wink:

tylko teraz - czy ma sie docierac na niskkich obrotach, czy na wysokich (bo to dwusow i smarowanie ma prez obroty ?). Wszystko zostalo stare - tlok, cylinder, i pierscien

 

i ktos pisal wyzej o regulacji gaznika. Mozna prosic o szczegoly ?

przy okazji moze ktos ma pomysl z czego moge wyciac uszczelke pod tlumik ? - bylem w serwisie i powiedzieli ze nie maja oryginalnych - tez dorabiaja

 

ile by nie pochodzila - to juz wiem ze sie oplacalo :)

a w przyszlosci pewnie kupie cos markowego ...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1357851
Udostępnij na innych stronach

Kupilem dwa arkusze papieru sciernego - 800 i 1200 - koszt moze 3 zl ?

 

Przeslzifowalem, tlok i cylinder, napierw 800 potem 1200 na mokro, zlozylem odpalam chodzi :D :D, tak ja nawet lekko kosilem :wink:

tylko teraz - czy ma sie docierac na niskkich obrotach, czy na wysokich (bo to dwusow i smarowanie ma prez obroty ?). Wszystko zostalo stare - tlok, cylinder, i pierscien

 

i ktos pisal wyzej o regulacji gaznika. Mozna prosic o szczegoly ?

przy okazji moze ktos ma pomysl z czego moge wyciac uszczelke pod tlumik ? - bylem w serwisie i powiedzieli ze nie maja oryginalnych - tez dorabiaja

 

ile by nie pochodzila - to juz wiem ze sie oplacalo :)

 

a w przyszlosci pewnie kupie cos markowego ...

 

jeżeli dwusuw to dicieraj na srednich obrotach ze wskazaniem na wyższe

bo jezeli smarowanie mieszanką to samo się to rozumie, im wiecej paliwa to wiecej oleju do smarowania... mozesz zwiększyć dawkę oleju do paliwa

i staraj sie nie przegrzac, czyli lekkie roboty.....

uszczelke pod tłumiki sie dorabia z klikieritu, ale trzeba okuc blachą..

sa punkty co tylko się tym parają... znajdż i dorób taką jak nalezy... wg starego wzoru... zapytaj w serwisie poradzą, gdzie dorabiają..

co do gaźnika to nie mam pojęcia....

a w przyszlosci pewnie kupie cos markowego ...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/60781-zatarty-silnik/page/2/#findComment-1358367
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...