pawel33 03.04.2003 09:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 Witam wszystkich Jestem w trakcie budowy domu i stoje przed dylematem wyboru pieca gazowego i calej instalacji. Nadmieniam ze nie mam wogole pojecia co z czym i prosze o pomoc w wyborze. Czytajac wiele wypowiedzi na ten temat przyznam sie , ze nic z tego nie rozumiem )) jakies parametry i wogole ) Jestem laikiem w tym temacie a idac do sklepu to mi wcisna to co najlepiej im pasuje. Dom bedzie o powierzchni okolo 150m2. I co tu wybrac ? Jakie warunki sa potrzebne i dane zeby ktos mi pomogl? Dzieki serdeczne czekam i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Smok 03.04.2003 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 Napisz, czy masz dostęp do gazu, jaki jest Twój dom zwarty, czy rozłożysty, czy masz dużą kotłownię, jakie masz upodobania, możesz poświęcić czas na palenie czy chcesz mieć wygodę i możliwości finansowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Majka 03.04.2003 09:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 A jakie ogrzewanie miałeś zaproponowane w projekcie?Jakie paliwo masz dostępne? /np. gaz ziemny przy granicy działki, przydział mocy, budujesz pomieszczenie na węgiel?Formę ogrzewania wybiera się razem z planami budowy domu i nie chcę wierzyć, że o tym nie myślałeś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawel33 03.04.2003 09:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2003 witaj SmokDom bedzie parterowy z uzytkowym poddaszem raczej standardowy - ogrzewanie gazowe - no i oczywiscie jesli to mozliwe to zeby ta cala instalacja miala rece i nogi . Chodzi mi tu szczegolnie o ciepla wode co by na nia nie czekac i koszty eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania