Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Odpowiedzialność hurtowni za reazlizacje zamówienia ?


Kathleenka

Recommended Posts

Sprawa wygląda nastepująco:

 

zamówiliśmy 2 kominy systemowe. Wpłacilismy zaliczke 1000 zł. Pracownica hurtowni poinformowała nas iz zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 maksymalnie do 4 tygodni.

Co jakis czas dowiadywalismy sie co z naszymi kominami i kilkakrotnie bylismy informowani iż zamówienie jest w trakcie realizacji...

 

Minęło 5 tygodni !!! i po raz kolejny z własnej inicjatywy udaliśmy sie do hurtowni gdzie miła pani poinformowała nas , że nasze zamówienie nie przyszło, że zawieruszyło sie u producenta :o i miała dzwonic - pytam KIEDY CHCIAŁA NAS ZAWIADOMIĆ ???

 

Ręce opadają, prace stoja , pogoda coraz brzydsza. Czekaliśmy 5 tygodni, hurtownia dysponowała naszymi pieniędzmi i jak twierdzą oni NIE PONOSZĄ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ?

 

Jak moge dochodzic swojego ? co powiinam teraz zrobić i jak ta sprawe załatwić ? poradzcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...