Kathleenka 07.09.2006 05:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Sprawa wygląda nastepująco: zamówiliśmy 2 kominy systemowe. Wpłacilismy zaliczke 1000 zł. Pracownica hurtowni poinformowała nas iz zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 maksymalnie do 4 tygodni. Co jakis czas dowiadywalismy sie co z naszymi kominami i kilkakrotnie bylismy informowani iż zamówienie jest w trakcie realizacji... Minęło 5 tygodni !!! i po raz kolejny z własnej inicjatywy udaliśmy sie do hurtowni gdzie miła pani poinformowała nas , że nasze zamówienie nie przyszło, że zawieruszyło sie u producenta i miała dzwonic - pytam KIEDY CHCIAŁA NAS ZAWIADOMIĆ ??? Ręce opadają, prace stoja , pogoda coraz brzydsza. Czekaliśmy 5 tygodni, hurtownia dysponowała naszymi pieniędzmi i jak twierdzą oni NIE PONOSZĄ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ? Jak moge dochodzic swojego ? co powiinam teraz zrobić i jak ta sprawe załatwić ? poradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.