Kathleenka 07.09.2006 06:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Zamówiliśmy kominy systemowe. Wpłacilismy zaliczkę. Poinformowano nas iż zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 max do 4 tygodni. Kilkakrotnie dowiadywaliśmy sie co z kominami i informowano nas że zamówienie jest w trakcie realizacji... Minęło 5 tygodni !!! Udaliśmy sie do hurtowni gdzie miła pani poinformowała nas , że nasze zamówienie nie przyszło, że zawieruszyło sie u producenta i miała dzwonic - pytam KIEDY CHCIAŁA NAS ZAWIADOMIĆ ??? Czekaliśmy 5 tygodni, hurtownia dysponowała naszymi pieniędzmi i jak twierdzą oni NIE PONOSZĄ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ? Co powiinam teraz zrobić i jak tą sprawe załatwić ? poradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofh 07.09.2006 06:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Chyba czekać, lub anulować zamówienie zabrać kasę i szukac innej hurtowni. Walczyć z nimi nie ma sensu. Szkoda czasu i zdrowia, "O kole od roweru nie wspomnę! ". Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kathleenka 07.09.2006 06:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 No tak - czekać kolejne 5 tygodni ... nieciekawa perspektywa tym bardziej , że pieniądze chyba za cos wzięli ? Chyba jednak nie pozostaje mi nic innego tylko płakac się chce , że w dobie takiej komunikacji dochodzi jeszcze do tego typu problemów. Wystarczyło by przeciez żeby hurtownia upewniła się czy zamówienie jest w trakcie realizacji a nie obecywała nam przysłowiowe gruszki na wierzbie bez potw. informacji Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kathleenka 07.09.2006 06:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Polityka jakości producenta tych kominów NIBY OPIERA SIĘ NA ZASADACH: # stałe rozszerzanie kontaktów z naszymi klientami oraz analizowanie i zaspakajanie ich potrzeb,# systematyczny rozwój produktów i ciągłe doskonalenie procesów wytwarzania, systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników i rozwój ich świadomości na rzecz jakości,# kształtowanie przekonania, że każdy pracownik odpowiedzialny jest za jakość wykonywanej pracy,# planowanie i zapewnienie środków do realizacji zamierzeń, ??? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofh 07.09.2006 06:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Gdyby szanowali klienta, to by zadzwonili i ponaglini zamówienie, ale sama wiesz jak jest.Współczuję.Może rzeczywiście poszukaj innej hurtowni, a ten komin wyciśnij od nich. Nie masz żadnej pewności że to producent zawalił sprawę. Może pani w hurtowni zawieruszyła zamówienie. Tylko jak to jest z kasą. Nie mając komina już za niego zapłaciłaś, czy tylko zaliczkę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343563 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kathleenka 07.09.2006 06:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Tylko zaliczkę na KP Teraz zastanawiam się czy nie zadzwonic do producenta i nie zapytac jak oni na to patrzą Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofh 07.09.2006 07:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Jak masz kontakt to dzwoń i się nie zastanawiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kathleenka 07.09.2006 07:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Dzwoniłam ! Kierownik działu marketingu i dystrybucji przeprosił za zaistniałą sytuacje i zapewnił, że to rzadkość. Zobowiązał sie do dostarczenia kominów w ciągu 7 dni . Nie wie gdzie lezy wina ale oni otrzymali zamówienie 01.09.2006 - było to skserowane zamówienie z 27 lipca tylko czy ono rzeczywiście do nich doszło ? Hurtownia nie potwierdzała do momentu otrzymania transportu kiedy to zauwazyła brak naszy6ch kominów. Jestem w miarę usatysfakcjonowana. Mam nadzieję , że kominy rzeczywiście dotrą w ciagu tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofh 07.09.2006 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 To by wskazywało na hurtownię. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1343925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kathleenka 07.09.2006 09:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Września 2006 Oby tylko wywiązali sie z umowy - mam na tyle dość czekania i szukania winnych, że skłonna jestem puscic ten nieprzyjemny incydent w niepamiec o ile dostarcza mi kominy - i tak chyba nie mam innego wyjścia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/61133-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87-za-zam%C3%B3wienie/#findComment-1344027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.