Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

GALA: sofy, narożniki, komplety wypoczynkowe - opinie, modele


lagerfeld

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 137
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Jak nie zamówisz to ci obiecają że każdy termin jest realny, a jak zamówisz mają cię w nosie, ja opisałem w interenecie, dlatego że nie są uczciwi, człowiek zamawia towar ma obiecany termin a tu dowiadujesz sie że kanapa będzie w połowie stycznia, obłęd.
Wystarczy spisać umowę i zawrzeć tam informacje o potrąceniach związanych z nieterminowym wywiązaniem się z umowy. Wtedy od razu będziecie wiedzieć, czy kanapa bedzie na czas lub czy będzie tańsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się może za dużo wypowiadać nie będę, za to umieszczę kilka fotografii wykonania mebli Gala.

Na sofę nasikał nam kociak. Sofę zdemontowaliśmy żeby "wpadkę" dokładnie zetrzeć. To co zobaczyłam lekko mnie zszokowało, bo wydawało mi się, że meble w tym pułapie cenowym wykonywane są choćby ciut lepiej. Najbardziej zaskakujące jest połączenie skóry z...papierem...

Skóra po zamoczeniu rozłazi się jak guma do żucia, a po wyschnięciu twardnieje i pęka -najbardziej na szwach(ale może tak właśnie zachowuje zię każda). Uprzedzam więc wszystkich posiadaczy kociąt, szczeniąt i siusiająco -rozlewających dzieci. My akurat ich jeszcze nie mamy.

Reklamacji nie uwzględnią- bo nasikał kot. Dokupienie kawałka skóry na naprawę pęknięcia jest niemożliwe. Można sobie kupić belę skóry... albo nową sofę.

Moja tania ośmioletnia sofa z Iikei, kupiona na wyprzedaży po zdemontowaniu wyglądała 100 razy lepiej. Sofa gali ma 1 rok. Słownie: JEDEN.

Pozdrawiam

 

http://upload.miau.pl/3/162051m.jpg http://upload.miau.pl/3/162053m.jpg http://upload.miau.pl/3/162060m.jpg http://upload.miau.pl/3/162064m.jpg http://upload.miau.pl/3/162066m.jpg http://upload.miau.pl/3/162096m.jpg http://upload.miau.pl/3/162098m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nas z firmą gala było jeszcze śmieszniej.

termin dostawy też mieliśmy na święta no i przed świętami odnieśliśmy wrażenie, że narożnika nie będzie.

potwierdziła to żona w rozmowie z szefem produkcji na zakładzie, że nasze zamówienie to początek stycznia jest szykowane, bo takie dostali zamówienie od naszego sprzedawcy :o

żona się uwzięła i dwa dni przed wigilią kanapę dostarczyli. była okej.

po dostawie sprzedawca zaczął nas nachodzić o rzekomą dopłatę do kanapy. okazało się, że łosie dostarczyli nam rozkładaną a my zapłaciliśmy za nierozkładaną stąd różnica w cenie.

stanęło na tym, że jak dojedzie nasza kanapa nierozkładana to wtedy ją zamienią. do czasu zamiany używaliśmy kanapy rozkładanej.

nasza kanapa przyjechała pod koniec stycznia :D

ważne, że na świętach goście mieli gdzie siedzieć.

poza tym, przez miesiąc używania kanapy rozkładanej przekonałem się, że kanapa nierozkładana jest bardziej wygodna (miękka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...