Darth_Maul 09.04.2003 06:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 Witam. Tak sobie pomyślałem, ze może fajnie byłoby, gdyby każdy z nas ( a jest nas wielu ) napisał jaki zawód wykonuje. Moze byłoby fajnie wiedzieć jakie zawody budują , kto się porywa na budowe. A moze Redakcji Muratora się to w jakiś sposób przydaTak więc zaczynam od siebie JESTEM INFORMATYKIEM - INŻYNIER D/S SIECI ROZLEGŁYCH WAN MAŁŻONKA GŁÓWNA KSIĘGOWA więc o zarzadzanie kasa jestem spokojny ( kazdą złotówke mi wylicza hehehe )Kto nastepny?Pozdrawiam [ Ta wiadomość była edytowana przez: Darth_Maul dnia 2003-04-18 08:03 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnes 09.04.2003 07:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 Prostytutki też wchodzą w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Darth_Maul 09.04.2003 08:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 jesli mówisz poważnie, to jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnes 09.04.2003 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 poważnie czy nie :wink:do myślenia pozostawiam pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mc 09.04.2003 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 Zawod stary jak świat.O informatykach nikomu się jeszcze nawet nie śniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myrmota 09.04.2003 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2003 Według jednego z ostatnich "Neewsweków" jest to zawód ciężki i mało popłatny (rzadko która z pań wyciąga 2 tys. a od łebka średnio chyba 50 złociszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania