Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

frajer czy cwaniak


Majka

frajer czy cwaniak  

53 użytkowników zagłosowało

  1. 1. frajer czy cwaniak

    • czekam spokojnie w kolejce, nie przeszkadzaja mi auta wpychaj


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 76
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

jadę sobie lewym pasem do końca, a tam jest (przynajmniej powinno być ) na zakładkę, jeden z prawej/jeden z lewej/ jeden z prawej/...

I oczywiście warto podziękować.

 

PS. A tych chamów co nie chcieli wpuścić na zakładkę należy potem dogonić strąbić i im napokazywać. 8) :lol: 8)

 

:o :o :o

szoku doznalam jak Cie zobaczyłam :D :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jedno co zauważyłem to od mniej więcej roku strasznie wzrosła ilosć remontów dróg (za kasę UE).

Niby dobrze ale to wkurzajace czasowo.

Nieraz przez to zmuszony jestem jechać na czerwonym świetle, po pasach zagrodzonych itp

Wręcz z domu do pracy codziennie rano jeżdżę na czerwonym :cry:

A popoudniu powroty przez las :lol:

 

Jutro rano muszę niestety odwiedzić Wrocek i przed placem Grunwaldzkim na bank pojade lewym zagrodzonym pasem i z nieprzyjemnoscią wepcham się komuś. Czas nagli :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroyena

Jedyny rozsądny, tak trzymać.

Ludzie, ten co jedzie lewym do końca wcale się nie wciska na chama tylko wie co to znaczy jechać "na zakładkę" lub "suwak". To że ktoś ma ochotę zatrzymać się na pasie, na którym jest korek i wlec się to tylko i wyłącznie jego wybór - widocznie nigdzie mu się nie spieszy. O pomstę do nieba woła też zablokowanie kończącego się pasa i zmuszanie innych do jazdy w korku. Maksymalna przepustowość jest wtedy jak oba pasy są równo zakorkowane a kierowcy się wpuszczają " na suwak".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroyena

Jedyny rozsądny, tak trzymać.

Ludzie, ten co jedzie lewym do końca wcale się nie wciska na chama tylko wie co to znaczy jechać "na zakładkę" lub "suwak". To że ktoś ma ochotę zatrzymać się na pasie, na którym jest korek i wlec się to tylko i wyłącznie jego wybór - widocznie nigdzie mu się nie spieszy. O pomstę do nieba woła też zablokowanie kończącego się pasa i zmuszanie innych do jazdy w korku. Maksymalna przepustowość jest wtedy jak oba pasy są równo zakorkowane a kierowcy się wpuszczają " na suwak".

 

Tyz prawda :roll:

Teraz bede jezdzic lewym jakby co :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroyena

Jedyny rozsądny, tak trzymać.

Ludzie, ten co jedzie lewym do końca wcale się nie wciska na chama tylko wie co to znaczy jechać "na zakładkę" lub "suwak". To że ktoś ma ochotę zatrzymać się na pasie, na którym jest korek i wlec się to tylko i wyłącznie jego wybór - widocznie nigdzie mu się nie spieszy. O pomstę do nieba woła też zablokowanie kończącego się pasa i zmuszanie innych do jazdy w korku. Maksymalna przepustowość jest wtedy jak oba pasy są równo zakorkowane a kierowcy się wpuszczają " na suwak".

 

Tyz prawda :roll:

Teraz bede jezdzic lewym jakby co :D

 

 

mozliwe... ja kiepska jestem w zasadach ruchu drogowego :(

tylko ze nie bede jezdzic "na suwak" bo nie mam nerwow do tego - zeby mi ktos trabil czy blokowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroyena

Jedyny rozsądny, tak trzymać.

Ludzie, ten co jedzie lewym do końca wcale się nie wciska na chama tylko wie co to znaczy jechać "na zakładkę" lub "suwak". To że ktoś ma ochotę zatrzymać się na pasie, na którym jest korek i wlec się to tylko i wyłącznie jego wybór - widocznie nigdzie mu się nie spieszy. O pomstę do nieba woła też zablokowanie kończącego się pasa i zmuszanie innych do jazdy w korku. Maksymalna przepustowość jest wtedy jak oba pasy są równo zakorkowane a kierowcy się wpuszczają " na suwak".

 

Tyz prawda :roll:

Teraz bede jezdzic lewym jakby co :D

 

 

mozliwe... ja kiepska jestem w zasadach ruchu drogowego :(

tylko ze nie bede jezdzic "na suwak" bo nie mam nerwow do tego - zeby mi ktos trabil czy blokowal

e ja jestem przyzwyczajona do "suwakow" ( dziwnie zabrzmialo) :D

Mamy w Szczcinie tyle pierniczonych rond, ze wjechac na nie w szczycie to tylko "suwak" :-?

Ale nie powiem, wpuszczaja zawsze i to z usmiechem i z gestem ręką - proszę bardzo .. :D Bo grzeczni sa mieszkancy Szczecina :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczyłem 2, ale przyznaję, że jeżdżąc na Mazury czasami blokuję, wraz z innymi kierowcami, prawy postojowy pas i pas lewy. Korek zaczyna się czesto kilka kilometrów przed Lucynowem i trawa do ronda w Wyszkowie. Ruszyła jednak budowa obwodnicy Wyszkowa więc może sytuacja się zmieni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jabko te drogi to nam remontują za naszą kasę (- utrzymanie bandy w Brukseli i Strassburgu) na własny użytek, jeno kanały transportowe i ich usprawnianie na linie N-S W-E. Inne się nie klasyfikują zwykle.

 

A to co remontuje siędodatkowo to przesunięcie też naszego siana z GDDPiA do zadań lokalnych, a to jeno leczenie syfa pudrem, a nie jakieś wielkie inwestycje.

 

Niby mamy jawne PAństwo, a czemu nie poda się do publicznej wiadomości miesięcznej (no dobra dziennej, żeby za duża nie była) kwoty za przejazd TIRów Kulczykówką, której 1/2 była wybudowana za Gierka. Ja przynajmniej o tym sianie nie słyszałem, a to też z moich podatówk.

100 km 14 zyli dla osobówki fuj.(Kto chce może sobie zamienić F na dowolna inną spółgłoskę przewidzianą Regulaminem.) Co za ździerstwo? przejedź sobie w 9 dni Austrię za 7,6 Euro horyzontalnie lub lepiej wertikalnie z jej ilością tuneli i etakad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

moznaby to zastosować, jak auta faktycznie jadą. W tym wypadku przesuwają się zderzak za zderzakiem. Przeszkodą jest rondo na które trudno wjechać /po 200m zwężenia drogi/. Więc osoby jadące na zamek /jak to ładnie brzmi :evil: / powodują calkowite zatrzymanie się aut.

 

- ostatnio zmierzylam pare razy czas.

Stojąc karnie z zablokowanym lewym pasem dojazd do ronda - 5 minut

stojąc karnie, cwaniaczki jadące lewym - 12 minut

 

chyba jest pewna różnica :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

moznaby to zastosować, jak auta faktycznie jadą. W tym wypadku przesuwają się zderzak za zderzakiem. Przeszkodą jest rondo na które trudno wjechać /po 200m zwężenia drogi/. Więc osoby jadące na zamek /jak to ładnie brzmi :evil: / powodują calkowite zatrzymanie się aut.

 

- ostatnio zmierzylam pare razy czas.

Stojąc karnie z zablokowanym lewym pasem dojazd do ronda - 5 minut

stojąc karnie, cwaniaczki jadące lewym - 12 minut

 

chyba jest pewna różnica :wink:

 

:-? mieszacie mi w głowie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majeczko rondo (z dużym prawdopodobieństwem rzucę fachową nazwą) - skrzyżowanie z ruchem okrężnym stoi bo bucefały wjeźdząją na nie widząc, że nie zjadą, a za takie coś to powinna się drogówka z częściowo wypisanymi mandatami za utrudnianie ruchu i PiSać, i pieniążki do budżetu napędzać.

 

Ordnung mus sein, Cesarsko - Królewska. :roll: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majeczko rondo (z dużym prawdopodobieństwem rzucę fachową nazwą) - skrzyżowanie z ruchem okrężnym stoi bo bucefały wjeźdząją na nie widząc, że nie zjadą, a za takie coś to powinna się drogówka z częściowo wypisanymi mandatami za utrudnianie ruchu i PiSać, i pieniążki do budżetu napędzać.

 

Ordnung mus sein, Cesarsko - Królewska. :roll: 8)

 

O nie ,tylko nie mandaty - czy Wy wiecie ze wlasnie UM rozsylaja wezwania do uregulowania mandatow postojowych od 2003 r?

Kwoty sa cos kolo 2000 :lol:

Płatne w ciągu 7 dni :lol: :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ostatnio zmierzylam pare razy czas.

Stojąc karnie z zablokowanym lewym pasem dojazd do ronda - 5 minut

stojąc karnie, cwaniaczki jadące lewym - 12 minut

 

chyba jest pewna różnica :wink:

 

Bo nie stosuje się zasady "suwaka", "zamka" etc. istotą takiej jazdy jest zrównywanie szans na przejazd wszystkich użytkowników a dzieje się tak jak oba pasy są równo zakorkowane, dojeżdżając do końca korka wybierasz ten, który jest obecnie krótszy, on powinien być krótszy o długość jednego- dwóch aut a jak jest tak jak opisujesz to jest tak jak jest. Idąc Twoim torem myślenia niepotrzebnie buduje się jezdnie z więcej niż jednym pasem ruchu w jednym kierunku bo i tak wszyscy powinni "karnie" stać ( poruszać sie ) na jednym pasie podczas gdy pozostałe powinny świecić pustkami. Pozatym zasadę "zamka" wymyślono w krajach o daleko większej kulturze motoryzacyjnej i o daleko więcej rozwiniętej strukturze drogowej i tam to działa. Ale aby to działało to trzeba przełamać pewien stereotyp myślenia a to nie będzie łatwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...