Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam umowę z przedsawicielem firmy Buderus na kompletne wykonanie kotłowni + hydraulika. Umowa została spisana w maju 2004 roku. Jak do tej pory nie wszystko jest zrobione a niektóre rzeczy spartaczone , mało tego człowiek ten ma serwis a nie odbiera telefonu a nam piec cieknie. Do kogo w takiej sytuacji uderza się na początek. Nasuwa mi się na myśl jakiś Urząd Ochrony konsumenta. Czy dobrze myślę? Mieliście takich fachowców?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/64034-do-kogo-uderzy%C4%87-ze-skarg%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja proponuję Rzecznika Praw Ochrony Konsumenta. Znam podobne sprawy z doświadczenia. Ma to tę zaletę, że nie kosztuje a sprawa toczy się z urzędu (polecam!). I jeszcze jeden drobiazg...stempel na piśmie od Rzecznika...to działa na niektórych a w razie czego sprawę przed Sądem będzie prowadzic Rzecznik w Twoim imieniu. Pozdrawiam :lol:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/64034-do-kogo-uderzy%C4%87-ze-skarg%C4%85/#findComment-1407941
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...