kol 17.10.2006 13:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Mam umowę z przedsawicielem firmy Buderus na kompletne wykonanie kotłowni + hydraulika. Umowa została spisana w maju 2004 roku. Jak do tej pory nie wszystko jest zrobione a niektóre rzeczy spartaczone , mało tego człowiek ten ma serwis a nie odbiera telefonu a nam piec cieknie. Do kogo w takiej sytuacji uderza się na początek. Nasuwa mi się na myśl jakiś Urząd Ochrony konsumenta. Czy dobrze myślę? Mieliście takich fachowców? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/64034-do-kogo-uderzy%C4%87-ze-skarg%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 17.10.2006 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Ja bym zaczęła tu: na piśmie. http://www.buderus.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/64034-do-kogo-uderzy%C4%87-ze-skarg%C4%85/#findComment-1407881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 17.10.2006 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Witam Ja proponuję Rzecznika Praw Ochrony Konsumenta. Znam podobne sprawy z doświadczenia. Ma to tę zaletę, że nie kosztuje a sprawa toczy się z urzędu (polecam!). I jeszcze jeden drobiazg...stempel na piśmie od Rzecznika...to działa na niektórych a w razie czego sprawę przed Sądem będzie prowadzic Rzecznik w Twoim imieniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/64034-do-kogo-uderzy%C4%87-ze-skarg%C4%85/#findComment-1407941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.