kol 17.10.2006 13:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Mam umowę z przedsawicielem firmy Buderus na kompletne wykonanie kotłowni + hydraulika. Umowa została spisana w maju 2004 roku. Jak do tej pory nie wszystko jest zrobione a niektóre rzeczy spartaczone , mało tego człowiek ten ma serwis a nie odbiera telefonu a nam piec cieknie. Do kogo w takiej sytuacji uderza się na początek. Nasuwa mi się na myśl jakiś Urząd Ochrony konsumenta. Czy dobrze myślę? Mieliście takich fachowców? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 17.10.2006 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Ja bym zaczęła tu: na piśmie. http://www.buderus.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 17.10.2006 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2006 Witam Ja proponuję Rzecznika Praw Ochrony Konsumenta. Znam podobne sprawy z doświadczenia. Ma to tę zaletę, że nie kosztuje a sprawa toczy się z urzędu (polecam!). I jeszcze jeden drobiazg...stempel na piśmie od Rzecznika...to działa na niektórych a w razie czego sprawę przed Sądem będzie prowadzic Rzecznik w Twoim imieniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.