sprzedawczyni 18.10.2006 23:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2006 Z tym problemem zwracam się do ludzi, ktorzy zajmuja sie sprzedaża stolarki budowlanej.Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha czy inni przedstawiciele tez maja takie problemy.Dokladnie chodzi i o nieterminowość producentow strolarki drewnianej.Współpracuje juz z drugą firma , i sytuacja sie powtarza prawie dokładnie szablonowo. Klient zamawia u mnie towar dostaje termin 6-8 tygodni ponieważ taki ustalila fabryka po czym sa opóżnienia nawet do 4 tygodni.Oczywiście za spóźnienia ja wysłuchuje , bo poniekad klient ma racje , w koncu to ze mna podpisuje umowę , ale jaki ja mam wpływ na fabrykę. Właściciele skladaja tylko czcze obietnice a klienci potem domagaja sie zadośćuczynienia finansowego.Prosze napiszcie mi czy jest to odosobniony problem czy wy też macie takie.Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Alkman 02.07.2007 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 Tak, tak popieram. Nie masz pecha. To w d... firmom przewróciło się. Temat dotyczy także innych producentów np. tak fantastycznej Xelli, z którą buduje się prosto, łatwo i przyjemnie pod warunkiem, że raczy dostarczyć materiały, ale o tym nie napiszą bo za dużo reklam opłaca na łamach Muratora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.