sprzedawczyni 18.10.2006 23:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2006 Z tym problemem zwracam się do ludzi, ktorzy zajmuja sie sprzedaża stolarki budowlanej.Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha czy inni przedstawiciele tez maja takie problemy.Dokladnie chodzi i o nieterminowość producentow strolarki drewnianej.Współpracuje juz z drugą firma , i sytuacja sie powtarza prawie dokładnie szablonowo. Klient zamawia u mnie towar dostaje termin 6-8 tygodni ponieważ taki ustalila fabryka po czym sa opóżnienia nawet do 4 tygodni.Oczywiście za spóźnienia ja wysłuchuje , bo poniekad klient ma racje , w koncu to ze mna podpisuje umowę , ale jaki ja mam wpływ na fabrykę. Właściciele skladaja tylko czcze obietnice a klienci potem domagaja sie zadośćuczynienia finansowego.Prosze napiszcie mi czy jest to odosobniony problem czy wy też macie takie.Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/64180-jak-sobie-radzi%C4%87-z-producentami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Alkman 02.07.2007 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 Tak, tak popieram. Nie masz pecha. To w d... firmom przewróciło się. Temat dotyczy także innych producentów np. tak fantastycznej Xelli, z którą buduje się prosto, łatwo i przyjemnie pod warunkiem, że raczy dostarczyć materiały, ale o tym nie napiszą bo za dużo reklam opłaca na łamach Muratora. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/64180-jak-sobie-radzi%C4%87-z-producentami/#findComment-1860448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.