Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

jak sobie radzić z producentami


sprzedawczyni

Recommended Posts

Z tym problemem zwracam się do ludzi, ktorzy zajmuja sie sprzedaża stolarki budowlanej.Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha czy inni przedstawiciele tez maja takie problemy.

Dokladnie chodzi i o nieterminowość producentow strolarki drewnianej.

Współpracuje juz z drugą firma , i sytuacja sie powtarza prawie dokładnie szablonowo. Klient zamawia u mnie towar dostaje termin 6-8 tygodni ponieważ taki ustalila fabryka po czym sa opóżnienia nawet do 4 tygodni.Oczywiście za spóźnienia ja wysłuchuje , bo poniekad klient ma racje , w koncu to ze mna podpisuje umowę , ale jaki ja mam wpływ na fabrykę. Właściciele skladaja tylko czcze obietnice a klienci potem domagaja sie zadośćuczynienia finansowego.

Prosze napiszcie mi czy jest to odosobniony problem czy wy też macie takie.

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...
Tak, tak popieram. Nie masz pecha. To w d... firmom przewróciło się. Temat dotyczy także innych producentów np. tak fantastycznej Xelli, z którą buduje się prosto, łatwo i przyjemnie pod warunkiem, że raczy dostarczyć materiały, ale o tym nie napiszą bo za dużo reklam opłaca na łamach Muratora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...