dinsley 21.10.2006 17:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Witam. W temacie budowania jestem zielony. Narazie jestem na etapie kupna działki. mam pytanko związane z budowaniem domu na terenie dość podmokłym. Nie wiem na jakim poziomie są wody gruntowe, ale działka znajduje się w mini kotlince. Czym się różni budowa domy na takim gruncie? O ile zmieni to koszt budowy. pzdr. dinsley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gryfpc 21.10.2006 17:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2006 A jak z drogą?! Chodzi mi o to, czy droga do Twojej działki znajduje się na tym samym poziomie, co działka, czy może trochę wyżej? Jak ze spadkiem na działce itp. Więcej szczegółów, bo to istotne. Mieliśmy ten sam problem - z podmokłą działką, więc mógłbym trochę pomóc... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 21.10.2006 17:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Witam. W temacie budowania jestem zielony. Narazie jestem na etapie kupna działki. mam pytanko związane z budowaniem domu na terenie dość podmokłym. Nie wiem na jakim poziomie są wody gruntowe, ale działka znajduje się w mini kotlince. Czym się różni budowa domy na takim gruncie? O ile zmieni to koszt budowy. pzdr. dinsley Po pierwsze badania gruntu. A potem się okaże czy to w ogóle jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
casandra75 21.10.2006 17:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Odradzam taką działkę - podmokła działka znacznie zwięk... koszty. jEŚLI MIAŁABYM WYBIERAĆ JESZCZE RAZ TĄ TAKĄ DZIAŁKĘ Z WSZYSTKIMI MEDIAMI I ZROBINĄ DROGĄ pOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania