anna99 22.10.2006 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Mój syn pracował w wakacje na umowę - zlecenie. Dostawał jakieś rachunki, a po zakończeniu współpracy dostał PIT-a i nic więcej. Czy powinien dostać świadectwo pracy? Przepraszam za być może naiwne pytanie, ale ja całe życie na umowie o pracę, więc jestem zielona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 22.10.2006 11:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Mój syn pracował w wakacje na umowę - zlecenie. Dostawał jakieś rachunki, a po zakończeniu współpracy dostał PIT-a i nic więcej. Czy powinien dostać świadectwo pracy? Przepraszam za być może naiwne pytanie, ale ja całe życie na umowie o pracę, więc jestem zielona. nie, nie powinien dostać świadectwa pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anna99 22.10.2006 11:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Czyli taka forma pracy nie liczy sie do stażu itp? Tak myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 22.10.2006 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Czyli taka forma pracy nie liczy sie do stażu itp? Tak myślę Oczywiście powienien o tej pracy pisać w CV i dla przyszłych pracodawców (tych mądrzejszych) taka praca nie jest bez znaczenia. Jesli Ci zaś chodzi np. o wymiar urlopu i przyszłą wielkość emerytury - rzeczywiście tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anna99 22.10.2006 11:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Bardzo dziękuję. Szkoda, że tylko fiskus jest zainteresowany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania