Małgolinka 23.10.2006 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Witam Zamierzam przekształcić łąkę torfową na sad i ogródek Czy jest to wogóle możliwe ?? W tej chwili jest tam puszcza do pasa różnego rodzaju traw, ostów i innych chwastów Myślę, że pierwszym moim krokiem będzie wykoszenie tego wszystkiego i chyba wywiezienie zielska - wydaje mi się że trochę będzie tego za dużo żeby z tym wszystkim zaorać. Czy dobrze myślę ... Prawdę mówiąc jestem zielona w tej dziedzinie jak moja łąka dlatego liczę na pomoc speców z tego forum Tego torfu jest podobno ok 2 metrów i może to głupie ale zastanawiam się czy na takim podłożu drzewa będą miały szanse ?? Proszę pomóżcie mi od czego mam zacząć.. Już nie mogę się doczekać żeby ujarzmić trochę ten busz ... moja przygoda z ogrodnictwem dopiero się zaczyna, bo wcześniej nie miałam warunków do tego (całe życie w centrum miasta ) ... ale zawsze marzyłam o tym żeby mieć swój sad i ogródek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zuzza 23.10.2006 13:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Małgolinko - a jak z wodą na tym torfowisku? Czy to teren podmokły, czy też kiedyś tylko był podmokły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Małgolinka 23.10.2006 13:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2006 Hm... trudno teraz jesienią stwierdzić czy jest to teren podmokły... niby nie ale kto wie co zastanę wiosną. W każdym razie wody tam w tej chwili nie ma byłam wczoraj i normalnie chodziłam po tych chaszczach Fakt, że po torfie chodzi się baaardzo sprężyście ale to chyba specyfika torfu a nie wody Za działką jest rów także myślę, że teren kiedyś był podmokły a już nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania