Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

7 godzin temu, Dzonzi napisał:

Czy wycena 15 600 zł brutto to dobra cena za dwie bramy Wiśniowskiego Unipro segmentowe z okleiną winchester, smoothgrain 275x237,5, napędami METRO SMART 800 io, fotokomórkami, mechanizmem rozlokowania napędu z zewnątrz?

Wytrzymałe są te okleiny od Wiśniowskiego? bramy będą niestety od południa.

A jak ten napęd? Jest ok czy lepiej kupić bez i założyć NICE SPIDO za 700 zł sztuka? 

Kompletnie nie orientuję się w cenach bram. Firma ma opinie jednej z najlepszej w moim mieście powiatowym. 

Jeśli firma ma dobre opinie, to pokaże jej post kolegi sprzed dwóch dni i zapytaj ile będzie Cię kosztowała ew. wymiana paneli / bramy jeśli się zdarzy taki przypadek..

Z drugiej strony masz cenę 7800/szt a tam zaproponowano mu za znacznie większą bramę 9400 (no bez automatu). Warto zweryfikować cenę u innego dostawcy, a jak już jesteśmy przy innym, to warto zweryfikować KRISPOL - w najbliższym tygodniu ma 20% rabatu na Black Friday.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,5k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Dostałem na razie 3 oferty z okolic, pierwsza 14700 zł brutto z napędem MOTO 750 io, druga 14800 zł brutto z napędem Spark 600 i trzecia za 15700 zł brutto z napędem METRO SMART 800 io.

Jak widać w okolicy to ceny wszystkie bardzo podobne. 

Dopytam jeszcze ile one by kosztowały bez napędów i kupić swój np. elektrobim czy właśnie nice. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2024 o 08:25, Mareks77 napisał:

Możesz kupić nowe panele tzw. No NAME nie firmowe innych producentów dużo taniej.

Poszukaj sobie na portalach typu OLX itp.

Po drugie to zastanów sie czemu ta farba zeszła..... akurat najbardziej na dolnym panelu tak jakby przyczyniło się do tego słońce rozgrzewające powierzchnię do wysokich temperatur lub sól do odśnieżania

Poza tym jeśli tam była farba a nie okleina, potrafisz sam zdemontować panele a następnie poskładać to kup sobie farbę dwuskładnikową epoxydową i maluj.

Możliwe że nie będzie to dokładnie złoty dąb lub inny wymyślny kolor ale powłoka malarska przeżyje Ciebie.

Dolny panel z pewnością jest najbardziej eksponowany zarówno na słońce jak i deszcz. Ale, jak już pisałem, jest to strona wschodnia, gdzie słońce operuje krótko bo już ok godz 11 większą część bramy jest zacieniona. A deszcz z tej strony zacina bardzo rzadko. Sól - nigdy, karcher - nigdy.

Zmatowienie okleiny pojawiło się szybko - przy pierwszej próbie wymycia bramy (mokrą ścierką z płynem do naczyń) zauważyłem, że to co wydawało mi się kurzem/brudem nie schodzi.

Mój błąd polega na tym, że z reklamacją bezpośrednio do WIŚNIOWSKI czekałem zbyt długo. Tak czasem bywa, że są sprawy ważniejsze... Nie pomógł mi również dystrybutor, u którego bramę zakupiłem - przyjął reklamację a później zwinął interes...

Tak więc dzisiaj mam dwunastoletnią, szpentą bramę, którą mogę jedynie wymienić na nową. 

Dziękuję kolegom za propozycję renowacji tzn malowanie lub wymiana paneli na "noname". Ucieszyłem się, sprawdziłem i po oszacowaniu kosztów, efektów i skomplikowania całej operacji (nie zrobię tego sam) powróciłem do punktu wyjścia.

Nie wypisuje tu jednak moich problemów po to aby się publicznie wyżalić. Moim celem jest zwrócenie uwagi na podejście do sprawy problemu jakościowego w firmie WIŚNIOWSKI, którą powszechnie uznaje się za jedną z lepszych. Problem ewidentnie wystąpił ale woli do jego rozwiązania nie ma, bo z prawnego punktu widzenia, po 12 latach producent nie jest zobowiązany do podejmowania żadnych zobowiązań gwarancyjnych. A wystarczyłoby udzielenie rabatu na zakup nowej bramy!!!

Nadal byłbym klientem firmy WIŚNIOWSKI, zadowolonym, że firma potraktowała mnie dobrze. A tak... wylewam tu wiadro żółci czekając jednocześnie na wycenę bramy HORMANN i licząc na to, że wytrzyma ona dłużej niż WIŚNIOWSKI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie tylko, że producent nie przejął reklamacji skoro jego pośrednik zwinął się z rynku. Niekiedy firmy proszą inny podmiot o poprowadzenie sprawy. Wizerunkowo wygląda to fajnie, a i dana firma w ramach podziękowania od producenta dostanie kilka % rabatu więcej na kolejne zamówienie. W ten sposób odbije sobie koszty. Każdy jest zadowolony. Ja miałem tak co prawda z sektorem drzwi. Miałem okazję poprowadzić nie moją reklamację na prośbę Wikędu. Akurat dużo tych drzwi sprzedaję i tak jakoś wyszło, że inna firma zawinęła się z rynku. Nie chcąc zostawić klienta na lodzie to jakoś to się ogarnęło. 
Ja w bramach nie siedzę ale Wiśniowskiego również uważałem za dobrą firmę w tych ich wyższych wariantach. Z drzwiami są OK więc nie chcę tutaj w wątku mieszać różnych produktów.

Myślę, że będziesz zadowolony z Hormanna. Lekcja życiowa została, choć szkoda, że taka droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednym się tylko zgodzę: fajnie by było jakby producent w takich przypadkach udzielał preferencyjnych warunków a nie próbował dodatkowo rabować w nieszczęściu.. 

Obawiam się że ta polityka wysokich "cen serwisowych" przyszła właśnie z Hormana..  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...