Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

1. Pogadaj z sąsiadem. Jeżeli jest w porządku, to podłącz się na podlicznik. Rozliczasz się z sąsiadem i stoen, czy inny czort nie ma nic do tego. Gorzej wtedy z odbiorem domu.

2. Ustal, co tak naprawdę spowodowało zmianę decyzji.

3. Jeżeli masz umowę i już coś nawet wpłaciałaś, to, moim zdaniem, prawo jest po Twojej stronie. W końcu, jeżeli wpłacisz zaliczkę w sklepie i towaru nie dostaniesz, to muszą Ci zwrócić zaliczkę w podwójnej wysokości.

4. Kiedy juz będziesz wiedziała, co i jak, to pisz. Pisz do kogo tylko możesz. Wszelkie kolejne szczeble waaadzy w stoenie, władze gminy i powiatu, gazety, biura poselskie i co Ci jeszcze tylko przyjdzie do głowy. W końcu znaczki na listy nie są aż tak drogie...

Myśmy właśnie tak zrobili (ale my mamy enion) i podziałało. Nie wiem, kto zareagowła, ale prąd, zamiast w kwietniu, będziemy mieli już niedługo (tfu, tfu, odpukać!).

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/64709-katastrofa-z-pr%C4%85dem-pomocy/page/2/#findComment-1424828
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...