axe 04.11.2006 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2006 witam, jestem totalnym laikiem wiec nie bijcie mam takie oto pytaniejest dzialka do kupienia ktora nam sie podoba, ale...jest to 10ar z dzialki wiekszej a nie dokonano jeszcze podzialuposrednik twierdzi ze problemu nie mapiszemy umowe przedwstepna i placimy zadatek, po umowie nastepuje podzial i bierzemy kredyt w banku a mi sie cos widzi ze to nie jest tak do konca rozowobo niby jak bank udzieli kredytu na cos takiego jak nie ma odrebnej ksiegi wieczystej a nie dostaniemy kredytu umowa nie bedzie zrealizowana?i zadatek poszeeedl.... no chyba ze trzeba jakas magiczna umowe przedwstepna miec... prosze o pomoc bo im wiecej o tym mysle tym wiecej mam watpliwosci a cena jest przystepna i okolica fajna pozdrawiam i z gory dziekuje za kazda informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janaro 05.11.2006 13:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 Umowa przedwstępna jak najbardziej(oczywiście u notariusza), w niej między innymi zapis że zapłata za działkę nastapi po uprowomocnieniu decyzji o podziale. Z zaliczką bym się tak nie śpieszył, koszta podziały to nie są aż tak wielkie żeby strona sprzedająca nie mogła ich ponieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania