peter_k 22.12.2005 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2005 Witam.Na forum jestem "zielony" - bo też pomysł budowania czegoś dla siebie przyszedł nam do głowy całkiem niedawno. Na początku chciałem się więc przywitać. Poprzeglądaliśmy z żoną trochę katalogów i stron internetowych, poprzebieraliśmy - i na razie zostały dwa projekty. Ciekawi jesteśmy Waszych opinii - być może zauważycie coś, co nam umknęło... oto one (tadam!): Inez Letycja A być może znajdzie się ktoś, kto któryś z tych domów budował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bojar 13.05.2006 22:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2006 Możecie coś powiedzieć mi na tematy, projektu, zmian i realizacji. Już zamówiłem i oczekuję na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 13.05.2006 22:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2006 Wklejenie projektu pomaga http://www.archipelag.pl/domek.php?KatID=3990500&ProjID=528 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 13.05.2006 22:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2006 Użycie wyszukiwarki też : http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?p=1013242&highlight=inez#1013242 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bojar 21.05.2006 14:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Witam, ja zdecydowałem się na INEZ, lecz co mnie szokuje nie mogę znaleźć nikogo na tym forum , kto buduje ten dom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
peter_k 21.05.2006 19:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 z tego, co się dowiadywałem, dom jest stosunkowo nowy - w Archipelagu poinformowano mnie, że ma koło pół roku - więc wybudowanego pewnie jeszcze nie ma. ale może ktoś jest w trakcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania