Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

Na forum jestem "zielony" - bo też pomysł budowania czegoś dla siebie przyszedł nam do głowy całkiem niedawno. Na początku chciałem się więc przywitać.

Poprzeglądaliśmy z żoną trochę katalogów i stron internetowych, poprzebieraliśmy - i na razie zostały dwa projekty. Ciekawi jesteśmy Waszych opinii - być może zauważycie coś, co nam umknęło...

oto one (tadam!):

Inez

Letycja

A być może znajdzie się ktoś, kto któryś z tych domów budował?

• 4 months później...

witam - oba projekty dosyc podobne w ukladzie

mi bardziej podoba sie w srodku Letycja - moze przez to z kuchni widac wjazd na dzialke moze przez te schodki ktore oddzielaja wnetrze

(choc moze nie jest to do konca takie praktyczne ale ciekawie wyglada)

moze to ze z garazu z letycji wchodzi sie do wiatrolapu a nie prosto " na pokoje"

:wink:

pytanie za 100 pktow - :wink: jak masz wjazd na dzialke?!?!??! tzn chodzi mi o strony swiata ! - bo moze jeden z tych projektow lepiej bedzie pasowal do stron swiata wlasnie (Inez ma kuchnie i garaz po 1 stronie, Letycja - po przeciwnych- a to moze byc istotne )

pozdrawiam

Masz rację, wybór projektu zależny jest od usytuowania go na działce. Moja jest na osi północ/ południe. Dlatego więc w gre wchodziła INEZ kuchnia i taraz skierowane w stronę południową , a tam jest jeszcze około 60 m długości. Wyjście na taras z boku to natomiast tylko odległość 6 m do ogrodzenia. Jak więc widać , prawie nie było wyboru.

hej - mi sie oba projekty podobaja - uwazam za udane ( i na pewno efektowne ;))

To ze teoretycznie wybierajac z tych dwoch wskazalabym na Letycje (nie wnikajac w uklad stron swiata czy ogolnie sytuacje na calej dzialke) - to kwestia naprawde niuansow :wink: