acca5 21.11.2006 14:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2006 jaki nawóz zastosować na pierwotny przorany ugór na zime, gleba klasy V lub VI, duzo szczawiu, wrotyczy, perzu. Dokładnie prosze o nazwe bo zielona jestem w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mirek_Lewandowski 21.11.2006 18:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2006 A po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
acca5 21.11.2006 20:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2006 Tak mi mowia znajomi dzialkowicze,ze dobrze by było sypnąc wapnem czy maczkami dolomitowymi, tam nic nie ma tylko chwasty i żólty piasek?? Jestem zielona w tej materii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hanka55 22.11.2006 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2006 Ja, dałabym przekompostowany obornik ( 10 cm) i dokładnie wkopała go w ziemię. Polepszy strukturę gleby o część organiczną, zwiększy pojemność wodną podłoża ( piszesz, że jest piasek) i po przekopaniu, pozwoli na wiosenne sadzenie, zapewniając dobry start nowym roślinkom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mirek_Lewandowski 22.11.2006 16:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2006 Ja, dałabym przekompostowany obornik ( 10 cm) i dokładnie wkopała go w ziemię. Polepszy strukturę gleby o część organiczną, zwiększy pojemność wodną podłoża ( piszesz, że jest piasek) i po przekopaniu, pozwoli na wiosenne sadzenie, zapewniając dobry start nowym roślinkom. To znaczy te zaorane i rozmnożone kłącza perzu, wrotyczu, szczawiu i co tam jeszcze zasilić obornikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania