tomek1950 22.11.2006 23:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2006 Hak mam zamontowany w autoryzowanym serwisie. Pożyczyłem kilka miesięcy temu przyczepę na stacji benzynowej. Drogo, ale potrzebna była na szybko i tylko na jeden dzień. Po podłączeniu wtyczki okazało się, że coś jest nie tak. Ponieważ hak mam od kilku lat i śruby były trochę zardzewiałe i niedawały się odkręcić na parkingu pojechałem do warsztatu. Poprawili i zadziałało. Dziś pożyczyłem na dłużej przyczepę od znajomego i problem. Znów było coś nie tak, a że przyczepa dość wiekowa rozebrałem oświetlenie, znalazłem zwarcie w jednej lampie i szczęśliwy podłączyłem wtyczkę do gniazdka. I co? Nic. Dalej źle. Jestem z wykształcenia techniczny i to od samochodów, (choć od wielu lat wykonywałem zupełnie inny zawód co nieco pamiętam),ale wymiękłem bo zrobiło się ciemno. Pogrzebałem w internecie i znalazłem:http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=105398&c=0&f=9&start=0&orderby=ascorazhttp://klub.chip.pl/krzysiekz/fiat126p/przyczepa.htmMoje pytanie do praktyków:Czy przerabiać gniazdko, czy wtyczkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 23.11.2006 12:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2006 No i co ślepemu po "patrzałkach"? Niezauważyłem na wydruku, że wycięcie we wtyczce jest na górze . W porządku, wszystko się świeci jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawomir potecki 24.11.2006 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2006 No i co ślepemu po "patrzałkach"? Niezauważyłem na wydruku, że wycięcie we wtyczce jest na górze . W porządku, wszystko się świeci jak powinno. tak to jest Tomku bez brylków w naszym wieku ani rusz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 24.11.2006 22:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2006 No i co ślepemu po "patrzałkach"? Niezauważyłem na wydruku, że wycięcie we wtyczce jest na górze . W porządku, wszystko się świeci jak powinno. tak to jest Tomku bez brylków w naszym wieku ani rusz . Takie życie qurcze blade. A co ja się nagłówkowałem A tak na poważnie to muszę bryle zmienić i znów kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawomir potecki 25.11.2006 00:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2006 Takie życie qurcze blade. A co ja się nagłówkowałem A tak na poważnie to muszę bryle zmienić i znów kasa a ja miałem wczoraj jeszcze lepszy numer . o 16-ej wracam do zakładu , ciemno ,widzę w szybach , jedna żarka się nie pali , oczywiście H1 , wymieniam na nową ( kupioną w realu ) i cipa , nie pali się . , ciemno , brylków nie to , a trza sprawdzić bezpieczniki, sprawdzilem i wreszcie po ciemku wymieniłem . wszystkie H 1 się paliły . _____ do dzisiaj , a dzisiaj apiać , tylko lewa strona się pali . wiesz Tomku chyba powrócę na żarówki firmy " Wurth " . raz kupiłem u nich 10 szt. w 1998 i mój Sprinter " spotrzebował " je do AD 2006 Kwiecień . kupiłem w kwietniu, w realu pod Słupskiem 6 , naprawdę 6-eść sztuk , i dziś ostatnią założyłem ., i stwierdziłem ponownie , jak zawsze moja babcia raczyła mówić " tanie mięso psy jedzą " . w poniedziałek zamawiam znowu 10 szt . u Wurthana na następnych kilka lat a nie jak w realu tygodni . PS . : nigdy nie przepalały się bezpieczniki , a przy tych " realowskich " z każdą wymianą żarówki była wymiana bezpiecznika i to czasem na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.