Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Elektryczne połączenie samochodu z przyczepą


tomek1950

Recommended Posts

Hak mam zamontowany w autoryzowanym serwisie. Pożyczyłem kilka miesięcy temu przyczepę na stacji benzynowej. Drogo, ale potrzebna była na szybko i tylko na jeden dzień. Po podłączeniu wtyczki okazało się, że coś jest nie tak. Ponieważ hak mam od kilku lat i śruby były trochę zardzewiałe i niedawały się odkręcić na parkingu pojechałem do warsztatu. Poprawili i zadziałało. Dziś pożyczyłem na dłużej przyczepę od znajomego i problem. Znów było coś nie tak, a że przyczepa dość wiekowa rozebrałem oświetlenie, znalazłem zwarcie w jednej lampie i szczęśliwy podłączyłem wtyczkę do gniazdka. I co? Nic. Dalej źle.

Jestem z wykształcenia techniczny i to od samochodów, (choć od wielu lat wykonywałem zupełnie inny zawód co nieco pamiętam),ale wymiękłem bo zrobiło się ciemno. Pogrzebałem w internecie i znalazłem:

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=105398&c=0&f=9&start=0&orderby=asc

oraz

http://klub.chip.pl/krzysiekz/fiat126p/przyczepa.htm

Moje pytanie do praktyków:

Czy przerabiać gniazdko, czy wtyczkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co ślepemu po "patrzałkach"? Niezauważyłem na wydruku, że wycięcie we wtyczce jest na górze :oops: . W porządku, wszystko się świeci jak powinno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co ślepemu po "patrzałkach"? Niezauważyłem na wydruku, że wycięcie we wtyczce jest na górze :oops: . W porządku, wszystko się świeci jak powinno.

tak to jest Tomku

:D

bez brylków w naszym wieku ani rusz .

:D :D

 

:D :D :D :D Takie życie qurcze blade. A co ja się nagłówkowałem :oops: :o

A tak na poważnie to muszę bryle zmienić i znów kasa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :D :D Takie życie qurcze blade. A co ja się nagłówkowałem :oops: :o

A tak na poważnie to muszę bryle zmienić i znów kasa :evil:

 

a ja miałem wczoraj jeszcze lepszy numer .

:evil:

o 16-ej wracam do zakładu , ciemno ,widzę w szybach , jedna żarka się nie pali , oczywiście H1 , wymieniam na nową ( kupioną w realu ) i cipa , nie pali się . , ciemno , brylków nie to , a trza sprawdzić bezpieczniki, sprawdzilem i wreszcie po ciemku wymieniłem .

wszystkie H 1 się paliły . _____ do dzisiaj , a dzisiaj apiać , tylko lewa strona się pali .

wiesz Tomku chyba powrócę na żarówki firmy " Wurth " .

raz kupiłem u nich 10 szt. w 1998 i mój Sprinter " spotrzebował " je do

AD 2006 Kwiecień . kupiłem w kwietniu, w realu pod Słupskiem 6 , naprawdę 6-eść sztuk , i dziś ostatnią założyłem .,

:evil: :evil:

i stwierdziłem ponownie , jak zawsze moja babcia raczyła mówić

" tanie mięso psy jedzą " . :lol:

w poniedziałek zamawiam znowu 10 szt . u Wurthana na następnych kilka lat a nie jak w realu tygodni .

:D :D :D :D :D

PS . : nigdy nie przepalały się bezpieczniki ,

a przy tych " realowskich " z każdą wymianą żarówki była wymiana bezpiecznika i to czasem na trasie

 

:evil: :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...