Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

czegoś tu nie kumam, kilka tygodni temu.... autoryzowany serwisant vailanta przyjechał ładnych kilometrów kilka, spędził nawet kilka godzin, popodłączał kabelki, posprawdzał, poinstruował,podbił co trzeba, było miło, fachowo a na końcu podziękował i życzył wszystkiego najlepszego i to wszystko kosztowało mnie 0 zł....., jednocześnie polecił swoje usługi w przyszłości mówiąc że za kilkadziesiąt złoty, może obsługiwać mnie serwisowo raz w roku jako przegląd, najpierw gwarancyjny, a potem pogwarancyjny...

 

 

Pozazdroscić profesjonalisty.

Widzisz i mój serwisant i twój mieli autoryzacje Vaillanta......

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67081-vaillant-pierwsze-uruchomienie/page/2/#findComment-1483741
Udostępnij na innych stronach

myślę że po prostu swoim zachowaniem zapewnił sobie klienta na wiele lat, a Twój swoim zachowaniem stracił klienta raz na zawsze..., dzis Twój zarobił... ale czy ktokolwiek da mu zarobić jutro???

 

z vailanta jestem bardzo zadowolony i polecam gazówki tej firmy....

 

gdybym jeszcze wiedział jak zrobić max ciepła a min spalania gazu :):):):)

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67081-vaillant-pierwsze-uruchomienie/page/2/#findComment-1483881
Udostępnij na innych stronach

Mój instalator, też przyjeżdza w przyszłym tygodniu uruchomić mi Vaillanta. I również nic za to nie chce. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony z jego usług (robił też u moich rodziców), więc w przyszłości bedzie serwisował mój kocioł. Ceny ma niewygórowane (ja uważam, że nawet dość niskie, np za zrobienie wszystkich instalacji w domu wziął 3000zł, a za zrobienie zewnętrznej instalacji gazowej (35mb) - 600zł; wszystko na rachunek). Ale u nas serwisantów Vaillanta jest 6ciu, więc jest w czym wybierać.

pozdrawiam

Konrad

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67081-vaillant-pierwsze-uruchomienie/page/2/#findComment-1483948
Udostępnij na innych stronach

Zajelo mu to 6,5 godziny bo przez wiekszość czasu studiowal czytelne zresztą schematy podłączeniowe.

Firma jest nie w porządku ,bo nie ma czytelnych standardów dotyczacych montażu (co jest za darmo ,co płatne).Serwis gwarancyjny podobnie jak np w motoryzacji powinien być oparty na przejrzystym cenniku, a nie oparty na uznaniowosci lokalnego instalatora.

 

jak już pisałem według mnie to karygodne, takie schematy to wykwalfikowany serwisant powiniem mieć jako poglądowe, a nie za Twoje pieniądze się uczuć fachu ze schematów, uczuć ze schematów to mogłem się ja,.... podejrzewam iż serwisant pewnie miał problemy z odpaleniem kotła (albo ściamniał i godziny nabijał), ale co to Ciebie w zasadzie obchodzi, problemy z kotłem, skoro to nowe kotły. Według mnie tak nie powinno być i jeśli już jest opłata to powinna być z góry ustalona, zryczałtowana (np. 100-150zł + dojazd) i serwisant ma prawo co najwyżej wziąść mniej, w ramach dalszej wspópracy. Niestety trzeba przy zakupie zwracać uwagę na takie sprawy, bo w sasadzie to podraża zakup kotła. Mnie najbardziej dobiło stwierdzenie Pana z infolini waillanta, że podbicie gwarancji jest darmowe :o :o.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67081-vaillant-pierwsze-uruchomienie/page/2/#findComment-1483956
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...