Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

O jaka jestem wściekła


babajaga

Recommended Posts

O jaka jestem wściekła :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

Na początku września kupiłam sobie telefonik Benq simens.Papuśne cacko na gwarancji.

Poniewaz nie mogłam wysyłać mms i emotikonów ,złożyłam reklamację.

Po trzech tygodniach dowiedziałam się że nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa naprawa bo producent zbanktutował. A co mnie to obchodzi? :( Przecież nie przeze mnie :evil: :evil: :evil:

Przed oddaniem do naprawy normalnie mogłam dzwonić.Dzisiaj się wkurzyłam i odebrałam go -nienaprawionego.Teraz wiem , nie powinnam byla tego robić, tylko pokornie czekać .

I teraz to co mnie wkurza najbardziej -telefon jest totalnym trupem.

W salonie nie mogłam tego sprawdzić bo nie było ładowarki.

Jutro idę do salonu i chyba ich pogryzę :evil: :evil:

Najbardziej wkurza mnie że to że robią sobie jaja !

Kupując telefon była klientem a teraz jestem uprzykszonym natrętem !!

Wrrr wrr wrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli telefon komórkowy to tylko NOKIA

 

inne marki nadają się po kilku miesiacach uzytkowania do smieci.........

 

Nieprawda. Miałam różne telefony. A właściwie to kilka nokii, motorollę, sagema, sony a ostatnio simensa. Najlepszy z moich telefonow to była nokia 3210. Uważam, ze był to najbardziej udany ich model, po trzech latach oddałam go siostrze, która po roku oddała go moim rodzicom, którzy ciągle go używają. Nokia 6210 go kitu, umarła wczesniej niż 3210. Sagem to była cegła ale też ciężko pracowała przez 4 lata. Moja siostra ja ostatecznie zajeździła wysyłając milion SMSow dziennie. Obecnie mam simensa s65. Używam od roku i jest super. Ale benqu-siemens juz bym nie kupiła jakoś nie ufam firmomo po takich fuzjach, zreszta dochodziły do mnie słuchy, ze się wycofuja z komórek. Motorolla faktycznie do kitu. Po półtorej roku zaczęła się wieszać podczas ładowania. Koszmar.

 

A w ogóle to chciałam powiedzieć, że tak samo nokii jak i innyk trafiją się kiepskie modele.

 

babajaga To nie ma znaczenia, ze firma zbankrutowała. Z gwarancji jest uwzględniony czas w jakim mają ci zrobić naprawę i tego się trzymaj. Polecam kontakt z biurem rzecznika praw konsumentów w Twoim powiecie. Piszesz pismo do nich i informujesz serwis, ze złożyłaś skargę. Prawdopodobnie zaczną załatwiać sprawę w podskokach. Możesz jeszcze się skontaktować z przedstawicielem benq simens i poskarżyć się na serwis. Tez działa. Proponuje kontakt telefoniczny lub via e-mail. Jest szybciej. ale do Rzecznika praw konsumentów na piśmie i poleconym lub osobiście. Jedna kopię tej skargo możesz wysłac do serwisu, i wtedy na dole pisma piszesz:

 

Kopie:

a.a

serwis bla bla bla...

 

Mam juz pewna wprawę w załatwianiu spraw w ten sposób. To naprawdę wiele ułatwia, oszczędza czas i nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooooo nie!

Jestem człowiekiem nadzwyczajnej cierpliwości ale totalnie przegięli :evil:

dość, basta , szlus :evil: :evil:

Wczoraj o 17 telefonicznie umawiłam się że odniosę telefon do salonu.

Dzisiaj wisi tam kartka : z przyczyn technicznych w dn. 02.12.2006 salon nieczynny !

Chciałam dać im jeszcze jedną szansę ale w takiej sytuacji czuję się usprawiedliwiona z rozpierduchy :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...