Yelcyn 12.12.2006 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 Dziś podjąłem a raczej podjęliśmy decyzję: kupiliśmy projekt Barwny z Muratora i właśnie kompletuję stoooooos wieeeelki dokumentów potrzebnych do kupna działki, otrzymania kredytu etc. Proszę Was o dobre rady. Proszę tylko nie straszcie, gdyż jestem wystarczająco wystraszony...dużo pracuję, na nic nie mam czasu, kompletnie nie znam się na budowaniu czegokolwiek oprócz dobrych stosunków , nie wiem jak sobie poradzę... ale podobno to nawet Rzym kiedyś nie miał ani jednego domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom 13.12.2006 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2006 Będę trzymał kciuki za barwnego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia w 13.12.2006 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2006 Witaj Yelcyn!!! Ja również trzymam kciuki za Wasz Barwny Zajrzyj tutaj: http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=70287&postdays=0&postorder=asc&start=0 A budowanie dobrych stosunków to podstawa Pozdrawiam kasia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom 13.12.2006 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2006 o kurcze!!!!!! nie wiedziałem że jest taki wątek...no to teraz mam czytania nic nigdy nie mówiłas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia w 13.12.2006 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2006 Prawie taki długi jak wasz... Ale ty chyba żartujesz, że nie widziałeś go wcześniej :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom 13.12.2006 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2006 hahaha poważnie ale mam zaległości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania