Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

12 miesięcy temu podpisałam umowę na okres 24 miesięcy na usługę Bisnes everywhere aktualnie mam możliwość dostępu do szybszego i tańszego internetu.

Jak rozwiązać umowę z Orange?

Czy istnieje taka możliwość wziąwszy pod uwagę, że według oferty średnia prędkość transmisji waha się w granicach 100kbit/s. A u mnie nie przekracza 50kbit/s. Przekroczenie prędkości 50kbit/s możliwe jest, jeśli znajdujemy się w zasięgu Edge. Mimo, że znajduję się w zasięgu Edge (zgodnie z mapą zasięgu) mogę korzystać z transmisji danych za pośrednictwem GPRS, gdzie max transmisja wynosi 54kbit/s.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/
Udostępnij na innych stronach

Umowę możesz zerwać, ale to dość kosztowne.

Dlaczego nie możesz korzystać z EDGE? Czy Twój modem tego nie obsługuje? Czy masz ustawione w programie łączenie ograniczone do GPRS? Jeśli tak to zmień ustawienie programu.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/#findComment-1502715
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś by odbierać komórkę w domu zainstalowałem antenę na dachu. Teraz albo sygnał jest silniejszy, albo czułość nowszych telefonów większa. A może jedno i drugie. Może spróbujesz z anteną zewnętrzną?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/#findComment-1503120
Udostępnij na innych stronach

Mamy antenę i odbiór jest lepszy, ale to już nasz dodatkowy wkład w to, aby net działał lepiej. Nie było o tym mowy, gdy podpisywaliśmy umowę. Wiec myślę, że mogłabym zarzucić Orange, że nie wypełnia warunków umowy. Net miał działać w takiej postaci, jaką od nich kupiliśmy a nie po założeniu lepszej anteny. Zależy nam na tym, aby móc się do czegoś przyczepić, aby tą umowę rozwiązać, bo pojawiła się nowa, lepsza oferta.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/#findComment-1503226
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w saloonie pomarańczowym. Informacja oficjalna: Brak sygnału nie może być podstawą do rozwiązania zawartej umowy. :o Ciekawe co na to Rzecznik praw konsumenta.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/#findComment-1504513
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w saloonie pomarańczowym. Informacja oficjalna: Brak sygnału nie może być podstawą do rozwiązania zawartej umowy. :o Ciekawe co na to Rzecznik praw konsumenta.

:o

Mimo niezadowalającej mnie odpowiedzi, bardzo Ci dziękuję :D :D :D.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/67769-orange-internet-jak-rozwi%C4%85za%C4%87-umow%C4%99/#findComment-1504655
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...