dodi 16.12.2006 05:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 Witam Czy ktoś z Was dawał faktury do biura rachunkowego w celu "przesortowania" ich i przygotowania stoswnych deklaracji do zwrotu różnicy podatku VAT? jeżeli tak o jak oni liczą sobie za taką usługę.. dodi Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/67929-zwrot-vat-biuro-rachunkowe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KAS01 16.12.2006 13:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 Ja nie dawalem, bo to jest prosta robota (tylko czasochlonna). Mam tylko taka jedna watpliwosc. Jak ten ktos bedzie rozszyfrowywal skrotowe opisy na fakturach (jesli oczywiscie takie beda; ja mialem ich sporo), gdy na dodatek brakuje jeszcze PKWiU? Mi biuro rachunkowe rozliczalo wydatki zwiazane z ulga remontowa i mieli z tym bardzo duze problemy. Musialem sie pofatygowac i opisac faktury. Ja dodatkowo uwazam, ze lepiej bede wiedzial (bo w tym "siedze" na codzien), czy dana rzecz sie kwalifikuje do odliczen, czy nie (ta ministerialna lista jest dosc ogolna). Podejrzewam, ze jak panienka z biura bedzie miala jakies watpliwosci, to nie wpisze tej rzeczy do odliczenia.PS. Jestem juz po czesciowym zwrocie vatu i na kilkaset pozycji, US nie zakwestionowal mi zadnej. Mialem tylko jakies bledy rachunkowe na ok 30zl.pozdrawiamKonrad Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/67929-zwrot-vat-biuro-rachunkowe/#findComment-1506690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.