aLien01 19.05.2010 12:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Jamar2002 oto moje zestawienie materiałów na poddasze:Wełna ISOVER Super-Mata 0,033 150mm 36 rolek * 82.11zł = 2955,96zł (151,2 m2 ) - Zostały mi 3 rolkiWełna ISOVER Uni-Mata 0,039 150mm 24 rolek * 90.74zł = 2177,76zł (165,6 m2 )Płyty i stelaże do płyt, szpachle, taśmy itp: 6000zł, schody - 490zł, OSB - 800zł, Folia + dodatki system ISOVER VARIO 180m2- 2300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 19.05.2010 14:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 (edytowane) .... Edytowane 25 Czerwca 2018 przez TAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mWilQ 19.05.2010 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Ceny, które Ci podałam sa materiał + robocizna. Pozdr. A. Wiem, widziałem.. tym bardziej jestem w szoku. Różnice są ogromne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarlenaMarcin 19.05.2010 17:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Znowu mam pytanie bo juz się pogubiłam w tym wszystkim. Jeśli w domu chce mieć drzwi 80 to jaki mam być otwór w ścianie w stanie surowym? Czy wystarczy 90cm zeby zmieścić futrynę i drzwi? Jaka jest wysokość posadzki biorąc pod uwagę podłogówkę na parterze i brak podłogówki na piętrze. Ja liczę że na dole 15cm styro plus 5cm wylewka a na górze 5 cm styro plus 5 cm wylewka. Czy dobrze liczę czy źle? pozdrawiam Do drzwi 80 wystarczy otwór 90. Wylewki co najmniej 6cm nie ważne czy podłogówka czy nie. Styropianu tyle, żeby wyjść dobrze z pierwszym schodkiem na piętro (u nas wyszło 16cm + 6 wylewka) pamiętając oczywiście o drzwiach wejściowych i tarasowych. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Brygida i Jarek 19.05.2010 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Pozwolę sobie odświeżyć temat tynków. Cementowo-wapienne, czy gipsowe? Jakie ceny robocizny i materiałów? Tynki mamy cementowo -wapienne + gładź, jestesmy bardzo zadowoleni , solidne i bardziej odporne. Tynki robilismy w grudniu 14zł m kw bez materiału, gładzie też 14 zł / robocizna /, sufity na terivie zawsze siatka, potem tynk 11 zł m kw, sufity podwieszane 40 zł m kw - to osobna sprawa, podobnie płacimy za konstrukcje k-g w łazienkach / obudowa geberitu, półki pod umywalkę itp./, dodatkowo za gładź. Jamar2002 za ocieplenie budynku płacimy 24 zł m kw / robocizna /, ocieplenie poddasza kosztowało nas 16 tyś. na gotowo z gładziami i ociepleniem strychu / robocizna 35 zł m kw + gładzie 14 zł m kw / , to koszt materiałów /ISOVER/ i robocizna łącznie. Wczoraj kupilismy podsufitke GAMRAT w kolorze ciemnego dębu , zdecydowaliśmy sie na pcv - koszt z listwami 1700zł - może komuś sie przyda ta informacja. Mamy wycene schodów bez montazu / dąb / z barierką drewnianą : 7500 zł . Skomentujcie czy to cena do przyjecia. pozdrawiamy ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aga-gaga 19.05.2010 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 aniak 25 wysłałam ci fotki o które prosiłas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 20.05.2010 06:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) .... Edytowane 25 Czerwca 2018 przez TAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniak25 20.05.2010 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 aniak 25 wysłałam ci fotki o które prosiłas. Agnieszko, jeszcze raz dzięki za zdjęcia. Faktycznie podane były wymiary na forum ale problem z tym ze jakoś ja mam wyżej wejście do pokoju nad garażem. U nas dolny bieg będzie miał wiecej schodków a górny mniej. U nas w tej chwili, jest od spocznika do ziemi 232cm minus 20cm posadzki (styro + wylewka i ogrrzewanie podłogowe) to zostaje 212cm i jeśli schody miałyby mieć jak w projekcie 18x27 to wychodziłyby na pół salonu. No nic jakoś musze to rozmierzyć pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mWilQ 22.05.2010 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Mam pytanie odnośnie zacieków/zalań. Po tych ulewnych deszczach mam mokrą całą ścianę elewacji boku garażu. Ściana jest jeszcze surowa (ceramika porotherm), okna są wsadzone na piankę, a w miejscu parapetu jest wklejony styropian. Czy to możliwe, że deszcz przechodzi przez styropian, albo że ściana przy dłuższych opadach nasiąka po całej grubości?. Jest jeszcze opcja, że z dachem coś jest nie tak, ale po kilkudniowej obserwacji mam wątpliwości, ponieważ pierwsze zacieki pojawiły się w okolicach okna i zaczęły powiększać się na całą ścianę. Z drugiej strony, prawy tylni narożnik garażu również jest mokry (ten bym podejrzewał ze względu na brak zamontowanej rury spustowej. Może mi coś podpowiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lenka17 22.05.2010 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Niebawem bede zaczynal budowe Rodoska mozecie mi podpowiedziec jak najlepiej wylac ławy by byly one solidnie zrobione ,wspomne ze mam grunt gliniasty czy wystarczy zrobic wykop i wlac bezposrednio w grunt? czy moze dac dodatkowo folie.Czy w takim wypadku musze zrobic drenaz na dzialkce tylko wspomne ze nie mam gdzie odprowadzic wody?Czy koszty drenazu są duze.Dziekuje Wam za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Brygida i Jarek 22.05.2010 21:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Niebawem bede zaczynal budowe Rodoska mozecie mi podpowiedziec jak najlepiej wylac ławy by byly one solidnie zrobione ,wspomne ze mam grunt gliniasty czy wystarczy zrobił wykop i wlał bezpośrednio w grunt? czy może dać dodatkowo folie.Czy w takim wypadku musze zrobic drenaz na dzialkce tylko wspomnę ze nie mam gdzie odprowadzić wody?Czy koszty drenażu są duże.Dziękuje Wam za podpowiedzi. My mamy również gliniasty grunt więc twoje rozterki sa nam bliskie. My wylewaliśmy ławy w kńcu marca ubiegłego roku, było bardzo mokro a w wykop nachodziła woda, musielilmy robić szeroki wykop i szalunki a i tak wody było mnóstwo, poszło dużo więcej betonu. Nasz sąsiad , który robił fundamenty latem lał bezpośrednio w grunt i jest ok. Musicie sprawdzić jaki jest poziom wód gruntowych, teraz chyba nie jest najlepiej po opadach i zdecydować. Co do drenażu to naszym zdaniem jest niezbędny, mamy drenaż opaskowy wokół domu ,trzy studzienki rewizyjne, zbiera tez wodę z dachu. woda jest odprowadzana do studni a stamtąd do rowu melioracyjnego, przy wysokim poziomie wody załączamy pompę.Gdyby nie drenaż dom stałby w wodzie przy dużych opadach a tak woda spływa grawitacyjnie i jest odprowadzana z działki. Koszt to ok. 4 tyś.bez robocizny sam materiał: rury w otulinie, studzienki rewizyjne, dreny betonowe i gruby żwir .Przy takim gruncie wydatek niezbędny. Pozdrawimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarlenaMarcin 23.05.2010 08:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2010 Mam pytanie odnośnie zacieków/zalań. Po tych ulewnych deszczach mam mokrą całą ścianę elewacji boku garażu. Ściana jest jeszcze surowa (ceramika porotherm), okna są wsadzone na piankę, ...... To wina surowej ściany, mieliśmy podobny problem przy ulewnych deszczach - cała ściana frontowa (kuchnia) była mokra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mWilQ 23.05.2010 18:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2010 ...mocno mnie to zmartwiło, bo chciałem robić najpierw wnętrze, a później elewacje Przy takim zachowaniu się murów, tynki wewnętrzne byłyby mokre przy każdej większej ulewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Namtar 24.05.2010 06:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 nie no nie przesadzajmy ze przy ulewie jak desz zmoczy troszke pustak ceramiczny z zewnatrz to tynki beda mokre. U mnie zdarza sie przy ulewach jak deszcz zacina ze "elewacja" jest mokra a srodek jest suchy. O przepraszam jest mokry tam gdzie mam te zakichane kominy, ciagle ciekna i ciekna.Jestem pewien ze mozesz spokojnie robic srodeka potem elewacjePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mWilQ 24.05.2010 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 nie no nie przesadzajmy ze przy ulewie jak desz zmoczy troszke pustak ceramiczny z zewnatrz to tynki beda mokre. U mnie zdarza sie przy ulewach jak deszcz zacina ze "elewacja" jest mokra a srodek jest suchy. O przepraszam jest mokry tam gdzie mam te zakichane kominy, ciagle ciekna i ciekna. Jestem pewien ze mozesz spokojnie robic srodeka potem elewacje Pozdrawiam Przy jednej ulewie, może nie przesiąknie. Ale tak jak teraz mieliśmy kilka dni opadów pod rząd, to ściana była cała mokra. Woda płynęła po niej od wewnątrz. W garażu tam gdzie miałem zatarty tynk (pod bramę) zrobiły się ogromne mokre plany. Tego tynk chyba nie lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 24.05.2010 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) .... Edytowane 25 Czerwca 2018 przez TAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aLien01 24.05.2010 09:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 Witam Mam pytanie do tych, którzy robili juz elewacje lub ocieplenie styropianem. Ile wyszło Wam m2 elewacji- Rodek z pojedynczym garazem. Mi w ilościach wychodzi 230-280 m2 - zalezy jak liczyc - zbyt duza rozbieznosc wiec prosze o info. Pozdrawiam Ania Moim zdaniem zdecydowanie za dużo. Mi przy Rodo6 G2 wyszło 195m2. Kupiłem 30m3 styropianu 15cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mWilQ 24.05.2010 10:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 ...jak byście czytali mi w myślach, bo chciałem zadać pytanie o metraż elewacji. Znalazłem wcześniejszą wypowiedź aLien01 i jeszcze jednej osoby i przy rodo z pojedyńczym garażu nie wychodziło więcej niż 200m2. U mnie temat lukarn i szczytu między dachami jest już załatwiony, więc muszę policzyć pozostałe ściany. Pewnie co wykonawca to powie inny metraż Widziałem kwoty rzędu 45-55zł m2. Czego one dotyczą? styropian i tynki? Interesowałaby mnie robocizna za położenie styropianu, siatki i kleju. Dodatkowo jak ktoś jest na bieżąco, to proszę o informacje ile kosztowała Was hydraulika Mam do zrobienia pion kanalizacji i poszczególne punkty: -g.łazienka: wc, kabina, wanna, umywalka -d.łazienka: wc, kabina, umywalka, pralka -kuchnia: umywalka, zmywarka -garaż: podejście pod zbiornik z wodą o czymś zapomniałem? Czy cena za robociznę w/w, 1800zł jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 24.05.2010 10:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) ..... Edytowane 25 Czerwca 2018 przez TAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aLien01 24.05.2010 10:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Maja 2010 Hmm , kurcze , Marlenie i Marcinowi wyszło 228 m2 tynkow - wyczytalam pare stron wczesniej. Skad takie rozbiezności? Alein wystarczyło Ci te 30m3 czy jeszcze robisz? Pozdr. A. Co prawda jeszcze kładą styropian ale zostało do położenia niewiele ( ściana od balkonu bocznego wzwyż) i z tego co widzę powinno spokojnie wystarczyć mi styropianu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.