Subcarpathian 06.01.2007 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 Jestem laikiem jeśli chodzi o ogrzewanie , a niedlugo chcialbym sie zabrać za robienie CO i CWU , mam w planie zamontowanie kotła na paliwo stałe z podajnikiem , kocioł byłby wykorzystywany do podgrzewania zasobnika ciepłej wody 200l , przy czym ogrzewanie wody w zasobniku będzie traktowano jako priorytet ,a poźniej na grzejniki , uklad CWU to cyrkulacja obiegowa , czy ktoś z forumowiczów podpowiedzialby mi jak rozwiązać taki układ , chodzi mi o rodzaje zaworów , pomp , czyli tzw schemat , może ktoś kto zna się troche na tym lub ma podobny układ , mógłby sie podzielić swoją wiedzą , zgóry dziekuje i za każde wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ged 10.01.2007 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 Ja chcę zrobić coś podobnego tymi oto ręcami. Chciałem zrobić prowizorkę. Postawić kocioł, rury po podłodze, kaloryfery oparte o ścianę, ale forumowi spece mnie wyśmiali. Trzeba się udać do sklepu z kotłami i pogadać, czasem producent dokłada schemat instalacji. Można też wpaść do kogoś kto ma taka instalację i popatrzeć sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania