chaplin50 18.05.2003 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2003 Pozdrawiam wszystkich budujących się.Ja kupiłem działkę w Wielgowie oraz projekt i jestem w trakcie załatwiania pozwolenia na budowę. Niestety nie znam się na budowaniu domu a będę ze względu na koszty zmuszony budować systemem gospodarczym .Zwracam się z prośbą o wskazanie tanich fachowców oraz składów budowlanych gdzie można wytargować solidne rabaty. Proszę też o cenne rady i z góry dziękuję [ Ta wiadomość była edytowana przez: chaplin50 dnia 2003-05-18 23:30 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chaplin50 18.05.2003 21:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2003 On 2003-05-18 23:18, chaplin50 wrote: Pozdrawiam wszystkich budujących się.Ja kupiłem działkę w Szczecinie a dokładnie w Wielgowie oraz projekt i jestem w trakcie załatwiania pozwolenia na budowę. Niestety nie znam się na budowaniu domu a będę ze względu na koszty zmuszony budować systemem gospodarczym .Zwracam się z prośbą o wskazanie tanich fachowców oraz składów budowlanych gdzie można wytargować solidne rabaty. Proszę też o cenne rady i z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 19.05.2003 17:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2003 CHAPLIN 50 chodz do grupy szczecińskiej...witamy i zapraszamy :smile: poszukaj grupa szczecinska...tam jestesmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Miraśka 05.03.2006 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 usilnie staram sie dołaczyc do was ale chyba mi sie nie udaje -help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Miraśka 05.03.2006 12:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 hurra udało mi sie po raz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania