Darek Rz 25.01.2007 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 Witam Andrzej gdybyś jeszcze podpowiedział jakie gipsy stosować do szpachlowania to była by to pełnia szczęścia .Mam jednak na myśli sprawdzone ,ale w miare tanie szpachle . Pytałem o to zresztą w osobnym wątku ,ale koledzy podali mi same najdroższe szpachle (80 - 135 zł za worek 25kg ) . żresztą nie mam pojęcia ile mi tego pójdzie na 150 mkw sufitów .Gdyby poszło z 5 worków to warto zainwestować w najdroższą jednak jak będę potrzebował 15 worków to już jest powod do rozsądnych oszczędności . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Wilhelmi 26.01.2007 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 Nie ma potrzeby szpachlowania całych płyt wystarczy tylko połączenia i zagłębienia wkrętów no i oczywiście naroża wewnętrzne i zewnętrzne. Na połączenia najlepiej gips z włóknami np. Rygis wario i fizelinę a nie żadne siatki. Ta warstwa powinna być lekko zagłębiona i na ostanią warstwę tzw. finisz. Nie stosuj żadnych gładzi. Narożniki wklejaj na gips szpachlowy Nidy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Darek Rz 26.01.2007 22:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 Witam Dzięki ,oczywiście że chodziło mi o połączenia płyt . Jeszcze raz dzięki . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
weni 26.01.2007 23:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 a jak ktoś chce się szybko wprowadzić i nie czekać min. 28dni aż podłoga będzie ok to polecam http://pl-pl.sopro.com/products/bcp/prace-budowlane/est/estriche/10944/sopro_rapidur___b5.htmlsprawdzone w praniupozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kulin 27.01.2007 00:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 ja słyszałem że najpierw mokre prace, potem suche, ale decyzja nalezy do ciebie. Z tynków i wylewek łatwiej będzie odparować jak poddasze jeszcze nie ocieplone. Ale to moje zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lharhard 27.01.2007 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2007 Z doświadczenia powiem tak, jesli tynki i wylewki bedziecie robic jak juz bedzie ciepło to da się wytrzymać, otworzy się okna, wszystko ładnie przeschnie, przewietrzy się i wilgoć w płyty nie wejdzie. Jeśli bedzie koło 8-10 stopni na zewnątrz i nie bedziecie dobrego wietrzenia to woda wam będzie płynąc po oknach, płyty się zaczną wybrzuszać ( widziane na własne oczy, aż sam nie mogłem uwierzyć ) Podstawa to wietrzenie, ale z drugiej strony fachowcy mówią ze tynków i wylewek nie wolno wietrzyć, żeby za szybko nie wysychały, ale to juz inna bajka, ja swoje tynki robiłem jak było lato +30 stopni i raczej nie dało się tego ochronić, a jednak trzyma się mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
elais 30.10.2007 07:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 mnie też wykonawcy namawiaja zeby teraz robić ocieplenie poddasza. A kończę robić tynki, wylewki dopiero w przyszłym tygodniu. Ale chyba wolę poczekać przynjamniej z miesiąc niech to trochę przeschnie i wtedy ocieplenie poddasza, w gruncie rzeczy aż tak bardzo mi sie nie śpieszy, i tak planuje przeprowadzke gdzieś około marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.