Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 21k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam,

właśnie wróciłam z króciutkiego urlopu, bo budowa... ech :wink:

 

Joola masz już elewację - a kto jeśli można wiedzieć ją robił? Ja zamówiłam już rok temu Klachowicza ma mi robić na początku września, ale od jakiegoś miesiąca nie mogę się z nim skontaktować. Ciągle w komórce słyszę, że abonent aktualnie jest nieosiągalny i już zaczynam się niepokoić. Czy ktoś z Was wie może czy coś się z nim stało? A może ktoś ma z nim kontakt?

Bardzo będę wdzięczna za jakieś info.

A jednocześnie chyba powinnam się zacząć rozglądać za kimś innym równie sprawdzonym, bo muszę się wprowadzic w listopadzie i bez ocieplenia będzie nam raczej zimno :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

właśnie wróciłam z króciutkiego urlopu, bo budowa... ech :wink:

 

Joola masz już elewację - a kto jeśli można wiedzieć ją robił? Ja zamówiłam już rok temu Klachowicza ma mi robić na początku września, ale od jakiegoś miesiąca nie mogę się z nim skontaktować. Ciągle w komórce słyszę, że abonent aktualnie jest nieosiągalny i już zaczynam się niepokoić. Czy ktoś z Was wie może czy coś się z nim stało? A może ktoś ma z nim kontakt?

Bardzo będę wdzięczna za jakieś info.

A jednocześnie chyba powinnam się zacząć rozglądać za kimś innym równie sprawdzonym, bo muszę się wprowadzic w listopadzie i bez ocieplenia będzie nam raczej zimno :cry:

Ja mam dobrego goscia od elewacji, bede sie z nim widziała w srode, jak chcesz to moge Ci podac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę stron temu pisałem w superlatywach firmie :evil:Bertrand:evil: robiącej okna i drzwi. I tak teraz zastanawiam się dlaczego firmy z pozoru super wykladają się na relatywnie prostych sprawach reklamacyjnych. Wygląda na to, że duża ilość dostaw i montaży uniemożliwia znalezienie czasu na poprawki błędów. I tym mnie wkurzyli - 2 tygodnie czekałem na ich przyjazd, umówili się na piątek rano, byli o 14 i z kilku spraw zrobili w zasadzie 1 i trochę drugiej. Po telefonie w sobotę próbowali odwlec to o kolejne 2 tygodnie i dopiero porządna awantura skłoniła ich do umówienia terminu na wtorek. Zobaczymy czy się pojawią.

 

Wniosek z całości - pomimo jakichkolwiek konieczności czasowych (zamknąć całość domu) nie należy dokonać odbioru w razie zastrzeżeń. Zawsze jak coś jest u nich na produkcji to koli w oczy i szybcie to zrobią niż jak jest wstawione i czeka na poprawki. No i oczywiście kasa - nie zapłaciłem im jeszcze całości, ale mogłem nie płacić wogóle - większa motywacja.

 

Generalnie chyba nie ma firm "dobrych" - każda jest OK i ile wszystko idzie zgodnie z planem. Jak pojawia się jakiś problem nawet te najlepsze wykładają się na prostych sprawach organizacyjnych. Koszmar!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę stron temu pisałem w superlatywach firmie :evil:Bertrand:evil: robiącej okna i drzwi. I tak teraz zastanawiam się dlaczego firmy z pozoru super wykladają się na relatywnie prostych sprawach reklamacyjnych. Wygląda na to, że duża ilość dostaw i montaży uniemożliwia znalezienie czasu na poprawki błędów. I tym mnie wkurzyli - 2 tygodnie czekałem na ich przyjazd, umówili się na piątek rano, byli o 14 i z kilku spraw zrobili w zasadzie 1 i trochę drugiej. Po telefonie w sobotę próbowali odwlec to o kolejne 2 tygodnie i dopiero porządna awantura skłoniła ich do umówienia terminu na wtorek. Zobaczymy czy się pojawią.

 

Wniosek z całości - pomimo jakichkolwiek konieczności czasowych (zamknąć całość domu) nie należy dokonać odbioru w razie zastrzeżeń. Zawsze jak coś jest u nich na produkcji to koli w oczy i szybcie to zrobią niż jak jest wstawione i czeka na poprawki. No i oczywiście kasa - nie zapłaciłem im jeszcze całości, ale mogłem nie płacić wogóle - większa motywacja.

 

Generalnie chyba nie ma firm "dobrych" - każda jest OK i ile wszystko idzie zgodnie z planem. Jak pojawia się jakiś problem nawet te najlepsze wykładają się na prostych sprawach organizacyjnych. Koszmar!

Moja znajoma architekt, kazala trzymac sie od nich z daleka, wygrała z nimi sprawe w sadzie :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

właśnie wróciłam z króciutkiego urlopu, bo budowa... ech :wink:

 

Joola masz już elewację - a kto jeśli można wiedzieć ją robił? Ja zamówiłam już rok temu Klachowicza ma mi robić na początku września, ale od jakiegoś miesiąca nie mogę się z nim skontaktować. Ciągle w komórce słyszę, że abonent aktualnie jest nieosiągalny i już zaczynam się niepokoić. Czy ktoś z Was wie może czy coś się z nim stało? A może ktoś ma z nim kontakt?

Bardzo będę wdzięczna za jakieś info.

A jednocześnie chyba powinnam się zacząć rozglądać za kimś innym równie sprawdzonym, bo muszę się wprowadzic w listopadzie i bez ocieplenia będzie nam raczej zimno :cry:

Elewację robili mi moi wykończeniowcy i jestem z nich baardzo zadowolona. Chwilowo co prawda są w Szwecji, ale za trzy tygodnie wracają, potem robią przez jakieś dwa tyg. u mnie i może potem będą wolni :wink: Podaję namiary Krzysztof Hinca 0-509-836-578.(tylko przez najbliższe 3tyg. to raczej nie będzie odbierać tel., bo go rachunki zjedzą :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z tym śniegiem to nie będzie tak źle. Moi murarze przychodzą 22 sierpnia, czyli prawie wrzesień i twierdzą że skończą w 2 miesiące (razem z dachem), więc ABD też powinien zdążyć przed śniegami.

 

Kolia - oczywiście, że nie będzie tak źle. Moja ekipa skonczyła praca murarsko - ciesielsko - dekarskie pod koniec stycznia (nie przerywając prac od sierpnia.

 

Rafał - I o to mi właśnie chodzi. Mam nadzieję, że zima będzie lekka, albo chociaż późna. Ty - zdaje się - budowałeś z silikatów. Co powiesz o swojej ekipie? Masz na nich namiary? Można zobaczyć, jak pracowali?

 

Kolia, Franciszek, M@rek - dzięki za dobre rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę stron temu pisałem w superlatywach firmie :evil:Bertrand:evil: robiącej okna i drzwi. I tak teraz zastanawiam się dlaczego firmy z pozoru super wykladają się na relatywnie prostych sprawach reklamacyjnych. Wygląda na to, że duża ilość dostaw i montaży uniemożliwia znalezienie czasu na poprawki błędów. I tym mnie wkurzyli - 2 tygodnie czekałem na ich przyjazd, umówili się na piątek rano, byli o 14 i z kilku spraw zrobili w zasadzie 1 i trochę drugiej. Po telefonie w sobotę próbowali odwlec to o kolejne 2 tygodnie i dopiero porządna awantura skłoniła ich do umówienia terminu na wtorek. Zobaczymy czy się pojawią.

 

Wniosek z całości - pomimo jakichkolwiek konieczności czasowych (zamknąć całość domu) nie należy dokonać odbioru w razie zastrzeżeń. Zawsze jak coś jest u nich na produkcji to koli w oczy i szybcie to zrobią niż jak jest wstawione i czeka na poprawki. No i oczywiście kasa - nie zapłaciłem im jeszcze całości, ale mogłem nie płacić wogóle - większa motywacja.

 

Generalnie chyba nie ma firm "dobrych" - każda jest OK i ile wszystko idzie zgodnie z planem. Jak pojawia się jakiś problem nawet te najlepsze wykładają się na prostych sprawach organizacyjnych. Koszmar!

Moja znajoma architekt, kazala trzymac sie od nich z daleka, wygrała z nimi sprawe w sadzie :(

No ładnie, a ja o mały włos nie zamówiłam u nich okien :roll: Ale kilku moich znajomych ma od nich okna i są zadowoleni (okna drewniane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest to problem, który dotyczy wszystkich firm czy tez indywidualnych wykonawców po kolei. Są świetne do czasu sprzedaży, a potem starają się jak najszybciej zapomnieć o kliencie. Zero dbałości o PR - rozkładają się zwykle na drobiazgach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę stron temu pisałem w superlatywach firmie :evil:Bertrand:evil: robiącej okna i drzwi. I tak teraz zastanawiam się dlaczego firmy z pozoru super wykladają się na relatywnie prostych sprawach reklamacyjnych. Wygląda na to, że duża ilość dostaw i montaży uniemożliwia znalezienie czasu na poprawki błędów. I tym mnie wkurzyli - 2 tygodnie czekałem na ich przyjazd, umówili się na piątek rano, byli o 14 i z kilku spraw zrobili w zasadzie 1 i trochę drugiej. Po telefonie w sobotę próbowali odwlec to o kolejne 2 tygodnie i dopiero porządna awantura skłoniła ich do umówienia terminu na wtorek. Zobaczymy czy się pojawią.

 

Wniosek z całości - pomimo jakichkolwiek konieczności czasowych (zamknąć całość domu) nie należy dokonać odbioru w razie zastrzeżeń. Zawsze jak coś jest u nich na produkcji to koli w oczy i szybcie to zrobią niż jak jest wstawione i czeka na poprawki. No i oczywiście kasa - nie zapłaciłem im jeszcze całości, ale mogłem nie płacić wogóle - większa motywacja.

 

Generalnie chyba nie ma firm "dobrych" - każda jest OK i ile wszystko idzie zgodnie z planem. Jak pojawia się jakiś problem nawet te najlepsze wykładają się na prostych sprawach organizacyjnych. Koszmar!

Moja znajoma architekt, kazala trzymac sie od nich z daleka, wygrała z nimi sprawe w sadzie :(

No ładnie, a ja o mały włos nie zamówiłam u nich okien :roll: Ale kilku moich znajomych ma od nich okna i są zadowoleni (okna drewniane)

 

Też mam drewniane i piękne dębowe drzwi. Problem leży w detalach - w oknach są montowane aluminiowe okapniki, które dotarły porysowane, w drzwiach szyba jest zamontowana nie taka, jaka być powinna, a dodatkowo wyszło po 2 dniach, że jedne drzwi balkonowe są lekko wykrzywione. Całość miała być poprawiona w 3 dni po montażu, a minęło już 2 tygodnie. W piątek wymienili okapniki (nie wszystkie nie wiadomo czemu :evil: :evil: :evil: ) i poprawili regulację drzwi balkonowych zamiast naprawić (bo zabrakło im czasu :o - pewnie, że zabrakło, jak dzrwi zabrali o 14 zamiast o 8 :evil: ). Pozostałe okna są super jak i same drzwi - tyle, że nie dokończone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest to problem, który dotyczy wszystkich firm czy tez indywidualnych wykonawców po kolei. Są świetne do czasu sprzedaży, a potem starają się jak najszybciej zapomnieć o kliencie. Zero dbałości o PR - rozkładają się zwykle na drobiazgach.

 

Właśnie! Na drobiazgach. To tak jakbyś realizował 99% zlecenia i uważał że jest OK. Zapomniałeś tylko dodać klientowi kabelek zasilający warty 5 zł. Problem w tym, że całość i tak nie działa. Tyle, że dla nich działa 99%.

 

W zasadzie to czy firma (wykonawca) jest godny polecenia powinno się oceniać po sposobie rozwiązywania problemów, a nie po wykonaniu pracy zasadniczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest to problem, który dotyczy wszystkich firm czy tez indywidualnych wykonawców po kolei. Są świetne do czasu sprzedaży, a potem starają się jak najszybciej zapomnieć o kliencie. Zero dbałości o PR - rozkładają się zwykle na drobiazgach.

 

Właśnie! Na drobiazgach. To tak jakbyś realizował 99% zlecenia i uważał że jest OK. Zapomniałeś tylko dodać klientowi kabelek zasilający warty 5 zł. Problem w tym, że całość i tak nie działa. Tyle, że dla nich działa 99%.

 

W zasadzie to czy firma (wykonawca) jest godny polecenia powinno się oceniać po sposobie rozwiązywania problemów, a nie po wykonaniu pracy zasadniczej.

 

W pełni popieram. Kiedy elektryk kończy u Ciebie ? Muszę go zabić - właśnie za te brakujące 1%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie okien mogę polecić firmę OKLAND, co prawda mieści się pod Tczewem ale przyjada zmierzą, doradzą, nie wiem jak inni, ale ja jestem bardzo zadowolona.
i zabija cena :lol: :lol: :lol: Najdrozsza moja wycena z Oklandu i na dodatek niesłowni :evil:

 

No to skopaliśmy wszystkich :D :D :D Która firma chętna jako następna do poddania sie weryfikacji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie okien mogę polecić firmę OKLAND, co prawda mieści się pod Tczewem ale przyjada zmierzą, doradzą, nie wiem jak inni, ale ja jestem bardzo zadowolona.
i zabija cena :lol: :lol: :lol: Najdrozsza moja wycena z Oklandu i na dodatek niesłowni :evil:

 

No to skopaliśmy wszystkich :D :D :D Która firma chętna jako następna do poddania sie weryfikacji ???

Na dzien dzisiejszy jarekow PCV i Gebaerdrewno, sa w mojej prywatnej czołówce :lol: M&S robi łaskę i wkurza mnie to ze maja rózne ceny w swoich punktach :evil: Jak mieszkam w Sopocie, to dla nich od razu oznacza ze mam kupe kasy :evil: i robia łache ze swoimi 7% rabatu i to na dodatek cała kasa od razu bym musiała wpłacic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze macie racje, ja moze zbyt mało firm porównywałam, a moze akurat trafiłam na kogos miłego , kto sprawnie obsłuuguje, troszczy się o kienta i dał rabat, ale to prawda, e w branzy budowlanej myślą, że są święci, najlepis i bezkonkurencyjni, o dobra firmę baaaaaaaardzo trudno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...