Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mówisz o tym na Przemysłowej? Jeśli tak, to ja wręcz przeciwnie do Ciebie, trafiłam na baaardzo miłą obsługę.

 

Beata

 

tak, mówię o tym na przemysłowej. Dla nas byli mili przy pierwszej wizycie. Przy kolejnych sytuacja się niestety zmieniła. Ale na szczęście wybór hurtowni jest spory i nie muszę już zostawiać u nich więcej kasy :wink:

 

no coz ja bralem tam materialy na cala budowe nawet teraz biore nadal i nie mialem problemow. Inna sprawa ze wszystko zalatwialem z szefowa pania Jadwiga. Ostatnio nawet mi przyjeli z powrotem caly niewykorzystany material czyli klinkier, styropian plytki klinkierowe zadnych problemow a ceny super negocjowalne inne hurtownie nie mialy startu a objezdzilem ich z 10. Rozliczm sia z nimi raz w miesiacu i od calego miesiecznego zamowienia dostaje zawsze spory rabat. Oczywiscie nie kupuje w ciemno jezeli moge kupic gdzies taniej to w Jazbudzie nie kupuje. Z szefem to tez kiepsko sie rozmawia trzeba trafic na dobry humor jak ja ostatnio. Ogolnie jestem zadowolony z ich uslug ale musielismy sie dotrzec na poczatku, teraz jest ok. Z nastepna budowa tez z nimi bym wspolpacowal. Ogolnie jak maja duzy kociol to sa rzeczywiscie niemili moze to powod niedoboru ludzi i srodkow transportu.

CMyK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

No to widać w Jazbudzie tylko z szefową można coś załatwić, bo z nią mieliśmy do czynienia na początku. Potem niestety trafiliśmy na inne osoby.

A dziś staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami komina :D Kupiliśmy Leiera z Millenium (jednak stanęło na Leierze, bo cena nam odpowiadała, a była dostawa i nie trzeba było na nie czekać). W Millenium są dobre ceny i miła obsługa. Jedyny kłopot z nimi, że dzięki tym zaletom kupa ludzi chce tam kupować i na niektóre materiały trzeba długo czekać, stąd nasza krótka przygoda z Jazbudem... Ale już się nawróciliśmy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widać w Jazbudzie tylko z szefową można coś załatwić, bo z nią mieliśmy do czynienia na początku. Potem niestety trafiliśmy na inne osoby.

A dziś staliśmy się szczęśliwymi posiadaczami komina :D Kupiliśmy Leiera z Millenium (jednak stanęło na Leierze, bo cena nam odpowiadała, a była dostawa i nie trzeba było na nie czekać). W Millenium są dobre ceny i miła obsługa. Jedyny kłopot z nimi, że dzięki tym zaletom kupa ludzi chce tam kupować i na niektóre materiały trzeba długo czekać, stąd nasza krótka przygoda z Jazbudem... Ale już się nawróciliśmy :wink:

 

Możesz napisać ile kosztuje komin Leier? Ciekawa jestem, czy tańszy od Presto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się wkurzać na Toporka, który miał robić wylewki w zeszłym tygodniu, najpierw był czwartek, potem piatek, potem sobota, w końcu poniedzialek rano, potem poniedziałek popołudniu a potem przestał odbierac telefony od mężą :evil: I to ewidentnie nie odbiera jego numeru telefonu, jak dzisiaj ja zadzwoniłam to odebrał i powiedział, że jutro ale już sama nie wiem czy mu wierzyć :-? Ja rozumiem, że jakaś robota się przeciąga, ale to nie powód żeby o tym nie powiadomić klienta, albo unikać z nim kontaktu - tak mnie wścieka takie zachowanie :evil: :evil: :evil: zastanawiam sie czy nie dzwonić do innych, tylko kto wie co z terminami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Wickim nie mialem zadnego problemu tak z wylewkami jak i z tynkami mowil ze bedzie za 2 tygodnie o 8 rano i byl a sygnalem ze bedzie to material ktory ladaowal na mojej budowie 2 dni wczesniej.

Z tynkami to ja przesunalem termin o miesiac i nie bylo problemu tylko pytal dokladnie o termin. Po prostu super organizacja przy tej robocie co ma.

CMyK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas też Wicki perfekcyjnie, w umówionym terminie, szybko i fachowo, a my mieliśmy go z łapanki - wyrolował nas gość, z którym umawialiśmy się wcześniej. Czasem warto podzwonić, może akurat ktoś z obleganych fachowców ma nagłą i niespodziewaną lukę w robocie.

 

Poszukujemy wykonawcy podbitki drewnianej (więźba z wiązarów kratowych od Complexu, więc nie mamy swojej "drewnianej" ekipy) i tarasu drewnianego. Zabiedziliśmy i nie zmówiliśmy się z nikim wcześniej. Może któryś z Waszych fachowców byłby chętny. PILNE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się wkurzać na Toporka, który miał robić wylewki w zeszłym tygodniu, najpierw był czwartek, potem piatek, potem sobota, w końcu poniedzialek rano, potem poniedziałek popołudniu a potem przestał odbierac telefony od mężą :evil: I to ewidentnie nie odbiera jego numeru telefonu, jak dzisiaj ja zadzwoniłam to odebrał i powiedział, że jutro ale już sama nie wiem czy mu wierzyć :-? Ja rozumiem, że jakaś robota się przeciąga, ale to nie powód żeby o tym nie powiadomić klienta, albo unikać z nim kontaktu - tak mnie wścieka takie zachowanie :evil: :evil: :evil: zastanawiam sie czy nie dzwonić do innych, tylko kto wie co z terminami

 

Najgorsze jest własnie (dla mnie bynajmniej) nie czekanie, ale nieświadomość, czy ten ktoś, z którym się umawialiśmy przyjdzie, czy nie :evil: Jakby nie mogli powiedzieć klientom np. będę, ale za 2 tygodnie. A nie jutro, jutro, jutro itd :-?

 

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

i od razu tak do was po pro�bie: a archeologa nie znacie??

bo nam sie działka z ochronš trafiła :-? ...

 

Witaj, też trafiła się nam podobna działka (strefa pradziejowa :o ) Obeszło się jednak bez kopania, wydano nam opinię, że nie są zainteresowani kopaniem, ale...gdybyśmy na coś natknęli się - natychmiast mamy o tym powiadomić 8)

 

Mam dwa namiary na archeologów z czasów moich poszukiwań - niestety - nic nie wiem na temat kosztów. Może spróbuj popytać :-?

Sylwia Kurzyńska - 692503401 lub Zbigniew Borcowski - 502757019

 

 

dziękuję :lol:

zadzwoniliœmy i pani Sylwia się tym zajmie.

Nawet podpowiedziala inne rozwišzanie - mniej kosztowne :wink:

 

Witam nowych budujšcych w okolicy trójmiasta :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać ile kosztuje komin Leier? Ciekawa jestem, czy tańszy od Presto.

Cena Leiera bardzo podobna do Presto. Zapłaciliśmy ok. 2,5 tys. za komin o przekroju 200 bez wentylacji (akurat nie jest nam potrzebna, ale to różnica tylko ok. 50pln). Do tego będziemy musieli dokupić jeszcze jakąś płytkę czołową do trójnika, czy jakoś tak (za 80pln), bo akurat w fabryce nie było. Nasz komin jest trochę dłuższy od Twojego (9m), więc można powiedzieć, że suma sumarum ceny są bardzo zbliżone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A my już od tygodnia mieszkamy na swoim :)))

 

Tylko mam mały problem z Internetem :( Dzisiaj byłam w TP i Pani mi oświadczyłą, że nie ma wolnych portów i nie mogę dostać neostrady, Bojano się rozbudowuje, coraz więcej ludzi chce mieć dostęp i popyt przewyższył podaż pewnie z netią będzie podobnie - poradźcie mi co zrobić z tym fantem ? Zostaje Blue Conect , czy podłączanie do internetu za pomocą telefonu .

 

Ktoś z Was napotkał taki problem?

 

GRATULUJĘ zamieszkania :D a co do internetu to próbowałaś chello z kablówki? nie wiem jak tam UPC u Was działa ......

 

Nie próbowałam :( , ale wiem, że jest to nie możliwe, na razie w TPSIE złożyłam stosowne papiery i czekam od nich na odpowiedź :()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się wkurzać na Toporka, który miał robić wylewki w zeszłym tygodniu, najpierw był czwartek, potem piatek, potem sobota, w końcu poniedzialek rano, potem poniedziałek popołudniu a potem przestał odbierac telefony od mężą :evil: I to ewidentnie nie odbiera jego numeru telefonu, jak dzisiaj ja zadzwoniłam to odebrał i powiedział, że jutro ale już sama nie wiem czy mu wierzyć :-? Ja rozumiem, że jakaś robota się przeciąga, ale to nie powód żeby o tym nie powiadomić klienta, albo unikać z nim kontaktu - tak mnie wścieka takie zachowanie :evil: :evil: :evil: zastanawiam sie czy nie dzwonić do innych, tylko kto wie co z terminami

 

Najgorsze jest własnie (dla mnie bynajmniej) nie czekanie, ale nieświadomość, czy ten ktoś, z którym się umawialiśmy przyjdzie, czy nie :evil: Jakby nie mogli powiedzieć klientom np. będę, ale za 2 tygodnie. A nie jutro, jutro, jutro itd :-?

 

B.

 

 

Beti jest dokładnie tak jak mówisz, wczoraj znowu się umówił i sie nie pojawił, straciliśmy 1,5 godziny licząc dojazdy i czekanie i sam nie zadzwonił! Przyjechał dzisiaj z ekipą i robią, jak zaczęli to mma nadzieje, że i skończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...