Marsjanka 08.02.2007 08:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 ... tak, ku rozwadze i przemyśleniu decyzji http://www.koss.pl/forum.php?l=1&go=pokaz&id=0144 oraz http://www.koss.pl/forum.php?l=1&go=pokaz&id=0148 pzdri nikomu nie życzę tego, co mnie spotkało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiochman 08.02.2007 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 No niezła jazda... ocipieć można normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiochman 08.02.2007 08:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Zielonki k/Krakowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marsjanka 08.02.2007 09:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Zielonki k/Krakowa? nie, Zielonki k. Starych Babic, k. Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bodekku 08.02.2007 09:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 no to nie zazdroszcze to sie nazywa podejscie do klienta i jeszcze maja czelnosc pisac ze sa najlepsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marsjanka 08.02.2007 20:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 najbardziej lubie dwa teksty pana prezesa:1. że może instalacja jest wadliwa -> i dlatego zepsuł się 3 razy rekuperator (a właściwie sterownik do niego)2. że to na pewno instalator grzebał w sterowniku i go zepsuł i prezes "ubolewa" że to niestety trudno udowodnić instalatorowi (cholera - instalator "psuj" trzeci sterownik pod rząd zepsuł najgorsze w tym wszystkim było to, że oni co inne go mówili, a co innego robilisami sobie zaprzeczali a jaką fantazję ma szef głownego serwisu w Łodzi - Boże mój - po pierwszej naprawie, na instrukcji albo gwarancji - nie pamiętam dokładnie - dopisał mi ręcznie instrukcję, że w celu przejscia do jakiejs funcji mam jeden z przycisków nacisnąć 58 razy. Za drugim razem popisał się lepiej - wysnuł teorię, że rekuperator zepsuł się po raz drugi, bo nie współpracuje z filtrem elektrostatycznym (taki dodatkowy filtr montowany za rekuperatorem), również firmy KOSS, produkowanym do współpracy z rekuperatorami, i sprzedanym do tego reku. a ja w sobotę się przeprowadzam, i przynajmniej jeszcze tydzień będę bez rekuperatora - zamówiłam teraz Mistrala, mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez żadnych niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
invacare 22.02.2011 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2011 najbardziej lubie dwa teksty pana prezesa: 1. że może instalacja jest wadliwa -> i dlatego zepsuł się 3 razy rekuperator (a właściwie sterownik do niego) 2. że to na pewno instalator grzebał w sterowniku i go zepsuł i prezes "ubolewa" że to niestety trudno udowodnić instalatorowi (cholera - instalator "psuj" trzeci sterownik pod rząd zepsuł najgorsze w tym wszystkim było to, że oni co inne go mówili, a co innego robili sami sobie zaprzeczali a jaką fantazję ma szef głownego serwisu w Łodzi - Boże mój - po pierwszej naprawie, na instrukcji albo gwarancji - nie pamiętam dokładnie - dopisał mi ręcznie instrukcję, że w celu przejscia do jakiejs funcji mam jeden z przycisków nacisnąć 58 razy. Za drugim razem popisał się lepiej - wysnuł teorię, że rekuperator zepsuł się po raz drugi, bo nie współpracuje z filtrem elektrostatycznym (taki dodatkowy filtr montowany za rekuperatorem), również firmy KOSS, produkowanym do współpracy z rekuperatorami, i sprzedanym do tego reku. a ja w sobotę się przeprowadzam, i przynajmniej jeszcze tydzień będę bez rekuperatora - zamówiłam teraz Mistrala, mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez żadnych niespodzianek Potwierdzam i uprzedzam aby przenigdy nie korzystać z urządzeń firmy Koss. Po prostu nie można się z nimi dogadać - serwis robi uniki. Jednym słowem wyrzucone pieniądze w błoto! Podaję ich właśnie do rzecznika praw konsumenta - czekam na naprawę od ok 3,5 miesiąca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.