Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperatory KOSS - ku rozwadze...


Recommended Posts

najbardziej lubie dwa teksty pana prezesa:

1. że może instalacja jest wadliwa -> i dlatego zepsuł się 3 razy rekuperator (a właściwie sterownik do niego)

2. że to na pewno instalator grzebał w sterowniku i go zepsuł i prezes "ubolewa" że to niestety trudno udowodnić instalatorowi (cholera - instalator "psuj" trzeci sterownik pod rząd zepsuł

 

najgorsze w tym wszystkim było to, że oni co inne go mówili, a co innego robili

sami sobie zaprzeczali

 

a jaką fantazję ma szef głownego serwisu w Łodzi - Boże mój - po pierwszej naprawie, na instrukcji albo gwarancji - nie pamiętam dokładnie - dopisał mi ręcznie instrukcję, że w celu przejscia do jakiejs funcji mam jeden z przycisków nacisnąć 58 razy. Za drugim razem popisał się lepiej - wysnuł teorię, że rekuperator zepsuł się po raz drugi, bo nie współpracuje z filtrem elektrostatycznym (taki dodatkowy filtr montowany za rekuperatorem), również firmy KOSS, produkowanym do współpracy z rekuperatorami, i sprzedanym do tego reku.

 

a ja w sobotę się przeprowadzam, i przynajmniej jeszcze tydzień będę bez rekuperatora - zamówiłam teraz Mistrala, mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez żadnych niespodzianek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years później...
najbardziej lubie dwa teksty pana prezesa:

1. że może instalacja jest wadliwa -> i dlatego zepsuł się 3 razy rekuperator (a właściwie sterownik do niego)

2. że to na pewno instalator grzebał w sterowniku i go zepsuł i prezes "ubolewa" że to niestety trudno udowodnić instalatorowi (cholera - instalator "psuj" trzeci sterownik pod rząd zepsuł

 

najgorsze w tym wszystkim było to, że oni co inne go mówili, a co innego robili

sami sobie zaprzeczali

 

a jaką fantazję ma szef głownego serwisu w Łodzi - Boże mój - po pierwszej naprawie, na instrukcji albo gwarancji - nie pamiętam dokładnie - dopisał mi ręcznie instrukcję, że w celu przejscia do jakiejs funcji mam jeden z przycisków nacisnąć 58 razy. Za drugim razem popisał się lepiej - wysnuł teorię, że rekuperator zepsuł się po raz drugi, bo nie współpracuje z filtrem elektrostatycznym (taki dodatkowy filtr montowany za rekuperatorem), również firmy KOSS, produkowanym do współpracy z rekuperatorami, i sprzedanym do tego reku.

 

a ja w sobotę się przeprowadzam, i przynajmniej jeszcze tydzień będę bez rekuperatora - zamówiłam teraz Mistrala, mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez żadnych niespodzianek

 

Potwierdzam i uprzedzam aby przenigdy nie korzystać z urządzeń firmy Koss. Po prostu nie można się z nimi dogadać - serwis robi uniki. Jednym słowem wyrzucone pieniądze w błoto!

Podaję ich właśnie do rzecznika praw konsumenta - czekam na naprawę od ok 3,5 miesiąca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...