Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

SOLID:ALARMY ,MONITORING z załogami,KAMERY-Przed tynkami wew


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 303
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

O jakim sprzecie pan pisze tak z ciekawosci pytam. Bo ja nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nie mam pojecia. A jesli chodzi o asekuracje to to handlowcy w panskiej firmie powinni poznac to slowo. Bo nie chodzi tylo o podpisanie umowy, ale branie odpowiedzialnosci za fantazje jakie sie opowiada klientom. Co do badziewnych i najtanszych systemow to moze lepiej nie poruszac tematu na forum bo pewnie sporo klientow dowiedzialo by sie za co zaplacili ciezkie pieniadze:-)) Moze dla porownania zamiescilibysmy wycene systemu alarmowego jakiegos wybranego projektu tak aby pokoazac jakie sa roznice. Co do asekuracji technicznej to chyba wiekszosc klientow juz sie przekonala ze przy takiej ilosci obiektow jaka posiada firma S. nie jest mozliwe zapewnienie szybkiego serwisu. Natomiast jesli chodzi o zalogi interwencyjne to tutaj uklon do pasa bo tu wybor sluszny. Natomiast monopolu na ten rynek firma jescze poki co nie ma i warto powiedzec ze plusem jest miec system montowany przez jedna firme a monitoring w innej. Dlaczego? Moze kolega KONIU zechce napisac. Pozdrawiam.

 

 

Oto post kierownika działu handlowego agencji ochrony Solid, umieszczony w innym wątku...

 

Maciek.

Ta suka ma cieczkę i tak łatwo nie odpuści mimo ,że nie ma nic do powiedzenia mądrego

.Dzięki za pomoc i przepraszam ,że ją przyciągnołem za sobą na twój wątek.

 

Nie dość, że PALANT, to jeszcze CHAM!!! W dodatku PROSTAK bez znajomości ortografii...

 

Ciekawe, co na takie teksty powie twój prezes, bo gwarantuję ci, że do niego to trafi, bo nie jesteś godny sprawowania funkcji kierownika działu handlowego w jakiejkolwiek firmie :evil:

 

Przede wszystkim przepraszam wszystkich zainteresowanych moim wątkiem -zwłaszcza xwinga za te dyskusje z naszą konkurencją,nie zapraszałem ich tutaj-wydaje im się chyba że się reklamują!? Ostatni raz się do nich odniosę .Nie wiem o jakich wadach piszecie,ale zaletą montażu systemu alarmowego i monitoringu kompleksowo w naszej firmie jest to,że pełna odpowiedzialność jest po naszej stronie za komplet.Nie ma odbijania piłki w przypadku problemów z alarmem,asekuracją serwisową 24 h czy dalej idąc niezadziałania alarmu przy jakimś zdarzeniu.Co do rabatów to chyba jest to logiczne ,że możemy sobie na nie pozwolić przecież nam chodzi o pozyskanie klienta do monitoringu ,a nie o jednorazowy zysk jak to jest u Was.Proszę abyście się reklamowali na swoich wątkach.Jogi tak na marginesie ,żeby współpracująca z Panem firma się na niego nie obraziła za pisownie ich nazwy(pisze się Juwentus).U nas GWARANCJA 24 miesiące.Pozdrawiam i dziękuję już za dyskusje na tym wątku.

Witam wszystkich ,może ja też coś wyjaśnię. Pracowałem w tej firmie parę latek.Trochę z powołania po prostu to lubiłem. Po roku przenieśli mnie do serwisu(nie chciałem ale powiedzieli że muszę (pozdrowienia dla D.Kos..ra) ponieważ ludzi tam podobno nie ma , i dostane podwyżkę . jak mus to mus.

Na poczatek kazali sobie kupic laptopa (firmy nie stać było), a sztandarowym produktem firmy w tamtym okresie było "Super nowoczesne" Napco Gemini.

Kupiłem, niestety długo nie popracowałem, z tym laptom i tu dochodze do sedna sprawy jeździło się, na tak zwane przeglądy po włamaniu (czasami patrol jechał za długo i sie klijent czepiał że nic mu w domu nie zostawili a stacja ss twierdziła że patrol jechał 3-4 minuty).Na tym przeglądzie podłaczaliśmy laptopa do centrali (w sztandarowym produkcie napco gemini 1632 nie ma mozliwości odczytania pamięci przez kljienta -może to zrobić tylko instalator który zczytuje zazwyczaj też szanownych kljientów kody użytkownika .)Po odczycie pamięci tworzyło się tzw wydruk tekstowy (ach jak łatwo udowodnić kljentowi że się myli po edycji tego wydruku w windowsowym notepadzie).

Tak tak drodzy państwo serwisan miał udowodnić że ze strony agencji było wszystko w porządku.On niestety musiał udowodnic rację swojego pracodawcy a nie waszą.

Reasumując szanowni klijenci jeśli już musicie mieć ochronę solidu to popytajcie znajomych , ale nie tych którym instalowała systemy (głównie dsc ) stara gwardia pracowników solidu, tylko tych którzy mieli instalowane systemy w ciągu ostatniego roku.( ach jaka radość serwisować centralkę Pyronix przyklejoną na tzw gluta-dla niewtajemniczonych klej na gorąco i pytasz się sam siebie siedząc na strychu w temp 50-60 stopni C gdzie kurcze instalator podział kołeczki?)Zastanówcie się gdy dostaniecie ofertę na Pyronixa, Power maxa,itp badziewie.

Panie Koniu34 czy tam panie "szczawion" (taki nick ma pan na allegro?)

Nie wciskaj pan ludziom kitu koledzy którzy sie przedemną wypowiadali mają rację.Niech pan może się wypowie ile osób zna kod instalatora SS ( na prawie każdym obiekcie jest taki sam).I tu mamy odpowiedź jeśli już musisz mieć ochronę agencjii to niech alarmem opiekuje się kto inny.

 

Sorry że się tak rozpisałem i za błędy ortograficzne ale siedzę właśnie przy tym starym laptopie a nie wszystkie klawisze mkontaktują.

 

Ps . Państo którzy macie napco macie problem ponieważ dystrubutor sie zawinął i niema żadnych częśći. Na szczęście są i kljienci myślący więc z głodu nie zginiemy.

Pozdrawiam....

To właśnie jest cała prawda o Solidzie!!! Przekręty!!! Wszystko jest fajnie, dokąd jest fajnie... Jak coś się stanie, to przestaje być miło i cały czar pryska... Wciskają ludziom badziewie i udają, że chronią...

 

Ci, którzy tak wierzą w Solid, niech przejrzą na oczki, dokąd nie jest za późno...

 

 

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

 

Witam Mam kilka uwag co do wypowiedzi klijenta solidu

patrol może i dojeżdza czasami w czasie zapisanym w umowie .

Ale niech klijent spróbuje sie czasami dodzwonić do stacjii monitorowania albo wezwać serwis (podobno serwisanci wyjechali a człowiek który został przysłany do mnie na naprawę z firmy solid nawet nie potrafił usunąć usterki (twierdził że nie zna tej centralki chociaż jest to dosyć popularny sprzęt (dsc) ponieważ pracuje dopiero kilka dni.i zaprponował mi przyjazd serwisanta (on podobno jest instalatorem?) zresztą u mojego sąsiada założyli alarm power max (bezprzewodowy) i w ciągu 2 miesięcy odbyło się 8 wizyt serwisowych które nic nie dały (jak sie włacza w nocy tak się włacza)

 

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o ochronie wie, że solid security to banda złodziei i sk**wysynów. Potrafią wynająć pijaczków do wybijania szyb w obiektach żeby zwiększyć zagrożenie w obiekcie i przejąć obiekt w ochrone. A ci ich inspektorzy pracy to jedno wielki nieporozumienie. Najbardziej kompetentnymi ludźmi w SS są szeregowi pracownicy. Ja pracuje w ochronie od 1998 roku i miałem nie raz do czynienia z solidem. Odradzam każdemu pracę u tych sk**wiałych oszołomów. Pozdro dla wszystkich którzy olewają solid

 

Strajk pracowników Solidu!

 

" Jesteśmy zastraszani, dręczeni, oszukiwani - mówią pracownicy Solid Security, jednej z największych firm ochroniarskich w Polsce. Zamiast - jak zwykle - strzec bezpieczeństwa powierzonych sobie obiektów, prawie dwustu ochroniarzy protestowało wczoraj pod siedzibą firmy przeciw nieludzkiemu traktowaniu....

....Zdaniem pracowników Solid Security, ich prawa są łamane. Jeśli sytuacja się nie zmieni - wszystkie te obiekty ( mieszkania,Firmy,Sklapy,Banki ...) mogą zostać bez ochrony.

Co doprowadziło do tak napiętej sytuacji? ...

....- Domagamy się przede wszystkim godnego traktowania. Przez lata nikt w naszej firmie nie przestrzegał kodeksu pracy - mówi wzburzony Krzysztof Kołodziejski (29 l.). Pracownicy Solid Security opowiadają o szczególnie uciążliwych karach finansowych, nakładanych przez firmę za najdrobniejsze przewinienia.

- Inspektor przychodził i potrącał 50 zł za to, że nie miałem czapki na głowie, a nawet za dwudniowy zarost - mówi jeden z pracowników. - Musieliśmy z własnej kieszeni płacić za stłuczkę służbowym samochodem, choć mają wszystkie ubezpieczenia - dodaje.

- Zdarzało się, że po 24- -godzinnym dyżurze zmuszano nas do pracy przez kolejną dobę, a nawet dwie - wspomina jeden z pracowników. - Żeby iść na zwolnienie lekarskie, trzeba szukać kogoś na zastępstwo. Skargi pozostawały bez odpowiedzi, więcej: byliśmy straszeni utratą pracy - dodaje. ...

...Arkadiusz Reszke, prezes zarządu Solid Security, nic o łamaniu praw pracowników nie wiedział.

 

- Musimy przeanalizować sytuację w firmie - powiedział jedynie, po czym wyszedł do protestujących z... wymówieniami. Z pracy zwolniony został m.in. Bernard Nieroda (30 l.).

- To zastraszanie. Nie zostawię tak tego, mam dziecko na utrzymaniu - mówi.

Po negocjacjach ustalono, że firma ma 30 dni na zapoznać się z sytuacją i wprowadzenie zmian. Jeśli nie - znów kilkadziesiąt tysięcy obiektów pozostanie bez ochrony. ( licząc od 06.12.2006r.)

 

Tego jeszcze nie było. Po raz pierwszy przeciwko złym warunkom pracy zastrajkowali ochroniarze, jedna z najgorzej opłacanych grup zawodowych w Polsce. "

 

:roll: :roll: :roll:

 

"Nie będę przeklinał, nie będę rozpisywał, ale powiem krótko. Mało zarabiają bo nie mają kwalifikacji. Handlowcy wyglądają jak akwizytorzy - obowiązkowy garnitur, i obowiązkowe braki w uzębieniu, niewyszukana mowa i ZERO wiedzy czym handluje. Instalatorzy nigdy się nic nie nauczą przy takiej rotacji pracowników.

...Solid! - znam od podszewki i to kiepska firma z jeszcz bardziej kiepskich innych agencji. Taka nasza rzeczywistość."

 

Jak można zaufać takiej firmie??? :roll:

 

Cytat z innego forum:

 

"SOLID TO SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie nie idźcie do SOLIDU!!!!! Tam jest beznadziejnie!!!!! Instalatorzy dostają 1000 zł netto/mies. Na paliwo trzeba wyłożyć kasę, firma oddaje ja dopiero po 3 a nawet 4 i 5 miesiącach! Do pensji podstawowej jest doliczana mies prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych, a oni twierdzą że prowizje dają kilkaset nawet do 1000 zł netto mies. KŁAMSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! Nie płacą pensji w terminie! Nigdy nie ma całej sumy, poprostu srają po kawałkach!!!!! Nie ma narzędzi niema czym pracować!!!!! Każą mieć swoje narzędzia i samochody!!!!! SOLID TO NAJBARDZIEJ GÓWNIANA FIRMA W POLSCE!!!!!!"

 

Kolejny cytat z innego forum:

 

"Pracuję w solid security nikomu nie polecam, jako instalator systemów alarmowych. Ta firma to wielka ściema. W biurze wisi kartka z napisem "polityka jakości solid security" i dalej jakieś bzdety. Kierownictwo firmy w d... ma klientów. Dowód: 3 samochody 6 ludzi pilnuje ponad 2000 obiektów!!! Pic na wode wystarczy zrobić alarm w 3-ech miejscach jednocześnie, a w kolejne nikt nie przyjedzie. W d u p i e maja klientow i pracownikow liczy sie kasa tylko!!!"

 

Ja tez mam zwiazek z pracownikami solidu. i niestety musze powiedziec ze to wszytsko prawda, ludzie co sie znali na rzeczy to wyjechali tok temu za granice a solid poprzyjmwal ludzi co kompletnie sie nie znaja i dopiero sie ucza, A solid robi tylko masowke i duzo pieniedzy ma z abonamentów, Handlowcy solidu wszytsko ładnie piekne a za plecami mowia we firmie ze ten klijent jest nie normalny albo ze "fajna pupa" tam mieszka i zrobcie cos zebym jechal tam wycenic cos jeszcze. we firmie jest haos bo za duzo zlecen jest choc bardzo mnie to dziwi:/ poprostu firma jest znana i kazdy mysli ze jest najlepsza a tak nie jest wszytsko robione jest na odpierdol... byle by bylo.handlowiec jedzie ustala co gdzie ma byc daje wuchte niepotrzebnych rzeczy(po to by uzyska wiecej przychodow bo maj 10% od zlecenia)a jak jedzie "instalator" to nie wie co gdzie ma byc a klijent mówi" ze wszytsko juz handlowiec ustalil" Naprawde jak chcecie alarm to bierzcie mala prywatna firme ktora zrobi to szybciej i dokladniej, w solidzie robia byle by wisialo a jak sie popsuje to sie czeka dniami jak przyjada zobaczyc co jest....jak juz to tylko nadajnik mozecie brac z solidu a cala reszta to z innych firm (mniejszych) i naprawde uwierzciemi i nie robcie tego blędu. a montaz niby za darmo no tak ale na sprzecie maja 300% marzy.

w razie pytan to na priva poprosze.

 

http://images27.fotosik.pl/23/4f0a9d386ebd2987.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim sprzecie pan pisze tak z ciekawosci pytam. Bo ja nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nie mam pojecia. A jesli chodzi o asekuracje to to handlowcy w panskiej firmie powinni poznac to slowo. Bo nie chodzi tylo o podpisanie umowy, ale branie odpowiedzialnosci za fantazje jakie sie opowiada klientom. Co do badziewnych i najtanszych systemow to moze lepiej nie poruszac tematu na forum bo pewnie sporo klientow dowiedzialo by sie za co zaplacili ciezkie pieniadze:-)) Moze dla porownania zamiescilibysmy wycene systemu alarmowego jakiegos wybranego projektu tak aby pokoazac jakie sa roznice. Co do asekuracji technicznej to chyba wiekszosc klientow juz sie przekonala ze przy takiej ilosci obiektow jaka posiada firma S. nie jest mozliwe zapewnienie szybkiego serwisu. Natomiast jesli chodzi o zalogi interwencyjne to tutaj uklon do pasa bo tu wybor sluszny. Natomiast monopolu na ten rynek firma jescze poki co nie ma i warto powiedzec ze plusem jest miec system montowany przez jedna firme a monitoring w innej. Dlaczego? Moze kolega KONIU zechce napisac. Pozdrawiam.

 

 

Oto post kierownika działu handlowego agencji ochrony Solid, umieszczony w innym wątku...

 

Maciek.

Ta suka ma cieczkę i tak łatwo nie odpuści mimo ,że nie ma nic do powiedzenia mądrego

.Dzięki za pomoc i przepraszam ,że ją przyciągnołem za sobą na twój wątek.

 

Nie dość, że PALANT, to jeszcze CHAM!!! W dodatku PROSTAK bez znajomości ortografii...

 

Ciekawe, co na takie teksty powie twój prezes, bo gwarantuję ci, że do niego to trafi, bo nie jesteś godny sprawowania funkcji kierownika działu handlowego w jakiejkolwiek firmie :evil:

 

Przede wszystkim przepraszam wszystkich zainteresowanych moim wątkiem -zwłaszcza xwinga za te dyskusje z naszą konkurencją,nie zapraszałem ich tutaj-wydaje im się chyba że się reklamują!? Ostatni raz się do nich odniosę .Nie wiem o jakich wadach piszecie,ale zaletą montażu systemu alarmowego i monitoringu kompleksowo w naszej firmie jest to,że pełna odpowiedzialność jest po naszej stronie za komplet.Nie ma odbijania piłki w przypadku problemów z alarmem,asekuracją serwisową 24 h czy dalej idąc niezadziałania alarmu przy jakimś zdarzeniu.Co do rabatów to chyba jest to logiczne ,że możemy sobie na nie pozwolić przecież nam chodzi o pozyskanie klienta do monitoringu ,a nie o jednorazowy zysk jak to jest u Was.Proszę abyście się reklamowali na swoich wątkach.Jogi tak na marginesie ,żeby współpracująca z Panem firma się na niego nie obraziła za pisownie ich nazwy(pisze się Juwentus).U nas GWARANCJA 24 miesiące.Pozdrawiam i dziękuję już za dyskusje na tym wątku.

Witam wszystkich ,może ja też coś wyjaśnię. Pracowałem w tej firmie parę latek.Trochę z powołania po prostu to lubiłem. Po roku przenieśli mnie do serwisu(nie chciałem ale powiedzieli że muszę (pozdrowienia dla D.Kos..ra) ponieważ ludzi tam podobno nie ma , i dostane podwyżkę . jak mus to mus.

Na poczatek kazali sobie kupic laptopa (firmy nie stać było), a sztandarowym produktem firmy w tamtym okresie było "Super nowoczesne" Napco Gemini.

Kupiłem, niestety długo nie popracowałem, z tym laptom i tu dochodze do sedna sprawy jeździło się, na tak zwane przeglądy po włamaniu (czasami patrol jechał za długo i sie klijent czepiał że nic mu w domu nie zostawili a stacja ss twierdziła że patrol jechał 3-4 minuty).Na tym przeglądzie podłaczaliśmy laptopa do centrali (w sztandarowym produkcie napco gemini 1632 nie ma mozliwości odczytania pamięci przez kljienta -może to zrobić tylko instalator który zczytuje zazwyczaj też szanownych kljientów kody użytkownika .)Po odczycie pamięci tworzyło się tzw wydruk tekstowy (ach jak łatwo udowodnić kljentowi że się myli po edycji tego wydruku w windowsowym notepadzie).

Tak tak drodzy państwo serwisan miał udowodnić że ze strony agencji było wszystko w porządku.On niestety musiał udowodnic rację swojego pracodawcy a nie waszą.

Reasumując szanowni klijenci jeśli już musicie mieć ochronę solidu to popytajcie znajomych , ale nie tych którym instalowała systemy (głównie dsc ) stara gwardia pracowników solidu, tylko tych którzy mieli instalowane systemy w ciągu ostatniego roku.( ach jaka radość serwisować centralkę Pyronix przyklejoną na tzw gluta-dla niewtajemniczonych klej na gorąco i pytasz się sam siebie siedząc na strychu w temp 50-60 stopni C gdzie kurcze instalator podział kołeczki?)Zastanówcie się gdy dostaniecie ofertę na Pyronixa, Power maxa,itp badziewie.

Panie Koniu34 czy tam panie "szczawion" (taki nick ma pan na allegro?)

Nie wciskaj pan ludziom kitu koledzy którzy sie przedemną wypowiadali mają rację.Niech pan może się wypowie ile osób zna kod instalatora SS ( na prawie każdym obiekcie jest taki sam).I tu mamy odpowiedź jeśli już musisz mieć ochronę agencjii to niech alarmem opiekuje się kto inny.

 

Sorry że się tak rozpisałem i za błędy ortograficzne ale siedzę właśnie przy tym starym laptopie a nie wszystkie klawisze mkontaktują.

 

Ps . Państo którzy macie napco macie problem ponieważ dystrubutor sie zawinął i niema żadnych częśći. Na szczęście są i kljienci myślący więc z głodu nie zginiemy.

Pozdrawiam....

To właśnie jest cała prawda o Solidzie!!! Przekręty!!! Wszystko jest fajnie, dokąd jest fajnie... Jak coś się stanie, to przestaje być miło i cały czar pryska... Wciskają ludziom badziewie i udają, że chronią...

 

Ci, którzy tak wierzą w Solid, niech przejrzą na oczki, dokąd nie jest za późno...

 

 

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

 

Witam Mam kilka uwag co do wypowiedzi klijenta solidu

patrol może i dojeżdza czasami w czasie zapisanym w umowie .

Ale niech klijent spróbuje sie czasami dodzwonić do stacjii monitorowania albo wezwać serwis (podobno serwisanci wyjechali a człowiek który został przysłany do mnie na naprawę z firmy solid nawet nie potrafił usunąć usterki (twierdził że nie zna tej centralki chociaż jest to dosyć popularny sprzęt (dsc) ponieważ pracuje dopiero kilka dni.i zaprponował mi przyjazd serwisanta (on podobno jest instalatorem?) zresztą u mojego sąsiada założyli alarm power max (bezprzewodowy) i w ciągu 2 miesięcy odbyło się 8 wizyt serwisowych które nic nie dały (jak sie włacza w nocy tak się włacza)

 

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o ochronie wie, że solid security to banda złodziei i sk**wysynów. Potrafią wynająć pijaczków do wybijania szyb w obiektach żeby zwiększyć zagrożenie w obiekcie i przejąć obiekt w ochrone. A ci ich inspektorzy pracy to jedno wielki nieporozumienie. Najbardziej kompetentnymi ludźmi w SS są szeregowi pracownicy. Ja pracuje w ochronie od 1998 roku i miałem nie raz do czynienia z solidem. Odradzam każdemu pracę u tych sk**wiałych oszołomów. Pozdro dla wszystkich którzy olewają solid

 

Strajk pracowników Solidu!

 

" Jesteśmy zastraszani, dręczeni, oszukiwani - mówią pracownicy Solid Security, jednej z największych firm ochroniarskich w Polsce. Zamiast - jak zwykle - strzec bezpieczeństwa powierzonych sobie obiektów, prawie dwustu ochroniarzy protestowało wczoraj pod siedzibą firmy przeciw nieludzkiemu traktowaniu....

....Zdaniem pracowników Solid Security, ich prawa są łamane. Jeśli sytuacja się nie zmieni - wszystkie te obiekty ( mieszkania,Firmy,Sklapy,Banki ...) mogą zostać bez ochrony.

Co doprowadziło do tak napiętej sytuacji? ...

....- Domagamy się przede wszystkim godnego traktowania. Przez lata nikt w naszej firmie nie przestrzegał kodeksu pracy - mówi wzburzony Krzysztof Kołodziejski (29 l.). Pracownicy Solid Security opowiadają o szczególnie uciążliwych karach finansowych, nakładanych przez firmę za najdrobniejsze przewinienia.

- Inspektor przychodził i potrącał 50 zł za to, że nie miałem czapki na głowie, a nawet za dwudniowy zarost - mówi jeden z pracowników. - Musieliśmy z własnej kieszeni płacić za stłuczkę służbowym samochodem, choć mają wszystkie ubezpieczenia - dodaje.

- Zdarzało się, że po 24- -godzinnym dyżurze zmuszano nas do pracy przez kolejną dobę, a nawet dwie - wspomina jeden z pracowników. - Żeby iść na zwolnienie lekarskie, trzeba szukać kogoś na zastępstwo. Skargi pozostawały bez odpowiedzi, więcej: byliśmy straszeni utratą pracy - dodaje. ...

...Arkadiusz Reszke, prezes zarządu Solid Security, nic o łamaniu praw pracowników nie wiedział.

 

- Musimy przeanalizować sytuację w firmie - powiedział jedynie, po czym wyszedł do protestujących z... wymówieniami. Z pracy zwolniony został m.in. Bernard Nieroda (30 l.).

- To zastraszanie. Nie zostawię tak tego, mam dziecko na utrzymaniu - mówi.

Po negocjacjach ustalono, że firma ma 30 dni na zapoznać się z sytuacją i wprowadzenie zmian. Jeśli nie - znów kilkadziesiąt tysięcy obiektów pozostanie bez ochrony. ( licząc od 06.12.2006r.)

 

Tego jeszcze nie było. Po raz pierwszy przeciwko złym warunkom pracy zastrajkowali ochroniarze, jedna z najgorzej opłacanych grup zawodowych w Polsce. "

 

:roll: :roll: :roll:

 

"Nie będę przeklinał, nie będę rozpisywał, ale powiem krótko. Mało zarabiają bo nie mają kwalifikacji. Handlowcy wyglądają jak akwizytorzy - obowiązkowy garnitur, i obowiązkowe braki w uzębieniu, niewyszukana mowa i ZERO wiedzy czym handluje. Instalatorzy nigdy się nic nie nauczą przy takiej rotacji pracowników.

...Solid! - znam od podszewki i to kiepska firma z jeszcz bardziej kiepskich innych agencji. Taka nasza rzeczywistość."

 

Jak można zaufać takiej firmie??? :roll:

 

Cytat z innego forum:

 

"SOLID TO SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie nie idźcie do SOLIDU!!!!! Tam jest beznadziejnie!!!!! Instalatorzy dostają 1000 zł netto/mies. Na paliwo trzeba wyłożyć kasę, firma oddaje ja dopiero po 3 a nawet 4 i 5 miesiącach! Do pensji podstawowej jest doliczana mies prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych, a oni twierdzą że prowizje dają kilkaset nawet do 1000 zł netto mies. KŁAMSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! Nie płacą pensji w terminie! Nigdy nie ma całej sumy, poprostu srają po kawałkach!!!!! Nie ma narzędzi niema czym pracować!!!!! Każą mieć swoje narzędzia i samochody!!!!! SOLID TO NAJBARDZIEJ GÓWNIANA FIRMA W POLSCE!!!!!!"

 

Kolejny cytat z innego forum:

 

"Pracuję w solid security nikomu nie polecam, jako instalator systemów alarmowych. Ta firma to wielka ściema. W biurze wisi kartka z napisem "polityka jakości solid security" i dalej jakieś bzdety. Kierownictwo firmy w d... ma klientów. Dowód: 3 samochody 6 ludzi pilnuje ponad 2000 obiektów!!! Pic na wode wystarczy zrobić alarm w 3-ech miejscach jednocześnie, a w kolejne nikt nie przyjedzie. W d u p i e maja klientow i pracownikow liczy sie kasa tylko!!!"

 

Ja tez mam zwiazek z pracownikami solidu. i niestety musze powiedziec ze to wszytsko prawda, ludzie co sie znali na rzeczy to wyjechali tok temu za granice a solid poprzyjmwal ludzi co kompletnie sie nie znaja i dopiero sie ucza, A solid robi tylko masowke i duzo pieniedzy ma z abonamentów, Handlowcy solidu wszytsko ładnie piekne a za plecami mowia we firmie ze ten klijent jest nie normalny albo ze "fajna pupa" tam mieszka i zrobcie cos zebym jechal tam wycenic cos jeszcze. we firmie jest haos bo za duzo zlecen jest choc bardzo mnie to dziwi:/ poprostu firma jest znana i kazdy mysli ze jest najlepsza a tak nie jest wszytsko robione jest na odpierdol... byle by bylo.handlowiec jedzie ustala co gdzie ma byc daje wuchte niepotrzebnych rzeczy(po to by uzyska wiecej przychodow bo maj 10% od zlecenia)a jak jedzie "instalator" to nie wie co gdzie ma byc a klijent mówi" ze wszytsko juz handlowiec ustalil" Naprawde jak chcecie alarm to bierzcie mala prywatna firme ktora zrobi to szybciej i dokladniej, w solidzie robia byle by wisialo a jak sie popsuje to sie czeka dniami jak przyjada zobaczyc co jest....jak juz to tylko nadajnik mozecie brac z solidu a cala reszta to z innych firm (mniejszych) i naprawde uwierzciemi i nie robcie tego blędu. a montaz niby za darmo no tak ale na sprzecie maja 300% marzy.

w razie pytan to na priva poprosze.

 

http://images27.fotosik.pl/23/4f0a9d386ebd2987.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała Prawda o Solidzie:

 

O jakim sprzecie pan pisze tak z ciekawosci pytam. Bo ja nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nie mam pojecia. A jesli chodzi o asekuracje to to handlowcy w panskiej firmie powinni poznac to slowo. Bo nie chodzi tylo o podpisanie umowy, ale branie odpowiedzialnosci za fantazje jakie sie opowiada klientom. Co do badziewnych i najtanszych systemow to moze lepiej nie poruszac tematu na forum bo pewnie sporo klientow dowiedzialo by sie za co zaplacili ciezkie pieniadze:-)) Moze dla porownania zamiescilibysmy wycene systemu alarmowego jakiegos wybranego projektu tak aby pokoazac jakie sa roznice. Co do asekuracji technicznej to chyba wiekszosc klientow juz sie przekonala ze przy takiej ilosci obiektow jaka posiada firma S. nie jest mozliwe zapewnienie szybkiego serwisu. Natomiast jesli chodzi o zalogi interwencyjne to tutaj uklon do pasa bo tu wybor sluszny. Natomiast monopolu na ten rynek firma jescze poki co nie ma i warto powiedzec ze plusem jest miec system montowany przez jedna firme a monitoring w innej. Dlaczego? Moze kolega KONIU zechce napisac. Pozdrawiam.

 

 

Oto post kierownika działu handlowego agencji ochrony Solid, umieszczony w innym wątku...

 

Maciek.

Ta suka ma cieczkę i tak łatwo nie odpuści mimo ,że nie ma nic do powiedzenia mądrego

.Dzięki za pomoc i przepraszam ,że ją przyciągnołem za sobą na twój wątek.

 

Nie dość, że PALANT, to jeszcze CHAM!!! W dodatku PROSTAK bez znajomości ortografii...

 

Ciekawe, co na takie teksty powie twój prezes, bo gwarantuję ci, że do niego to trafi, bo nie jesteś godny sprawowania funkcji kierownika działu handlowego w jakiejkolwiek firmie :evil:

 

Przede wszystkim przepraszam wszystkich zainteresowanych moim wątkiem -zwłaszcza xwinga za te dyskusje z naszą konkurencją,nie zapraszałem ich tutaj-wydaje im się chyba że się reklamują!? Ostatni raz się do nich odniosę .Nie wiem o jakich wadach piszecie,ale zaletą montażu systemu alarmowego i monitoringu kompleksowo w naszej firmie jest to,że pełna odpowiedzialność jest po naszej stronie za komplet.Nie ma odbijania piłki w przypadku problemów z alarmem,asekuracją serwisową 24 h czy dalej idąc niezadziałania alarmu przy jakimś zdarzeniu.Co do rabatów to chyba jest to logiczne ,że możemy sobie na nie pozwolić przecież nam chodzi o pozyskanie klienta do monitoringu ,a nie o jednorazowy zysk jak to jest u Was.Proszę abyście się reklamowali na swoich wątkach.Jogi tak na marginesie ,żeby współpracująca z Panem firma się na niego nie obraziła za pisownie ich nazwy(pisze się Juwentus).U nas GWARANCJA 24 miesiące.Pozdrawiam i dziękuję już za dyskusje na tym wątku.

Witam wszystkich ,może ja też coś wyjaśnię. Pracowałem w tej firmie parę latek.Trochę z powołania po prostu to lubiłem. Po roku przenieśli mnie do serwisu(nie chciałem ale powiedzieli że muszę (pozdrowienia dla D.Kos..ra) ponieważ ludzi tam podobno nie ma , i dostane podwyżkę . jak mus to mus.

Na poczatek kazali sobie kupic laptopa (firmy nie stać było), a sztandarowym produktem firmy w tamtym okresie było "Super nowoczesne" Napco Gemini.

Kupiłem, niestety długo nie popracowałem, z tym laptom i tu dochodze do sedna sprawy jeździło się, na tak zwane przeglądy po włamaniu (czasami patrol jechał za długo i sie klijent czepiał że nic mu w domu nie zostawili a stacja ss twierdziła że patrol jechał 3-4 minuty).Na tym przeglądzie podłaczaliśmy laptopa do centrali (w sztandarowym produkcie napco gemini 1632 nie ma mozliwości odczytania pamięci przez kljienta -może to zrobić tylko instalator który zczytuje zazwyczaj też szanownych kljientów kody użytkownika .)Po odczycie pamięci tworzyło się tzw wydruk tekstowy (ach jak łatwo udowodnić kljentowi że się myli po edycji tego wydruku w windowsowym notepadzie).

Tak tak drodzy państwo serwisan miał udowodnić że ze strony agencji było wszystko w porządku.On niestety musiał udowodnic rację swojego pracodawcy a nie waszą.

Reasumując szanowni klijenci jeśli już musicie mieć ochronę solidu to popytajcie znajomych , ale nie tych którym instalowała systemy (głównie dsc ) stara gwardia pracowników solidu, tylko tych którzy mieli instalowane systemy w ciągu ostatniego roku.( ach jaka radość serwisować centralkę Pyronix przyklejoną na tzw gluta-dla niewtajemniczonych klej na gorąco i pytasz się sam siebie siedząc na strychu w temp 50-60 stopni C gdzie kurcze instalator podział kołeczki?)Zastanówcie się gdy dostaniecie ofertę na Pyronixa, Power maxa,itp badziewie.

Panie Koniu34 czy tam panie "szczawion" (taki nick ma pan na allegro?)

Nie wciskaj pan ludziom kitu koledzy którzy sie przedemną wypowiadali mają rację.Niech pan może się wypowie ile osób zna kod instalatora SS ( na prawie każdym obiekcie jest taki sam).I tu mamy odpowiedź jeśli już musisz mieć ochronę agencjii to niech alarmem opiekuje się kto inny.

 

Sorry że się tak rozpisałem i za błędy ortograficzne ale siedzę właśnie przy tym starym laptopie a nie wszystkie klawisze mkontaktują.

 

Ps . Państo którzy macie napco macie problem ponieważ dystrubutor sie zawinął i niema żadnych częśći. Na szczęście są i kljienci myślący więc z głodu nie zginiemy.

Pozdrawiam....

To właśnie jest cała prawda o Solidzie!!! Przekręty!!! Wszystko jest fajnie, dokąd jest fajnie... Jak coś się stanie, to przestaje być miło i cały czar pryska... Wciskają ludziom badziewie i udają, że chronią...

 

Ci, którzy tak wierzą w Solid, niech przejrzą na oczki, dokąd nie jest za późno...

 

 

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

 

Witam Mam kilka uwag co do wypowiedzi klijenta solidu

patrol może i dojeżdza czasami w czasie zapisanym w umowie .

Ale niech klijent spróbuje sie czasami dodzwonić do stacjii monitorowania albo wezwać serwis (podobno serwisanci wyjechali a człowiek który został przysłany do mnie na naprawę z firmy solid nawet nie potrafił usunąć usterki (twierdził że nie zna tej centralki chociaż jest to dosyć popularny sprzęt (dsc) ponieważ pracuje dopiero kilka dni.i zaprponował mi przyjazd serwisanta (on podobno jest instalatorem?) zresztą u mojego sąsiada założyli alarm power max (bezprzewodowy) i w ciągu 2 miesięcy odbyło się 8 wizyt serwisowych które nic nie dały (jak sie włacza w nocy tak się włacza)

 

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o ochronie wie, że solid security to banda złodziei i sk**wysynów. Potrafią wynająć pijaczków do wybijania szyb w obiektach żeby zwiększyć zagrożenie w obiekcie i przejąć obiekt w ochrone. A ci ich inspektorzy pracy to jedno wielki nieporozumienie. Najbardziej kompetentnymi ludźmi w SS są szeregowi pracownicy. Ja pracuje w ochronie od 1998 roku i miałem nie raz do czynienia z solidem. Odradzam każdemu pracę u tych sk**wiałych oszołomów. Pozdro dla wszystkich którzy olewają solid

 

Strajk pracowników Solidu!

 

" Jesteśmy zastraszani, dręczeni, oszukiwani - mówią pracownicy Solid Security, jednej z największych firm ochroniarskich w Polsce. Zamiast - jak zwykle - strzec bezpieczeństwa powierzonych sobie obiektów, prawie dwustu ochroniarzy protestowało wczoraj pod siedzibą firmy przeciw nieludzkiemu traktowaniu....

....Zdaniem pracowników Solid Security, ich prawa są łamane. Jeśli sytuacja się nie zmieni - wszystkie te obiekty ( mieszkania,Firmy,Sklapy,Banki ...) mogą zostać bez ochrony.

Co doprowadziło do tak napiętej sytuacji? ...

....- Domagamy się przede wszystkim godnego traktowania. Przez lata nikt w naszej firmie nie przestrzegał kodeksu pracy - mówi wzburzony Krzysztof Kołodziejski (29 l.). Pracownicy Solid Security opowiadają o szczególnie uciążliwych karach finansowych, nakładanych przez firmę za najdrobniejsze przewinienia.

- Inspektor przychodził i potrącał 50 zł za to, że nie miałem czapki na głowie, a nawet za dwudniowy zarost - mówi jeden z pracowników. - Musieliśmy z własnej kieszeni płacić za stłuczkę służbowym samochodem, choć mają wszystkie ubezpieczenia - dodaje.

- Zdarzało się, że po 24- -godzinnym dyżurze zmuszano nas do pracy przez kolejną dobę, a nawet dwie - wspomina jeden z pracowników. - Żeby iść na zwolnienie lekarskie, trzeba szukać kogoś na zastępstwo. Skargi pozostawały bez odpowiedzi, więcej: byliśmy straszeni utratą pracy - dodaje. ...

...Arkadiusz Reszke, prezes zarządu Solid Security, nic o łamaniu praw pracowników nie wiedział.

 

- Musimy przeanalizować sytuację w firmie - powiedział jedynie, po czym wyszedł do protestujących z... wymówieniami. Z pracy zwolniony został m.in. Bernard Nieroda (30 l.).

- To zastraszanie. Nie zostawię tak tego, mam dziecko na utrzymaniu - mówi.

Po negocjacjach ustalono, że firma ma 30 dni na zapoznać się z sytuacją i wprowadzenie zmian. Jeśli nie - znów kilkadziesiąt tysięcy obiektów pozostanie bez ochrony. ( licząc od 06.12.2006r.)

 

Tego jeszcze nie było. Po raz pierwszy przeciwko złym warunkom pracy zastrajkowali ochroniarze, jedna z najgorzej opłacanych grup zawodowych w Polsce. "

 

:roll: :roll: :roll:

 

"Nie będę przeklinał, nie będę rozpisywał, ale powiem krótko. Mało zarabiają bo nie mają kwalifikacji. Handlowcy wyglądają jak akwizytorzy - obowiązkowy garnitur, i obowiązkowe braki w uzębieniu, niewyszukana mowa i ZERO wiedzy czym handluje. Instalatorzy nigdy się nic nie nauczą przy takiej rotacji pracowników.

...Solid! - znam od podszewki i to kiepska firma z jeszcz bardziej kiepskich innych agencji. Taka nasza rzeczywistość."

 

Jak można zaufać takiej firmie??? :roll:

 

Cytat z innego forum:

 

"SOLID TO SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie nie idźcie do SOLIDU!!!!! Tam jest beznadziejnie!!!!! Instalatorzy dostają 1000 zł netto/mies. Na paliwo trzeba wyłożyć kasę, firma oddaje ja dopiero po 3 a nawet 4 i 5 miesiącach! Do pensji podstawowej jest doliczana mies prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych, a oni twierdzą że prowizje dają kilkaset nawet do 1000 zł netto mies. KŁAMSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! Nie płacą pensji w terminie! Nigdy nie ma całej sumy, poprostu srają po kawałkach!!!!! Nie ma narzędzi niema czym pracować!!!!! Każą mieć swoje narzędzia i samochody!!!!! SOLID TO NAJBARDZIEJ GÓWNIANA FIRMA W POLSCE!!!!!!"

 

Kolejny cytat z innego forum:

 

"Pracuję w solid security nikomu nie polecam, jako instalator systemów alarmowych. Ta firma to wielka ściema. W biurze wisi kartka z napisem "polityka jakości solid security" i dalej jakieś bzdety. Kierownictwo firmy w d... ma klientów. Dowód: 3 samochody 6 ludzi pilnuje ponad 2000 obiektów!!! Pic na wode wystarczy zrobić alarm w 3-ech miejscach jednocześnie, a w kolejne nikt nie przyjedzie. W d u p i e maja klientow i pracownikow liczy sie kasa tylko!!!"

 

Ja tez mam zwiazek z pracownikami solidu. i niestety musze powiedziec ze to wszytsko prawda, ludzie co sie znali na rzeczy to wyjechali tok temu za granice a solid poprzyjmwal ludzi co kompletnie sie nie znaja i dopiero sie ucza, A solid robi tylko masowke i duzo pieniedzy ma z abonamentów, Handlowcy solidu wszytsko ładnie piekne a za plecami mowia we firmie ze ten klijent jest nie normalny albo ze "fajna pupa" tam mieszka i zrobcie cos zebym jechal tam wycenic cos jeszcze. we firmie jest haos bo za duzo zlecen jest choc bardzo mnie to dziwi:/ poprostu firma jest znana i kazdy mysli ze jest najlepsza a tak nie jest wszytsko robione jest na odpierdol... byle by bylo.handlowiec jedzie ustala co gdzie ma byc daje wuchte niepotrzebnych rzeczy(po to by uzyska wiecej przychodow bo maj 10% od zlecenia)a jak jedzie "instalator" to nie wie co gdzie ma byc a klijent mówi" ze wszytsko juz handlowiec ustalil" Naprawde jak chcecie alarm to bierzcie mala prywatna firme ktora zrobi to szybciej i dokladniej, w solidzie robia byle by wisialo a jak sie popsuje to sie czeka dniami jak przyjada zobaczyc co jest....jak juz to tylko nadajnik mozecie brac z solidu a cala reszta to z innych firm (mniejszych) i naprawde uwierzciemi i nie robcie tego blędu. a montaz niby za darmo no tak ale na sprzecie maja 300% marzy.

w razie pytan to na priva poprosze.

 

W zeszłym tygodniu był u mnie w firmie serwisant z Solidu.

Pomijam milczeniem ile trwało umówienie tej wizyty( i dodzwonienie sie do Solid).

Przyjechał, bo kilka nocy pod rząd włączał sie alarm ( w szeregowcu :))

Mieliśmy już jazdę z uszkodzoną czujką więc wezwaliśmy.

System zakładany 2 lata temu.

Ale właśnie dowiedziałam się, że mamy 4 strefy oddzielne. Ciekawe. Jak zakładali alarm prosiliśmy o jedną strefę - alarm obejmuje cały budynek jak wszyscy wyjdą z pracy.

Zabawne. Dowiedizałam się, że on nie wie (jego nazwisko było na odbiorze alarmu) i że trzeba było sprawdzić jak zakładali (JAK SPRAWDZIĆ ? CO JA FACHOWIEC OD ALARMÓW JESTEM?)

I jak chcemy miec jedną strefę to musimy zamówić usługe i za nią zapłacić .

Żart.

 

Pomijam drobny incydent - facet, który kładł sieć komputerową wwiercił sie w kabel od czujki. No i wszystko siadło - martwa centralka. Szkoda, że żaden alarm sie nie włączył, szkoda, że w Centrali Solid nikt nic nie zauważył i po naszym telefonie dalej system był OK.

Zabawne, prawda ?

Teraz, co miesiąc będziemy panów testować... taki lajf....

 

http://images27.fotosik.pl/23/4f0a9d386ebd2987.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Proszę Państwa .... nie dajcie się zwieść. Są miasta w Polsce gdzie firma Solid pobiera opłaty abonamentowe w kwocie 50 zł netto (61 brutto). Dlatego jeśli juz decydujecie się na tę firmę to negocjujcie.... po co przepłacać:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak wszystko jest ok, tylko ostatnio macie ogromny problem z telefonami, próbowałem serwisować trzy systemy i kilienci aby zawieść system siedzieli po 15 minut na komórkach. W końcu stwierdzili żebym otwierał centralkę, jak załoga przyjedzie to z ich telefonu się odwoła i to skutkowało. Nie chciałby Pan słyszeć jaki ludzie przy tych sytuacjach słówek używali. No i naciąganie kosztów komórek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Znudziło mi się odpowiadać na Pana nieuzasadnione zarzuty.Jeżeli mój żart był grubiański to .....tu się powstrzymam on nazwania zaczepek i podpuszczania z jego strony na wielu wątkach nie tylko na tym.Nie wiem czy Pan zauważył,że na poważne zapytania odpowiadałem Panu także poważnie.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała Prawda o Solidzie:

 

O jakim sprzecie pan pisze tak z ciekawosci pytam. Bo ja nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nie mam pojecia. A jesli chodzi o asekuracje to to handlowcy w panskiej firmie powinni poznac to slowo. Bo nie chodzi tylo o podpisanie umowy, ale branie odpowiedzialnosci za fantazje jakie sie opowiada klientom. Co do badziewnych i najtanszych systemow to moze lepiej nie poruszac tematu na forum bo pewnie sporo klientow dowiedzialo by sie za co zaplacili ciezkie pieniadze:-)) Moze dla porownania zamiescilibysmy wycene systemu alarmowego jakiegos wybranego projektu tak aby pokoazac jakie sa roznice. Co do asekuracji technicznej to chyba wiekszosc klientow juz sie przekonala ze przy takiej ilosci obiektow jaka posiada firma S. nie jest mozliwe zapewnienie szybkiego serwisu. Natomiast jesli chodzi o zalogi interwencyjne to tutaj uklon do pasa bo tu wybor sluszny. Natomiast monopolu na ten rynek firma jescze poki co nie ma i warto powiedzec ze plusem jest miec system montowany przez jedna firme a monitoring w innej. Dlaczego? Moze kolega KONIU zechce napisac. Pozdrawiam.

 

 

Oto post kierownika działu handlowego agencji ochrony Solid, umieszczony w innym wątku...

 

Maciek.

Ta suka ma cieczkę i tak łatwo nie odpuści mimo ,że nie ma nic do powiedzenia mądrego

.Dzięki za pomoc i przepraszam ,że ją przyciągnołem za sobą na twój wątek.

 

Nie dość, że PALANT, to jeszcze CHAM!!! W dodatku PROSTAK bez znajomości ortografii...

 

Ciekawe, co na takie teksty powie twój prezes, bo gwarantuję ci, że do niego to trafi, bo nie jesteś godny sprawowania funkcji kierownika działu handlowego w jakiejkolwiek firmie :evil:

 

Przede wszystkim przepraszam wszystkich zainteresowanych moim wątkiem -zwłaszcza xwinga za te dyskusje z naszą konkurencją,nie zapraszałem ich tutaj-wydaje im się chyba że się reklamują!? Ostatni raz się do nich odniosę .Nie wiem o jakich wadach piszecie,ale zaletą montażu systemu alarmowego i monitoringu kompleksowo w naszej firmie jest to,że pełna odpowiedzialność jest po naszej stronie za komplet.Nie ma odbijania piłki w przypadku problemów z alarmem,asekuracją serwisową 24 h czy dalej idąc niezadziałania alarmu przy jakimś zdarzeniu.Co do rabatów to chyba jest to logiczne ,że możemy sobie na nie pozwolić przecież nam chodzi o pozyskanie klienta do monitoringu ,a nie o jednorazowy zysk jak to jest u Was.Proszę abyście się reklamowali na swoich wątkach.Jogi tak na marginesie ,żeby współpracująca z Panem firma się na niego nie obraziła za pisownie ich nazwy(pisze się Juwentus).U nas GWARANCJA 24 miesiące.Pozdrawiam i dziękuję już za dyskusje na tym wątku.

Witam wszystkich ,może ja też coś wyjaśnię. Pracowałem w tej firmie parę latek.Trochę z powołania po prostu to lubiłem. Po roku przenieśli mnie do serwisu(nie chciałem ale powiedzieli że muszę (pozdrowienia dla D.Kos..ra) ponieważ ludzi tam podobno nie ma , i dostane podwyżkę . jak mus to mus.

Na poczatek kazali sobie kupic laptopa (firmy nie stać było), a sztandarowym produktem firmy w tamtym okresie było "Super nowoczesne" Napco Gemini.

Kupiłem, niestety długo nie popracowałem, z tym laptom i tu dochodze do sedna sprawy jeździło się, na tak zwane przeglądy po włamaniu (czasami patrol jechał za długo i sie klijent czepiał że nic mu w domu nie zostawili a stacja ss twierdziła że patrol jechał 3-4 minuty).Na tym przeglądzie podłaczaliśmy laptopa do centrali (w sztandarowym produkcie napco gemini 1632 nie ma mozliwości odczytania pamięci przez kljienta -może to zrobić tylko instalator który zczytuje zazwyczaj też szanownych kljientów kody użytkownika .)Po odczycie pamięci tworzyło się tzw wydruk tekstowy (ach jak łatwo udowodnić kljentowi że się myli po edycji tego wydruku w windowsowym notepadzie).

Tak tak drodzy państwo serwisan miał udowodnić że ze strony agencji było wszystko w porządku.On niestety musiał udowodnic rację swojego pracodawcy a nie waszą.

Reasumując szanowni klijenci jeśli już musicie mieć ochronę solidu to popytajcie znajomych , ale nie tych którym instalowała systemy (głównie dsc ) stara gwardia pracowników solidu, tylko tych którzy mieli instalowane systemy w ciągu ostatniego roku.( ach jaka radość serwisować centralkę Pyronix przyklejoną na tzw gluta-dla niewtajemniczonych klej na gorąco i pytasz się sam siebie siedząc na strychu w temp 50-60 stopni C gdzie kurcze instalator podział kołeczki?)Zastanówcie się gdy dostaniecie ofertę na Pyronixa, Power maxa,itp badziewie.

Panie Koniu34 czy tam panie "szczawion" (taki nick ma pan na allegro?)

Nie wciskaj pan ludziom kitu koledzy którzy sie przedemną wypowiadali mają rację.Niech pan może się wypowie ile osób zna kod instalatora SS ( na prawie każdym obiekcie jest taki sam).I tu mamy odpowiedź jeśli już musisz mieć ochronę agencjii to niech alarmem opiekuje się kto inny.

 

Sorry że się tak rozpisałem i za błędy ortograficzne ale siedzę właśnie przy tym starym laptopie a nie wszystkie klawisze mkontaktują.

 

Ps . Państo którzy macie napco macie problem ponieważ dystrubutor sie zawinął i niema żadnych częśći. Na szczęście są i kljienci myślący więc z głodu nie zginiemy.

Pozdrawiam....

To właśnie jest cała prawda o Solidzie!!! Przekręty!!! Wszystko jest fajnie, dokąd jest fajnie... Jak coś się stanie, to przestaje być miło i cały czar pryska... Wciskają ludziom badziewie i udają, że chronią...

 

Ci, którzy tak wierzą w Solid, niech przejrzą na oczki, dokąd nie jest za późno...

 

 

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

 

Witam Mam kilka uwag co do wypowiedzi klijenta solidu

patrol może i dojeżdza czasami w czasie zapisanym w umowie .

Ale niech klijent spróbuje sie czasami dodzwonić do stacjii monitorowania albo wezwać serwis (podobno serwisanci wyjechali a człowiek który został przysłany do mnie na naprawę z firmy solid nawet nie potrafił usunąć usterki (twierdził że nie zna tej centralki chociaż jest to dosyć popularny sprzęt (dsc) ponieważ pracuje dopiero kilka dni.i zaprponował mi przyjazd serwisanta (on podobno jest instalatorem?) zresztą u mojego sąsiada założyli alarm power max (bezprzewodowy) i w ciągu 2 miesięcy odbyło się 8 wizyt serwisowych które nic nie dały (jak sie włacza w nocy tak się włacza)

 

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o ochronie wie, że solid security to banda złodziei i sk**wysynów. Potrafią wynająć pijaczków do wybijania szyb w obiektach żeby zwiększyć zagrożenie w obiekcie i przejąć obiekt w ochrone. A ci ich inspektorzy pracy to jedno wielki nieporozumienie. Najbardziej kompetentnymi ludźmi w SS są szeregowi pracownicy. Ja pracuje w ochronie od 1998 roku i miałem nie raz do czynienia z solidem. Odradzam każdemu pracę u tych sk**wiałych oszołomów. Pozdro dla wszystkich którzy olewają solid

 

Strajk pracowników Solidu!

 

" Jesteśmy zastraszani, dręczeni, oszukiwani - mówią pracownicy Solid Security, jednej z największych firm ochroniarskich w Polsce. Zamiast - jak zwykle - strzec bezpieczeństwa powierzonych sobie obiektów, prawie dwustu ochroniarzy protestowało wczoraj pod siedzibą firmy przeciw nieludzkiemu traktowaniu....

....Zdaniem pracowników Solid Security, ich prawa są łamane. Jeśli sytuacja się nie zmieni - wszystkie te obiekty ( mieszkania,Firmy,Sklapy,Banki ...) mogą zostać bez ochrony.

Co doprowadziło do tak napiętej sytuacji? ...

....- Domagamy się przede wszystkim godnego traktowania. Przez lata nikt w naszej firmie nie przestrzegał kodeksu pracy - mówi wzburzony Krzysztof Kołodziejski (29 l.). Pracownicy Solid Security opowiadają o szczególnie uciążliwych karach finansowych, nakładanych przez firmę za najdrobniejsze przewinienia.

- Inspektor przychodził i potrącał 50 zł za to, że nie miałem czapki na głowie, a nawet za dwudniowy zarost - mówi jeden z pracowników. - Musieliśmy z własnej kieszeni płacić za stłuczkę służbowym samochodem, choć mają wszystkie ubezpieczenia - dodaje.

- Zdarzało się, że po 24- -godzinnym dyżurze zmuszano nas do pracy przez kolejną dobę, a nawet dwie - wspomina jeden z pracowników. - Żeby iść na zwolnienie lekarskie, trzeba szukać kogoś na zastępstwo. Skargi pozostawały bez odpowiedzi, więcej: byliśmy straszeni utratą pracy - dodaje. ...

...Arkadiusz Reszke, prezes zarządu Solid Security, nic o łamaniu praw pracowników nie wiedział.

 

- Musimy przeanalizować sytuację w firmie - powiedział jedynie, po czym wyszedł do protestujących z... wymówieniami. Z pracy zwolniony został m.in. Bernard Nieroda (30 l.).

- To zastraszanie. Nie zostawię tak tego, mam dziecko na utrzymaniu - mówi.

Po negocjacjach ustalono, że firma ma 30 dni na zapoznać się z sytuacją i wprowadzenie zmian. Jeśli nie - znów kilkadziesiąt tysięcy obiektów pozostanie bez ochrony. ( licząc od 06.12.2006r.)

 

Tego jeszcze nie było. Po raz pierwszy przeciwko złym warunkom pracy zastrajkowali ochroniarze, jedna z najgorzej opłacanych grup zawodowych w Polsce. "

 

:roll: :roll: :roll:

 

"Nie będę przeklinał, nie będę rozpisywał, ale powiem krótko. Mało zarabiają bo nie mają kwalifikacji. Handlowcy wyglądają jak akwizytorzy - obowiązkowy garnitur, i obowiązkowe braki w uzębieniu, niewyszukana mowa i ZERO wiedzy czym handluje. Instalatorzy nigdy się nic nie nauczą przy takiej rotacji pracowników.

...Solid! - znam od podszewki i to kiepska firma z jeszcz bardziej kiepskich innych agencji. Taka nasza rzeczywistość."

 

Jak można zaufać takiej firmie??? :roll:

 

Cytat z innego forum:

 

"SOLID TO SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ludzie nie idźcie do SOLIDU!!!!! Tam jest beznadziejnie!!!!! Instalatorzy dostają 1000 zł netto/mies. Na paliwo trzeba wyłożyć kasę, firma oddaje ja dopiero po 3 a nawet 4 i 5 miesiącach! Do pensji podstawowej jest doliczana mies prowizja w wysokości kilkudziesięciu złotych, a oni twierdzą że prowizje dają kilkaset nawet do 1000 zł netto mies. KŁAMSTWO!!!!!!!!!!!!!!!! Nie płacą pensji w terminie! Nigdy nie ma całej sumy, poprostu srają po kawałkach!!!!! Nie ma narzędzi niema czym pracować!!!!! Każą mieć swoje narzędzia i samochody!!!!! SOLID TO NAJBARDZIEJ GÓWNIANA FIRMA W POLSCE!!!!!!"

 

Kolejny cytat z innego forum:

 

"Pracuję w solid security nikomu nie polecam, jako instalator systemów alarmowych. Ta firma to wielka ściema. W biurze wisi kartka z napisem "polityka jakości solid security" i dalej jakieś bzdety. Kierownictwo firmy w d... ma klientów. Dowód: 3 samochody 6 ludzi pilnuje ponad 2000 obiektów!!! Pic na wode wystarczy zrobić alarm w 3-ech miejscach jednocześnie, a w kolejne nikt nie przyjedzie. W d u p i e maja klientow i pracownikow liczy sie kasa tylko!!!"

 

Ja tez mam zwiazek z pracownikami solidu. i niestety musze powiedziec ze to wszytsko prawda, ludzie co sie znali na rzeczy to wyjechali tok temu za granice a solid poprzyjmwal ludzi co kompletnie sie nie znaja i dopiero sie ucza, A solid robi tylko masowke i duzo pieniedzy ma z abonamentów, Handlowcy solidu wszytsko ładnie piekne a za plecami mowia we firmie ze ten klijent jest nie normalny albo ze "fajna pupa" tam mieszka i zrobcie cos zebym jechal tam wycenic cos jeszcze. we firmie jest haos bo za duzo zlecen jest choc bardzo mnie to dziwi:/ poprostu firma jest znana i kazdy mysli ze jest najlepsza a tak nie jest wszytsko robione jest na odpierdol... byle by bylo.handlowiec jedzie ustala co gdzie ma byc daje wuchte niepotrzebnych rzeczy(po to by uzyska wiecej przychodow bo maj 10% od zlecenia)a jak jedzie "instalator" to nie wie co gdzie ma byc a klijent mówi" ze wszytsko juz handlowiec ustalil" Naprawde jak chcecie alarm to bierzcie mala prywatna firme ktora zrobi to szybciej i dokladniej, w solidzie robia byle by wisialo a jak sie popsuje to sie czeka dniami jak przyjada zobaczyc co jest....jak juz to tylko nadajnik mozecie brac z solidu a cala reszta to z innych firm (mniejszych) i naprawde uwierzciemi i nie robcie tego blędu. a montaz niby za darmo no tak ale na sprzecie maja 300% marzy.

w razie pytan to na priva poprosze.

 

W zeszłym tygodniu był u mnie w firmie serwisant z Solidu.

Pomijam milczeniem ile trwało umówienie tej wizyty( i dodzwonienie sie do Solid).

Przyjechał, bo kilka nocy pod rząd włączał sie alarm ( w szeregowcu :))

Mieliśmy już jazdę z uszkodzoną czujką więc wezwaliśmy.

System zakładany 2 lata temu.

Ale właśnie dowiedziałam się, że mamy 4 strefy oddzielne. Ciekawe. Jak zakładali alarm prosiliśmy o jedną strefę - alarm obejmuje cały budynek jak wszyscy wyjdą z pracy.

Zabawne. Dowiedizałam się, że on nie wie (jego nazwisko było na odbiorze alarmu) i że trzeba było sprawdzić jak zakładali (JAK SPRAWDZIĆ ? CO JA FACHOWIEC OD ALARMÓW JESTEM?)

I jak chcemy miec jedną strefę to musimy zamówić usługe i za nią zapłacić .

Żart.

 

Pomijam drobny incydent - facet, który kładł sieć komputerową wwiercił sie w kabel od czujki. No i wszystko siadło - martwa centralka. Szkoda, że żaden alarm sie nie włączył, szkoda, że w Centrali Solid nikt nic nie zauważył i po naszym telefonie dalej system był OK.

Zabawne, prawda ?

Teraz, co miesiąc będziemy panów testować... taki lajf....

 

http://images27.fotosik.pl/23/4f0a9d386ebd2987.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...