Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

SOLID:ALARMY ,MONITORING z załogami,KAMERY-Przed tynkami wew


Recommended Posts

JERZYNA-dzieki za poparcie,ale z nią nie ma co dyskutowac i psuć sobie nerwów.Wyprowadza z równowagi,a jak już wyprowadzi to jaka to wielce zaskoczona,że odpowiedział jej ktoś tym samym.Myśli ,że ma wyłączność na obrażanie?Co do jej rodziców to jest to kolejna bajka-do nie dawna wkurzał ja Solid tylko dlatego ,bo wrzucili jej folder do skrzynki(pisała o tym na forum),teraz wymyśliła to, aby próbować uzasadnić Tobie tą agresję wobec mojej osoby.

Co do Banko-to bez komentarza ,bo nie ma do czego się odnieść.

Ćwoku durny i chamowaty, ty już lepiej nic nie pisz na mój temat!!! :evil:

Ty do niczego nie umiesz się odnieść, tylko klepiesz bzdury - aby do przodu!

 

Miałem się nie wdawać w dyskusję ,ale zostałem wywołany do tablicy przez Wachmana (ale spowodował radość tych co nie mieli nic do powiedzenia)więc po raz ostatni odpowiem na te ataki.

Wachman mógłbyś chociaz dodać ,że rzeczywiście wadliwe i mający te wszystkie minusy o których piszesz alarmy Napco od ładnych kilku lat w Solidzie nie są montowane-chyba,że od tak dawna u nas nie pracujesz i nie wiesz.

Ale tysiące tych gównianych alarmów jest przez Solid zamontowanych i "działa" (tylko nie wtedy, kiedy trzeba...).

 

Na tym wątku polecam dwa rodzaje alarmu :Pyronix(użytkownik sam moze odczytać historię zdarzeń z klawiatury LCD-bez laptopa) i Satel Integra 64 lub DSC PC 5020(Ci którzy dostali ofertę mogą potwierdzić) .Pyronixa dla tego mamy w swojej ofercie,ponieważ jest przytępny cenowo ,a poza tym konkurencja cenowa z innymi agencjami(które montują podobnej klasy alarmy) to powoduje.W drugim wariancie zamieszczam system Satela z wyjaśnieniem czym się różni i dlaczego jest droższy(tu chyba nie ma zastrzeżeń do systemu tej marki).Moi klienci mają mozliwość wyboru jaki alarm chcą mieć.

Nie ośmieszaj się. A skąd klienci mają wiedzieć, który alarm jest dobry?!!

 

Atutem kompleksowego podejścia do tematu (jak już pisałem na tym wątku) jest to,że nie ma odbijania piłeczki w razie jakiegoś problemu między Agencją ,a instalatorem systemu na nieprawidłowe działanie całego systemu monitoringu.Poza tym całodobowa gotowośc serwisowa z naszej strony,aby nie było tak jak to często bywa u klientów u których montowaliśmy sam nadajnik-klient mając problem z alarmem dzwoni do instalatora by przyjechał i naprawił alarm,a on nie może bo jest na innej pracy lub jest nie dysponowany albo jest na urlopie.Dzwonią do nas tacy klienci i proszą by im pomóc ,bo sąsiedzi chcą dzwonić na Policję bo alarm wyje całą noc.Ale niewiele można zrobić bez kodu instalatora.

Gówno prawda! Jak alarm będzie się włączał bez przyczyny, to solidowy serwisant przyjedzie po dwóch dniach oczekiwania i stwierdzi, że on nie wie, on nie zna, on przecież nie montował i... odłączy połowę czujek z tekstem "zobaczymy, co będzie dalej". A co było dalej? Włamanie :( Jakoś dziwnym trafem akurat wtedy, kiedy część alarmu nie działała...

 

Już kojarzysz dupku, o który dom chodzi??? To była głośna sprawa... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 303
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

JERZYNA-dzieki za poparcie,ale z nią nie ma co dyskutowac i psuć sobie nerwów.Wyprowadza z równowagi,a jak już wyprowadzi to jaka to wielce zaskoczona,że odpowiedział jej ktoś tym samym.Myśli ,że ma wyłączność na obrażanie?Co do jej rodziców to jest to kolejna bajka-do nie dawna wkurzał ja Solid tylko dlatego ,bo wrzucili jej folder do skrzynki(pisała o tym na forum),teraz wymyśliła to, aby próbować uzasadnić Tobie tą agresję wobec mojej osoby.

Co do Banko-to bez komentarza ,bo nie ma do czego się odnieść.

Miałem się nie wdawać w dyskusję ,ale zostałem wywołany do tablicy przez Wachmana (ale spowodował radość tych co nie mieli nic do powiedzenia)więc po raz ostatni odpowiem na te ataki.

Wachman mógłbyś chociaz dodać ,że rzeczywiście wadliwe i mający te wszystkie minusy o których piszesz alarmy Napco od ładnych kilku lat w Solidzie nie są montowane-chyba,że od tak dawna u nas nie pracujesz i nie wiesz.Na tym wątku polecam dwa rodzaje alarmu :Pyronix(użytkownik sam moze odczytać historię zdarzeń z klawiatury LCD-bez laptopa) i Satel Integra 64 lub DSC PC 5020(Ci którzy dostali ofertę mogą potwierdzić) .Pyronixa dla tego mamy w swojej ofercie,ponieważ jest przytępny cenowo ,a poza tym konkurencja cenowa z innymi agencjami(które montują podobnej klasy alarmy) to powoduje.W drugim wariancie zamieszczam system Satela z wyjaśnieniem czym się różni i dlaczego jest droższy(tu chyba nie ma zastrzeżeń do systemu tej marki).Moi klienci mają mozliwość wyboru jaki alarm chcą mieć.

Co do kodu instalatora ,to co to za róznica do kogo klient bedzie miał zaufanie czy do Agencji czy Instalatora,że nie wpadnie on w nie powołane ręce.Przecież Instalatorzy też mają swoich pracowników ,którzy po odejściu mogą z tym kodem zrobić to samo co były serwisant Solid.

Atutem kompleksowego podejścia do tematu (jak już pisałem na tym wątku) jest to,że nie ma odbijania piłeczki w razie jakiegoś problemu między Agencją ,a instalatorem systemu na nieprawidłowe działanie całego systemu monitoringu.Poza tym całodobowa gotowośc serwisowa z naszej strony,aby nie było tak jak to często bywa u klientów u których montowaliśmy sam nadajnik-klient mając problem z alarmem dzwoni do instalatora by przyjechał i naprawił alarm,a on nie może bo jest na innej pracy lub jest nie dysponowany albo jest na urlopie.Dzwonią do nas tacy klienci i proszą by im pomóc ,bo sąsiedzi chcą dzwonić na Policję bo alarm wyje całą noc.Ale niewiele można zrobić bez kodu instalatora.

Pozdrawiam Cię Wachman i życzę powodzenia przy działalności na własnym garnuszku,ale grajmy fer.....

 

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol:

pozdrawiam serdecznie - dyskusja z Tobą to prawdziwa przyjemność.

"sam sobie..." , "sam jesteś..."

'nie wtrącaj się..."

:lol:

 

zyczę powodzenia w walce w imię krzywd dokonanych na przodkach...Solid tatusia i mamusię ci pokrzywdził

- i stąd "twoja awersja" , pewno jak widzisz napis Solid to dostajesz wysypki

 

:lol:

 

rozumiem teraz twoją zaciekłość i już się więcej na ten temat nie odezwę

 

:lol:

 

walcz zaciekle do krwii ostatniej a jeśli masz potomstwo to i w nich zaszczep tą misję odwetu

Obrońco uciśnionych..., daruj sobie te złośliwości. Nic nie rozumiesz...

 

a tak na poważnie to jeżeli to poważna krzywda to rodzice nie mysleli dochodzic swoich praw na drodze sądowej?

Chyba nie wiesz, o czym mówisz. Owszem, początkowo chcieliśmy iść do sądu, ale po konsultacji ze znajomym prawnikiem, doszliśmy do wniosku, że szkoda czasu, pieniędzy i nerwów, bo to walka z wiatrakami :(

Nic im nie udowodnimy, bo wszystko było w ich łapach i zrobili, co chcieli. Zatarli wszelkie ślady. Teraz nauczeni bardzo przykrym doświadczeniem już wiemy, że nie można ufać agencji ochrony i wszystko brać od nich, bo po udanym (niestety) włamaniu nic się im nie udowodni :(

 

W moim domu alarm montował niezależny instalator, a monitoring prowadzi niezależna od agencji firma.

 

to faktycznie byłby ideał : niezależny instalator, Stacja np CMA i agencja ochrony. Wtedy raczej nic nie zakombinuja ,polecam równiez montaż we własnym zakresie nadajnika gsm np expert , wtedy równolegle sygnał dociera do naszej komórki. A koszt ok 250zł za moduł i 50zł za stary tel nokii nie jest wygórowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Obrońco uciśnionych..., daruj sobie te złośliwości. Nic nie rozumiesz...

to co chcę teraz napisać nie piszę bynajmniej do "alanowa" gdyż niestety trzeba stwierdzić, że dyskusja z osobą kryjącą się pod tym nickiem jest bezcelowa i może ciągnąć się w nieskończoność a poziom jej wypowiedzi wskazuje że i tak to nic nie da.

ktoś kto prześledzi ten wątek, zorientuje się, że jedynymi jej argumentami są wypowiedzi w stylu (CYTUJĘ):"

Chyba nie wiesz, o czym mówisz...Ćwoku durny i chamowaty, ty już lepiej nic nie pisz na mój temat...Gówno prawda...kojarzysz dupku...Ja mam awersję...Nie dość, że PALANT, to jeszcze CHAM!!! ...I co pajacu...Solid to jedno wielkie ZAGROŻENIE!!!...Pajacu - naucz się czytać tekst ze zrozumieniem!!!!!!!... spadaj młody, dupkowaty handlarzyno..."
KONIEC CYTATU.

Myślę, że nikt nie będzie brał na poważnie wypowiedzi kogoś, kto wyłącznie rzuca inwektywami.

 

A jeśłi tego by było mało to proszę prześledzić wszystkie wypowiedzi tej osoby podpisującej się jako ALANOWA :

w jakimkolwiek wątku się pojawia od pierwszego logowania pod tym pseudonimem to wyłącznie po to by kogoś zaatakować i oszkalować:

 

http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?p=1259553&highlight=#1259553

"alanowa napisał:

Jak w temacie.

 

Nie polecam tego wykonawcy!!!

Jest nieterminowy, nieslowny!!!

Umawia sie, nie przyjezdza!!!

Nie odbiera telefonow!!!

Slyszalam od innych klientow, ze ich obsluguje tak samo...

 

Szkoda czasu i nerwow!!!

 

ALA

 

Ciekawe : cztery posty i wszystkie takie same

Alanowa nieźle zaczynasz na tym forum"

najpierw atakowała hydraulika,

potem Solid,

potem jeszcze oberwało się boguducha winnemy kolesiowi sprzedającymi materiały budowlane

http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=91863&postdays=0&postorder=asc&start=120

i poza takimi postami nie znalazłem nic innego w wypowiedziach tej osoby co nie byłoby albo atakiem na kogoś lub odszczeknięciem się lub też prymitywną pyskówką , aha jeszcze raz posunęła się do donosu do pracodawcy gościa który dzielił się z innym forumowiczem swoim problemem z psem tu cytuję:

"koniu34 napisał:

Maciek.

Ta suka ma cieczkę i tak łatwo nie odpuści mimo....

... Ciekawe, co na takie teksty powie twój prezes, bo gwarantuję ci, że do niego to trafi, bo nie jesteś godny sprawowania funkcji kierownika działu handlowego w jakiejkolwiek firmie..."

Sam nie wiem czemu ten użytkownik forum pseudo "Alanowa" wziął taką zwykłą wymianę myśli o tematyce kynologicznej do siebie...??? nie próbuję tego dociekać :lol:

 

Proszę zatem spojrzeć z troską i współczuciem na działalność na forum tzw"ALANOWY" - tyle osób ją już skrzywdziło... :cry: :cry: :cry:

 

Niewykluczone że jutro okaże się że to Ty jesteś jej kolejnym krzywdzicielem - elektryku, tynkarzu, ogrodniku ... i wtedy rozpocznie się kolejna żarliwa dyskusja na inwektywy, obelgi, donosy...Miejcie się więc na baczności wszyscy zawodowcy na tym forum

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę aby na forum znajdowali rzeczowe odpowiedzi z zakresu budownictwa i nie musieli się przedzierać przez pełne jadu posty pokrzywdzonych przez życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z tobą banko, że bez wizji lokalnej nie można zaplanować instalacji alarmowej. U mnie na budowie był i przedstwiciel Solidu, i Juwentusa, i Skorpiona - kazdy miał nieco inna wizję tego systemu - dopiero sam musiałem wypośrodkować co dla mnie bedzie optymalne pod wzgledem cenowym, wygody i skuteczności.

Co do wachmana to trzeba brac poprawkę, że tylko ktoś z dużą klasą potrafi dobrze mówić o firmie z którą się rozstał. A wyciaganie na światło jakichś tam incydentów z imprez

A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie
jest chwytem poniżej pasa - na takich incydentach ubecy próbowali ludzi wikłać we współpracę...

 

dopiero dzieki takim rzeczowym postom jak twój banko można coś cokolwiek skorzystać z tego wątku

 

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

właśnie wróciłem od klienta który dzwonił dzisiaj do swojego serwisu i konserwatora agencjii S.... ,pani która odebrała telefon próbowała się z nim umówić na poniedziałek(dzisiaj jest czwartek) stwierdziła że bardzo przeprasza ale jeden kolega jest na urlopie, drugiemu zepsuł się samochód (nadal nie macie zastępczych samochodów służbowych?) atrzeci ma tyle roboty że może przyjechać w poniedziałek. -Ja to zostawie bez komentarza ,przez telefon zablokowałem z klientem uszkodzony czujnik (solid instalował system a w biurze serwisu nie wiedzą nawet co klient ma zainstalowane),klijent wyjechał z domu o umówionej godzinie dojechałem do klienta , wymieniłem czujnik na nowy (wymieniono rewelacyjny czujnik pyronix enforcer na czujnik encore, dodam tylko że na tym obiekcie a system ma 2 lata wymieniłem juz 8 czujek ).Nie gloryfikuję tutaj sprzętu DSC i satela ale naprawdę przez 15 lat wymieniłem może 100 czujek DSC (prywatnie) a przez 6 lat pracy w solidzie nawet nie będę liczył (napco, pyronix , visonic next pir) ale myślę że ok 1000 to by się znalazło.

Zapytam jeszcze czy mógłby pan nam wyjaśnić co to jest NOT?

Kiedy klijent dzwoni do mnie mówiąć że dzonił do niego Serwis firmy s.... i mówi że chciałby sprawdzić nadajnik ( kórcze co 3 dni?)i ciągle wachluje nadajnikami ato strona B , potem C, montuja anteny przy nadajnikach wielkości anten telewizyjnych.(fajnie to wygląda w kuchni).Ostatnio spotkałem obiekt gdzie pracownik klienta zdemontował sobie antenę od nadajnika podczas malowania.Nasz wspaniały s..... odezwał się dopiero po 2 tygodniach, apodobno testy przychodzą co 24 godziny ale nikt nie zareagował. Pozdrawiam "pana" ale myślę że nie można grać fer z firmą do której podłaczamy nadajnik a pierwszym co robi handlowiec taki jak "pan" jest proponowanie klientowi umowy konserwacyjnej z firmą s..... . Dziękujemy bardzo za taka współprace. Przyznam też trochę prawdy , kiedy byłem pracownikiem serwisu s.. często zdarzały się przypadki ludzi którzy instalowali systemy nie mając o tym pojęcia , i wtedy się to poprawiało , ale nie oszukujmy się w tym momencie jak nie zaczniecie lepiej traktować pracowników (załóg interwencyjnych , instalatorów, serwisantów ) i ludzie ci dalej będą pracować po 12-14 godzin to myślę że nic z tego nie będzie.

 

Tak apropos to pańskie nazwisko jako handlowca wymieniane jast w firmie w której pan pracuje jako synonimy słów których nie przytoczę ponieważ mam jeszcze trochę kultury po pracy w tej firmie. A z dawnych czsów aż miło powspominać jak na zabawie Andzrzejkowej organizowanej przez A.S. leżał pan na podłodze sprowadzony tam przez niestety ś.p Armanda , ajaki szanowny pan miał potem fajny kolor twarzy zupełnie jak logo juwentusa.

 

Także nie wszystko złe było w tej firmie , były tez miłe chwile.

a potem kierownik mówi: podpisuj weksle.

-Nie podpisze

Jak ci się nie podoba to spierda...j , i cóż miałem robić spier...liłem.

Przepraszam za te słowa ale wkurza mnie jak taki ktoś który podp...dala kolegów zaprzecza potem prawdzie , firma w której teraz pracuję też nie jest idealna ale nikt mnie przynajmniej nie wyzywa.A s.. to niestety OBóz Pracy

Witam.

 

Cieszę się, że napisałeś prawdę na temat prawdziwego oblicza Agencji Solid. Gratuluję odwagi!

Nie zwracaj uwagi na jakieś tam jerzyny :wink: :lol:

 

Pozdrawiam i życzę sukcesów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu solidu też mam duże zastrzerzenia. Nawet mi przydażyła przygoda się przygoda z nimi. W domu mam zamontowany nadajnik solida i jak robiłem płytę gk to mi przeszkadzała antena więc ją zdjąłem a po zakończeniu założyłem. Jakie było moje zdziwienie gdy po dwóch tygodniach odezwała się stacja monitorowania że nie dostaje sygnału testowego, sprawdziłem i nie dochodziły też inne sygnały. Nadjnik jest w użyczeniu więc wezwałem serwisanta. Przyjechał dopiero po 3 dniach i za pierwszym razem nie mógł stwierdzić co jest. Umówił się na następny dzień tym razem przywiózł wielką antenę kierunkową i mi ją założył, nadajnik zaczął pracować, ale nie zgodziłem się na takie rozwiązanie ponieważ poddasze jest zamieszkane i nie będzie szpeciła tak antena. Stwierdził że przyjedzie za dwa dni i coś wymyśli. Pojawił się i skończyło się wymianą nadajnika. Ale najśmieszniejsze że do końca nie znalazł usterki. A była bardzo prosta ułamała się końcówka od anteny i wystarczyło założyć drugi bat i wszystko było ok. Ale co tam serwisant lubi jeździć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JERZYNA-dzieki za poparcie,ale z nią nie ma co dyskutowac i psuć sobie nerwów.Wyprowadza z równowagi,a jak już wyprowadzi to jaka to wielce zaskoczona,że odpowiedział jej ktoś tym samym.Myśli ,że ma wyłączność na obrażanie?Co do jej rodziców to jest to kolejna bajka-do nie dawna wkurzał ja Solid tylko dlatego ,bo wrzucili jej folder do skrzynki(pisała o tym na forum),teraz wymyśliła to, aby próbować uzasadnić Tobie tą agresję wobec mojej osoby.

Co do Banko-to bez komentarza ,bo nie ma do czego się odnieść.

Ćwoku durny i chamowaty, ty już lepiej nic nie pisz na mój temat!!! :evil:

Ty do niczego nie umiesz się odnieść, tylko klepiesz bzdury - aby do przodu!

 

Miałem się nie wdawać w dyskusję ,ale zostałem wywołany do tablicy przez Wachmana (ale spowodował radość tych co nie mieli nic do powiedzenia)więc po raz ostatni odpowiem na te ataki.

Wachman mógłbyś chociaz dodać ,że rzeczywiście wadliwe i mający te wszystkie minusy o których piszesz alarmy Napco od ładnych kilku lat w Solidzie nie są montowane-chyba,że od tak dawna u nas nie pracujesz i nie wiesz.

Ale tysiące tych gównianych alarmów jest przez Solid zamontowanych i "działa" (tylko nie wtedy, kiedy trzeba...).

 

Na tym wątku polecam dwa rodzaje alarmu :Pyronix(użytkownik sam moze odczytać historię zdarzeń z klawiatury LCD-bez laptopa) i Satel Integra 64 lub DSC PC 5020(Ci którzy dostali ofertę mogą potwierdzić) .Pyronixa dla tego mamy w swojej ofercie,ponieważ jest przytępny cenowo ,a poza tym konkurencja cenowa z innymi agencjami(które montują podobnej klasy alarmy) to powoduje.W drugim wariancie zamieszczam system Satela z wyjaśnieniem czym się różni i dlaczego jest droższy(tu chyba nie ma zastrzeżeń do systemu tej marki).Moi klienci mają mozliwość wyboru jaki alarm chcą mieć.

Nie ośmieszaj się. A skąd klienci mają wiedzieć, który alarm jest dobry?!!

 

Atutem kompleksowego podejścia do tematu (jak już pisałem na tym wątku) jest to,że nie ma odbijania piłeczki w razie jakiegoś problemu między Agencją ,a instalatorem systemu na nieprawidłowe działanie całego systemu monitoringu.Poza tym całodobowa gotowośc serwisowa z naszej strony,aby nie było tak jak to często bywa u klientów u których montowaliśmy sam nadajnik-klient mając problem z alarmem dzwoni do instalatora by przyjechał i naprawił alarm,a on nie może bo jest na innej pracy lub jest nie dysponowany albo jest na urlopie.Dzwonią do nas tacy klienci i proszą by im pomóc ,bo sąsiedzi chcą dzwonić na Policję bo alarm wyje całą noc.Ale niewiele można zrobić bez kodu instalatora.

Gówno prawda! Jak alarm będzie się włączał bez przyczyny, to solidowy serwisant przyjedzie po dwóch dniach oczekiwania i stwierdzi, że on nie wie, on nie zna, on przecież nie montował i... odłączy połowę czujek z tekstem "zobaczymy, co będzie dalej". A co było dalej? Włamanie :( Jakoś dziwnym trafem akurat wtedy, kiedy część alarmu nie działała...

 

Już kojarzysz dupku, o który dom chodzi??? To była głośna sprawa... :evil:

 

 

taka jestes mądra to sama zainstaluj jakiś system alarmowy serwisuj go i wtedy sie wypowiedz i wtedy ja powie ze ten sytem jest''gówniany"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Zerknijcie tu-Boki można zrywać -poczytajcie kto was chroni.

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=2871519&start=1050

 

jesteście dziwni i sami sobie robicie mętlik w głowie... jak by sie tak przyjrzeć innym branżą to sie dojdzie dotego samego wniosku. przykład przyjechali mi montować okna pytam jak długo pracują w tej branży a oni ze 2 dzień okzazało się że jeden to kucharznawet nie wiedział jak sie poziomnicą posługiwać. itd. itd. tak by można było w kółko wymieniać... także chyba nie macie co robić że sie tak czepiacie wszystkich spójrzcie na siebie jak wy wykonujecie swoją pracę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Zerknijcie tu-Boki można zrywać -poczytajcie kto was chroni.

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=2871519&start=1050

 

jesteście dziwni i sami sobie robicie mętlik w głowie... jak by sie tak przyjrzeć innym branżą to sie dojdzie dotego samego wniosku. przykład przyjechali mi montować okna pytam jak długo pracują w tej branży a oni ze 2 dzień okzazało się że jeden to kucharznawet nie wiedział jak sie poziomnicą posługiwać. itd. itd. tak by można było w kółko wymieniać... także chyba nie macie co robić że sie tak czepiacie wszystkich spójrzcie na siebie jak wy wykonujecie swoją pracę

 

Chyba jest różnica: jeśli ci wstawia krzywo okna to będziesz miał krzywe okna, ale jeśli patrol nie dojedzie na włamanie ponieważ ochroniarze bali sie wyjść w nocy z samochodu to chyba co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...