Marwys 17.02.2007 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 witam serdecznie forumowiczów... Mam na imie Marcin,mam 20 lat jestem studentem I roku politechniki poznanskiej...mieszkam w Golinie koło Konina.... ostatnimi czasy pochłania mnie łowiectwo... i w związku z tym pragnę urządzic sobie pokoik myśliwski. W tym roku razem z ojcem chcie wybudować kominek... Postanowiłem sie przedstawić bo nikt na razie nie odpowiedział na zadane przeze mnie pytanie... Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
frosch 17.02.2007 07:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 witaj moze nikt nie potrafil ci odpowiedziec na zadane pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marwys 17.02.2007 21:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 sądze ze wiekszosc osob ktorebudowały samemu kominek potrafią odpowiedziec na zadane pytanie, wciązczekam pełen napięcia ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jea 17.02.2007 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 hejka Marcinie trza włączyć szperacza najsampierw, było o kominkach... a jak nikt nie odpowiada, to temacik podciągać (cosik wpisać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stukpuk 18.02.2007 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 hejka Marcinie trza włączyć szperacza najsampierw, było o kominkach... a jak nikt nie odpowiada, to temacik podciągać (cosik wpisać) Wkleić zdjecie jakiejś ładnej kobiełki (przypadkiem oczywiście) wtedy szybciej odpiszą, to tyle teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania