Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zamówiłam towar w jednym ze sklepów internetowych, konkretnie baterie wannową. Jeszcze za nią nie zapłaciłam, bo wybrałam opcję zapłaty przy odbiorze towaru. Miała zostać przysłana w ciągu tygodnia. Minął 2 tydzień i nic. Wysłałam do firmy już 4 ponaglając maile, w tym ostatni mało uprzejmy :oops:, od 2 dni dzwonię na podane numery telefonów w tym komórkę i nikt ich nie odbiera. A tymczasem przez brak kranu 'stoi' mi wykończenie łazienki! Chciałabym zrezygnować z zakupu w tym sklepie, ale sęk w tym, że na moim koncie figuruje to zamówienie (fakt, ze z dziwną adnotacją 'w oczekiwaniu" i nie wiem czy na tej podstawie jak się nagle obudzą nie będa żądali ode mnie zapłaty za towar w myśl jakiegoś tam artykułu że złożyłam wiążącą oferte kupna. Dodam, że z tego samego sklepu kupiłam w ubiegłym roku inny kran i nie było żadnych problemów. Zresztą to mój pierwszy problem z zakupami w necie. Jak dotąd wszystkie przebiegały z sukcesem nawet w przypadku przelewu na konto przed dostarczeniem towaru.

Co powinnam zrobić w tej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, że nic nie znalazłam :-?

Nie wiem dlaczego nikt nie odpowiada na telefony i maile (poprzednio tak nie było tzn. przy pierwszym zakupie kiedy zadawałam pytania o produkt, dowiadywałam się o termin dostawy). Zaczynam podejrzewać że albo prowadzący sklep wyjechał, uciekł za granicę, trafił do szpitala a sklep w necie dalej sobie hula...

Podałabym nazwę, ale się obawiam, że nagle to mogą się poczuć urażeni złą reklamą i jeszcze mnie po sądach ciągać będą...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1625845
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój z tą firmą. Stracą klienta. Jeśli masz udokumentowane listy e-mail do ww. firmy to nie ,asz się co obawiać. Przed wysłaniem przesyłki powinny się z Tobą skontaktować, a wtedy możesz im powiedzieć dziękuję, ale przez waszą niekompetencję poniosłam straty finansowe w postaci opóźnienia prac wykończeniowych, co spowodowało zwiększenie kosztów np. wqynajmowanego mieszkania i że rozważasz zgłoszenie sprawy do rzecznika praw konsumenta. Pozdro
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626121
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie zapłaciłaś, jak przyjdzie paczka to odmawiasz jej odebrania i ona wraca do nadawcy.

W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) - tam doczytaj resztę :)

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626155
Udostępnij na innych stronach

Udokumentowane maile... hm... raczej nie, wysyłałam przez adres mailowy na stronie sklepu w dziale 'kontakt'.

Pewnie że powinnam na nich machnąć ręką (nie wiem tylko czy gdzie indziej znajdę taki kran, jak oni mają, ale to już inny problem...), ale nie jestem obeznana w przepisach dotyczących sprzedaży w necie. Np. na allegro złożenie oferty kupna jest wiążące w myśl jakiś tam przepisów. I nie wiem czy to samo nie tyczy sklepów w sieci. A oni tam mają ' w pamięci' moją ofertę.

Ale poczytam o tych zwrotach w ciągu 10 dni, dzięki wielkie. Chyba dotyczą nie tylko realu?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626162
Udostępnij na innych stronach

Nastąpił cud! Odezwali się! Kran będzie w poniedziałek! Czyżby czytali forum Muratora? :wink:

Dziękuję bardzo wszystkim za porady. Przydadzą się na przyszłość, bo nie zamierzam rezygnować z kupowania przez internet. Jak mówią Anglicy: "I love it!" :D

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1628120
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...