MarzannaPG 21.02.2007 18:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Zamówiłam towar w jednym ze sklepów internetowych, konkretnie baterie wannową. Jeszcze za nią nie zapłaciłam, bo wybrałam opcję zapłaty przy odbiorze towaru. Miała zostać przysłana w ciągu tygodnia. Minął 2 tydzień i nic. Wysłałam do firmy już 4 ponaglając maile, w tym ostatni mało uprzejmy , od 2 dni dzwonię na podane numery telefonów w tym komórkę i nikt ich nie odbiera. A tymczasem przez brak kranu 'stoi' mi wykończenie łazienki! Chciałabym zrezygnować z zakupu w tym sklepie, ale sęk w tym, że na moim koncie figuruje to zamówienie (fakt, ze z dziwną adnotacją 'w oczekiwaniu" i nie wiem czy na tej podstawie jak się nagle obudzą nie będa żądali ode mnie zapłaty za towar w myśl jakiegoś tam artykułu że złożyłam wiążącą oferte kupna. Dodam, że z tego samego sklepu kupiłam w ubiegłym roku inny kran i nie było żadnych problemów. Zresztą to mój pierwszy problem z zakupami w necie. Jak dotąd wszystkie przebiegały z sukcesem nawet w przypadku przelewu na konto przed dostarczeniem towaru. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ania1719508426 21.02.2007 19:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Sorry, że tak mało konstruktywnie się wypowiem -a nie ma nic w regulaminie tego sklepu na taką okoliczność? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1625827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarzannaPG 21.02.2007 19:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 No właśnie, że nic nie znalazłam Nie wiem dlaczego nikt nie odpowiada na telefony i maile (poprzednio tak nie było tzn. przy pierwszym zakupie kiedy zadawałam pytania o produkt, dowiadywałam się o termin dostawy). Zaczynam podejrzewać że albo prowadzący sklep wyjechał, uciekł za granicę, trafił do szpitala a sklep w necie dalej sobie hula... Podałabym nazwę, ale się obawiam, że nagle to mogą się poczuć urażeni złą reklamą i jeszcze mnie po sądach ciągać będą... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1625845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Seba7207 21.02.2007 21:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Daj sobie spokój z tą firmą. Stracą klienta. Jeśli masz udokumentowane listy e-mail do ww. firmy to nie ,asz się co obawiać. Przed wysłaniem przesyłki powinny się z Tobą skontaktować, a wtedy możesz im powiedzieć dziękuję, ale przez waszą niekompetencję poniosłam straty finansowe w postaci opóźnienia prac wykończeniowych, co spowodowało zwiększenie kosztów np. wqynajmowanego mieszkania i że rozważasz zgłoszenie sprawy do rzecznika praw konsumenta. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 21.02.2007 21:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Przecież nie zapłaciłaś, jak przyjdzie paczka to odmawiasz jej odebrania i ona wraca do nadawcy. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) - tam doczytaj resztę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarzannaPG 21.02.2007 21:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Udokumentowane maile... hm... raczej nie, wysyłałam przez adres mailowy na stronie sklepu w dziale 'kontakt'.Pewnie że powinnam na nich machnąć ręką (nie wiem tylko czy gdzie indziej znajdę taki kran, jak oni mają, ale to już inny problem...), ale nie jestem obeznana w przepisach dotyczących sprzedaży w necie. Np. na allegro złożenie oferty kupna jest wiążące w myśl jakiś tam przepisów. I nie wiem czy to samo nie tyczy sklepów w sieci. A oni tam mają ' w pamięci' moją ofertę.Ale poczytam o tych zwrotach w ciągu 10 dni, dzięki wielkie. Chyba dotyczą nie tylko realu? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michalz 21.02.2007 21:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 W sklepie internetowym możesz odesłać towar w ciągu 7 dni bez podania przyczyny. W tej chwili dokładnie nie podam paragrafu, ale jak poszperasz w internecie to znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1626233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarzannaPG 22.02.2007 18:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2007 Nastąpił cud! Odezwali się! Kran będzie w poniedziałek! Czyżby czytali forum Muratora? Dziękuję bardzo wszystkim za porady. Przydadzą się na przyszłość, bo nie zamierzam rezygnować z kupowania przez internet. Jak mówią Anglicy: "I love it!" Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/72700-problem-ze-sklepem-internetowym/#findComment-1628120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.