Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

ULRICH - fakty i mity


chciejq

Recommended Posts

witam

szczerze odradzam kociol Ulrich KO-21 jak i kontakty z firma Ulrich.

Mój kocil zakupiony nowy z gwrancją wyrzuciłem po niecałych 2 latach. Kupiłem inną markę.

Ulrich był bardzo zawodny, wielkokrotnie wyłączał się, szczególnie w nocy, serwis na miejscu w gdyni niekompetentny, mimo 30-40 (!) wizyt, w tym 2 wizyt serwisu producenta (!) nadal sie wyłączał.

mimo ważnej gwarancji ( nie zawierającej żadnych wyłączeń np na części ekspolatacyjne itp ) za naprawe serwisant i sama firma Ulrich żądała ode mnie pieniędzy (!).

po naprawie nadal zawodził, wyłączał sie, psuł. (!!)

Kocioł innej marki, pracujący w tej samej konfiguracji, pracuje bezawaryjnie.

Szczerze odradzam - chyba że ktoś lubi zaglądać do pieca co 15 minut każdej nocy.

Zaintereswanych zapraszam na priv - moge przeslac kopie korespondencji mailowej i pocztowej, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...

Witam,

posiadam kocioł Ulrich KO od 2005 w zestawie z bojlerem 140 litrów. 6 lat co obala bajkę o wymianie kotłów po 5 latach użytkowania, chyba, że były montowane prze pseudo specjalistów. Kocioł jest w stanie bardzo dobrym i myślę, że popracuje jeszcze kilka lat. Instalowałem samodzielnie z bay pasem z którego nie korzystam.

Nabyłem go kierując się głównie ceną i tym że miał być to kondensat. Wówczas na rynku, nawet po upustach 30% wiodące marki były droższe o około 25%. Wady:Na samym początku kocioł gwizdał. Serwis z Warszawy od razu poinformował co należy wymienić, druga:od samego początku uszkodzony zawór trój drogowy w kotle i tak pozostał bo korzystam z zasobnika, trzecia:kocioł się wyłączał, wyrzucając komunikat o braku odbioru ciepła. Nikt mi tu nie pomógł, nawet serwis z Warszawy a czytając fora wiele osób na to cierpiało. Bardzo proste rozwiązanie podnieść temperaturę c.o. na piecu do temp. jaką max. mógł osiągnąć kocioł by nagrzać dom (u mnie 70 st.) i problem zanikł. Nie wiem czemu przy osiągnięciu zadanej kocioł się wyłącza. Zalety: po półrocznej walce z kotłem, bezawaryjna eksploatacja, zużycie i oczywiście cena. Dziś, jeżeli faktycznie (w co wątpię) tak jest i różnica między wiodącą marką, a KO jest tyko 500 pln

wybrałbym "firmówkę". Ale nie sądzę, że można w tych cenach nabyć kocioł z zasobnikiem.

Zawsze można trafić wadliwy egzemplarz każdej firmy.

Przypuszczam, że na forach pisuje wielu serwisantów, więc to oni powinni wyjaśnić dlaczego przeciw bądź za, bo bebechy w KO są takie same jak w firmówkach, tzn. zazwyczaj włoskie elementy, poza elektroniką (a tu daleki wschód przoduje na świecie)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się posty w tym wątku. Ulrich musi w sobie coś mieć. Specjalnie rejestrują się ludzie na FM by obrzucać te kotły błotem lub wychwalać je. Jeden ma 2 posty, drugi 4 inny 7. Co za rzetelne podejście do tematu. Drodzy handlowcy - umówcie się na leśnej polanie na ustawkę, a nie zaśmiecajcie forum nic nie znaczącymi postami. To forum ma pomagać, a nie utrudniać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się posty w tym wątku. Ulrich musi w sobie coś mieć. Specjalnie rejestrują się ludzie na FM by obrzucać te kotły błotem lub wychwalać je. Jeden ma 2 posty, drugi 4 inny 7. Co za rzetelne podejście do tematu. Drodzy handlowcy - umówcie się na leśnej polanie na ustawkę, a nie zaśmiecajcie forum nic nie znaczącymi postami. To forum ma pomagać, a nie utrudniać.

 

Szanowny Panie z Górnego Śląska proszę czytać teks ze zrozumieniem. Nikogo nie zachęcałem do zakupu kotła, ani nie reklamowałem konkretnej marki kotłów. Wytknąłem wady i zalety. Jest to rzetelne podejście do sprawy w przeciwieństwie do pańskiej wypowiedzi. Jak Pan nie ma co do powiedzenia na powyższy temat to patrz wyżej. Jak jest niedowiarkiem proszę ruszyć d.. i przyjechać do Torunia z chęcią pokażę kocioł i zaprezentuję jak działa.

 

Pozdrawiam

Niby Handlowiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja , z PYRLANDII :D

 

Nie wiem jak te wasze kotły działają , bo mnie to nie podnieca...

Trochę wiem natomiast o kominkach . I tu Ulrich się nie popisał,

zresztą jak większość firm na siłę i za wszelką cenę wprowadzających

do swego katalogu kominki z PW . Bo taka moda , bo im się

zdawało ,że zrobią interes życia . Przyznać muszę ,że w tej

kwestii Buderus wdepnął w jeszcze większą kupę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buderus akurat potrafi przystosować chińszczyznę ( patrz moje TQD pompa ciepła do CWU - na razie chwalę) jako swoje własne wyroby i opylać za grubszą dużo kasę. Zmienia się tylko kolor górnej części obudowy i voilà! Podejrzewam, że Ulrich podobnie. Mam działający kocioł olejowy tej firmy i narzekać nie mogę. Ich kominek to również może być nie ich własna konstrukcja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...

Witm , To fragment mojej wypowiedzi z 2007r

"Pawel61

 

Witamwszystkich,

Ja od około 2 lat mam kotlownie Ulricha (kompresor + zasobnik 140L)

DzIała bez awaryjnie."

 

 

Ku przypomnieniu dzis mamy 2012 rok i moj Ulrich dziala rewelacyjnie ....a minelo okolo 7lat ciaglej eksploatacji..

Nic sie nie bylo wymieniasne w kotle...Ja jestem z tego pieca bardzo zadowolony.

 

Pozdrawiam wszystkich zwolennikow i przeciwnikow produktow firmy Ulrich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Ponieważ też mam Ulricha - Sakatę to pozwolę sobie wyrazić opinię (mimo że mam 2 posty) - kocioł dwufunkcyjny zainstalowałem w 2003 roku do ogrzewania mieszkania. Padło na ta firme ze względu na wymiary zewnętrzne i moc kotła (na 36 m^2 kocioł 10kW). Szczerze nie wiem, czy został dobrany prawidłowo, ale rachunki za gaz mam 30-40% niższe niż sąsiedzi mający zainstalowane znane kotły dwufunkcyjne. Jeżeli chodzi o awaryjność - wiosną 2011r zepsuł się automatyczny dopust wody (zaczął ciec). Serwisant wymienił na nowy, ale patrząc na to z perspektywy czasu, myślę że wystarczyło go wyjąć i wymienić uszczelniacze. Jesienią 2011 piec zaczął się przegrzewać. Serwisant (ten sam zresztą) przyjechał, podpiął sterownik który ma możliwość odczytu kodu błędu, wypił kawę, zerknął do mojej instrukcji co oznacza wyświetlony błąd, wziął kasę i pojechał. Dodał tylko, żebym sobie wygotował wymiennik w kwasku cytrynowym.....

Wygotowałem - nic nie dało. Wkurzony zacząłem analizować krok po kroku co może być przyczyną przegrzewania - okazało się, że wąż gumowy doprowadzający wodę do wymiennika obrósł kamieniem kotłowym. Wystarczyło go parę razy zgnieść, wypłukać i złożyć wszystko do kupy. Tak też zrobiłem ... i działał do dzisiaj.

Obecnie zepsuł się zawór trójdrożny. Już nie dzwonię po serwisanta - zawór wymontowałem, sprawdziłem i wiem co wymienić.

Jedyny problem to części - potrzebuję silniczek do zaworu a jedyne dostępne są na stronie w Korei (Shineui). Zadzwonię jednak do Ulricha, może coś dostanę.

Gdybym miał go kupić jeszcze raz, na pewno bym to zrobił. 8 lat pracował bezawaryjnie i bez serwisowania. A że teraz zastrajkował... Pralka czy lodówka mi się szybciej zepsuły ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...
ja tam dalej twierdzę ze Urlich to kupa a handlowcem nie jestem

Skoro tak piszesz to przedstaw jakieś argumenty. A tekst że wymieniliście 30 szt. kotłów Ulrich to każdy może napisać - jestem wieloletnim serwisantem i mam jeszcze parę marek pod swoją pieczą. Napisz w jakim rejonie to było a skontaktuje się z firmą Ulrich i potwierdzę o takiej akcji. Piszesz również że nie jesteś handlowcem a z twoich postów wynika jasno, że nie dość że sprzedajesz urządzenia to jeszcze je montujesz - powinieneś się wstydzić.

 

Co do firmy Ulrich i marki jej urządzeń na pewno jest to alternatywa dla drogich zachodnich marek. Urządzenia psują się i psuć będą bo taka polityka. Może to i dobrze bo pracy bym nie miał:D Z własnego doświadczenia i obsługi tych urządzeń (Ulrich) mogę je polecić.

 

Jeżeli ktoś ma pytania techniczne bądź inne służę pomocą gdyż nadal z nimi współpracuję. Zapraszam na prv.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak piszesz to przedstaw jakieś argumenty. A tekst że wymieniliście 30 szt. kotłów Ulrich to każdy może napisać - jestem wieloletnim serwisantem i mam jeszcze parę marek pod swoją pieczą. Napisz w jakim rejonie to było a skontaktuje się z firmą Ulrich i potwierdzę o takiej akcji. Piszesz również że nie jesteś handlowcem a z twoich postów wynika jasno, że nie dość że sprzedajesz urządzenia to jeszcze je montujesz - powinieneś się wstydzić.

 

Co do firmy Ulrich i marki jej urządzeń na pewno jest to alternatywa dla drogich zachodnich marek. Urządzenia psują się i psuć będą bo taka polityka. Może to i dobrze bo pracy bym nie miał:D Z własnego doświadczenia i obsługi tych urządzeń (Ulrich) mogę je polecić.

 

Jeżeli ktoś ma pytania techniczne bądź inne służę pomocą gdyż nadal z nimi współpracuję. Zapraszam na prv.

 

Pozdrawiam,

 

No to powodzenia życzę Tobie i Twoim klientom z tym badziewiem. Wstydzić akurat nie mam się czego. Dalej potwierdzam, że handlowcem (przedstawicielem handlowym) nie jestem. To, że jestem z branżą związany i potrafię odróżnić coś wartego wydania paru zł od czegoś nie wartego swojej ceny to już inna kwestia.

Inwestycje o którą pytasz mieli prawie na przeciwko ich siedziby, choć pewnie żyją w przekonaniu, że ich kotły mają się tam całkiem nieźle......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...
No to powodzenia życzę Tobie i Twoim klientom z tym badziewiem. Wstydzić akurat nie mam się czego. Dalej potwierdzam, że handlowcem (przedstawicielem handlowym) nie jestem. To, że jestem z branżą związany i potrafię odróżnić coś wartego wydania paru zł od czegoś nie wartego swojej ceny to już inna kwestia.

Inwestycje o którą pytasz mieli prawie na przeciwko ich siedziby, choć pewnie żyją w przekonaniu, że ich kotły mają się tam całkiem nieźle......

 

może się wtrącę gdyż mam gazowy kociołek tej firmy - z tego co widzę faktycznie handlowcem nie jesteś w całym tego słowa znaczeniu ale osobą która sprzedaje urządzenia grzewcze jak najbardziej więc sens jest ten sam (chcesz coś sprzedać).

...Co do ostatniego zdania to skoro żyją w takim przekonaniu to może warto tę sytuację zmienić? Logiczne jest to że jak coś się psuje zgłaszamy na gwarancji.... Więc argument że Ulrich jest taki i owaki ma się nijak skoro coś się psuje a oni w ogóle o tym nie wiedzą - do kogo masz pretensje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
może się wtrącę gdyż mam gazowy kociołek tej firmy - z tego co widzę faktycznie handlowcem nie jesteś w całym tego słowa znaczeniu ale osobą która sprzedaje urządzenia grzewcze jak najbardziej więc sens jest ten sam (chcesz coś sprzedać).

...Co do ostatniego zdania to skoro żyją w takim przekonaniu to może warto tę sytuację zmienić? Logiczne jest to że jak coś się psuje zgłaszamy na gwarancji.... Więc argument że Ulrich jest taki i owaki ma się nijak skoro coś się psuje a oni w ogóle o tym nie wiedzą - do kogo masz pretensje?

 

Hmm czy ja mam do kogos pretensje? Prosze czytac ze zrozumieniem. Nic nikomu tutaj nie sprzedaje, ale mialem i mam doczynienia z duza iloscia badziewia instalacyjnego dostepnego na naszym rynku i staram sie przestrzegac innych przed wywalaniem pieniedzy w bloto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...