Gość 27.02.2007 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 3 pytania:1. Czy wełna się do czegokolwiek jeszcze nada? (suszyć i jak?)2. Czy reklamować u producenta?3. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje?Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dyz 27.02.2007 17:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 3 pytania: 1. Czy wełna się do czegokolwiek jeszcze nada? (suszyć i jak?) 2. Czy reklamować u producenta? 3. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje? Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Co do przydatności wełny po tak długim okresie składowania to marne szanse ale (!) nie jestem znawcą. W tej kwestii to najprościej wejść na stronę isovera, w każdym razie ja tak zrobiłem jak po odbiorze wełny okazało się że jest w kilku miejscach zawilgocona. Już po kilku godzinach zgłosił się telefonicznie regionalny przedstawiciel i wyjaśnił wszelkie kwestie techniczne i związane z ewentualną reklamacją. Okazało się że wełna którą wybrałem jest akurat mało wrażliwa na wilgoć i po wysuszeniu nie będzie utraty parametrów a sama reklamacja mogła mnie co nawyżej narazić na dodatkowe koszta jak i pozbawiło by mnie to materiału do wykonania ocieplenia. W przypadku reklamowania wełna zostaje zabrana do ekspertyzy i trzeba czekać. No ale to co opisujesz to sam nie wiem. Jedno co tylko mi doradził ten przedstawiciel tylko że odrobinę za późno to trzeba było towaru nie odbierać! Wtedy problem miałby sprzedawca a tak to niestety ale jego problem ogranicza się do ewentualnego pośrednictwa przy reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/#findComment-1637890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadek 27.02.2007 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 3 pytania: 1. Czy wełna się do czegokolwiek jeszcze nada? (suszyć i jak?) 2. Czy reklamować u producenta? 3. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje? Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale trzymałes 3 lata towar po zakupie na składzie? Po takim czasie hurtownia ma prawo wypisac protokół zniszczenia przeciez nikt nie moze odpowiadac za towar po tak dlugim czasie. Mozesz miec pretensje tylko do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/#findComment-1637944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
vanderbobo 27.02.2007 18:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 3 pytania: 1. Czy wełna się do czegokolwiek jeszcze nada? (suszyć i jak?) 2. Czy reklamować u producenta? 3. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje? Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale trzymałes 3 lata towar po zakupie na składzie? Po takim czasie hurtownia ma prawo wypisac protokół zniszczenia przeciez nikt nie moze odpowiadac za towar po tak dlugim czasie. Mozesz miec pretensje tylko do siebie. wszystko zależy jaka była umowa między hurtownią a klientem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/#findComment-1637964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Heath 27.02.2007 18:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 3 lata? gdybym był włąścicielem hurtowni nie poszedłbym na to. Obawiam się że niestety ale to Ty zawaliłeś - trzeba było ją gdzieś wrzucić do piwnicy czy do garażu (np. u znajomych). Sprawdz jeszcze na stronie isovera w jakich warunkach należy składowac wełnę, może pod coś się uda podczepić z ewent. reklamacją (wełna jest teoretycznie wieczna). P.s czy to miala być ucieczka przed unijnym vat-em? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/#findComment-1637988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadek 27.02.2007 19:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 3 pytania: 1. Czy wełna się do czegokolwiek jeszcze nada? (suszyć i jak?) 2. Czy reklamować u producenta? 3. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje? Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale trzymałes 3 lata towar po zakupie na składzie? Po takim czasie hurtownia ma prawo wypisac protokół zniszczenia przeciez nikt nie moze odpowiadac za towar po tak dlugim czasie. Mozesz miec pretensje tylko do siebie. wszystko zależy jaka była umowa między hurtownią a klientem Nie sadze aby ktos spisywał umowe, zresztą mozna na miesiąc, dwa ale nie 3 lata! Hurtownia chce zwalniac miejsce dla nowych materiałow a nie trzymać towar tyle czasu. Dla nich to tylko problem. Heath nie wiem co chcesz "podczepiać"? Przeciez to jest kombinowanie które jest normalne w naszym pieknym kraju. Nasza narodowa cecha to myslenie tylko o sobie a "tamten" niech sie martwi... Skrajny brak odpowiedzialności w tym wypadka, taka jest prawda i trzeba przyznac sie do wlasnego błedu a nie kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/73205-mokra-we%C5%82na-prosz%C4%99-o-pomoc/#findComment-1638054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.