Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Mokra wełna-pomocy


Gość

Recommended Posts

Witam.

 

3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 2 pytania:

1. Czy reklamować u producenta?

2. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje?

Dziękuję i pozdrawiam.

 

Przemo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Witam,

reklamacja u producenta to strata czasu, winne są warunki przechowywania, a na te producent nie ma wpływu, proponuję poczekać jak pogoda unormuje się na tyle, że spokojnie na parę dni będzie można wystawić wełnę na zewnątrz (najlepiej rozwiniętą) wtedy ona wyschnie albo przynajmniej przeschnie na tyle że ędzie można ją układać na poddaszu. Przynajmniej tak jest z wełna skalną, co do wełny szklanej nie mam pewności.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...