Gość 27.02.2007 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Witam. 3 lata temu kupiłem wełnę Uni Mata Isover, ale plany mi się zmieniły i pozostała na składzie (zafoliowana firmowo ale pod chmurką). Teraz ją odebrałem i jest cała mokra (niektóre rolki ważą po 20 kg zamiast 5) i poważnie odbarwiona. W związku z tym mam 2 pytania: 1. Czy reklamować u producenta? 2. Czy skład może być pociągnięty do odpowiedzialności za złe przechowywanie materiału klienta? Czy prawo jakoś to reguluje? Dziękuję i pozdrawiam. Przemo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eslajn 21.03.2007 08:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2007 Witam,reklamacja u producenta to strata czasu, winne są warunki przechowywania, a na te producent nie ma wpływu, proponuję poczekać jak pogoda unormuje się na tyle, że spokojnie na parę dni będzie można wystawić wełnę na zewnątrz (najlepiej rozwiniętą) wtedy ona wyschnie albo przynajmniej przeschnie na tyle że ędzie można ją układać na poddaszu. Przynajmniej tak jest z wełna skalną, co do wełny szklanej nie mam pewności. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.