anna.misia 06.03.2007 08:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 jaka to cena ? bo jestem zielona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
koozzaa 06.03.2007 12:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 No nie jest to tanio, ja w zeszłym roku w pomorskim płaciłem 80 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
19501719500414 06.03.2007 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 a ja śmiem twierdzić, że tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tuzin 08.03.2007 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 80 zł za punkt C.o??? Na dzien dzisiejszy jest to nie realne. Zaś 120 zł to też mało.............. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tuzin 08.03.2007 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 80 zł za punkt C.o??? Na dzien dzisiejszy jest to nie realne. Zaś 120 zł to też mało.............. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agniecha1 08.03.2007 12:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 u mnie 80 zł/punkt (ale pan od razu zaznaczył, że taniej nie znajdziemy), a jeszcze na pół jeśli będziemy pomagać przy robocie ... i tak też się stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ryby 08.03.2007 16:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 A co Wam wchodzi z cenę punku, czy jest to np. rozporowadzenie instalacji + montaż grzejnika? I jak Wam liczą np. podejścia zimnej wody pod pralkę, ogród lub WC, też jako punkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania