lrydle 10.03.2007 21:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2007 Witam. Jestem zieloniutki. Forumuję od dzisiaj. Niektórzy mają wiedzę: PEŁEN SZACUN Planuję budowę w tym roku. I mam masę może głupich pytań; W projekcie jest jako materiał bloczek keramzytobetonowy optiroc. Czy mogę sobie budować z innrgo materiału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekp71 10.03.2007 22:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2007 tak, mozesz. adaptacji projektu dokona architekt. pamietaj jednak, ze zmiana materialu moze zaowocowac innymi, koniecznymi zmianami w projekcie (np. konstrukcja lawy fundamentowej, rodzajem docieplenia itp.), rowniez ekipa wykonawcza musi byc czujna .... znam przypadki, kiedy np. zamiast ytonga 36,5 zastosowano suporex 24, ale "fachowcy" nie zachowali osi scian, i zakupione wczesniej belki stropowe terivy okazaly sie za krotkie .... pozd. Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jan Przestrzelski 10.03.2007 22:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2007 tak, mozesz. adaptacji projektu dokona architekt. Jacek może konstruktor ,a nie architekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekp71 10.03.2007 22:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2007 zalezy od posiadanych uprawnien, architekt moze takie miec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
isztar 11.03.2007 09:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 znam przypadki, kiedy np. zamiast ytonga 36,5 zastosowano suporex 24, ale "fachowcy" nie zachowali osi scian, i zakupione wczesniej belki stropowe terivy okazaly sie za krotkie .... Ja też znam, niestety u mnie Zamiast ytonga 36,5 zastosowano maxa, wykonawca zamówił oczywiście belki wg projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania