lukaszptoszek 18.03.2007 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 Witam bardzo proszę o pomoc prawną. Mam zamiar wybudować budynek wolnostojący na nowych fundamentach o wymiarach 4 m. szerokosci , 5 m. długości i 2,5 wysokości, murowany z pustaków pianowych dach jednospadowy pokryty blachą.w celu przechowywania w nim drzewa opałowego i wegla. Moja działka ma powierzchnię 0,20a. Stoi na niej już budynek gospodarczy, legalny, o wymiarach 12m na 8m i wysokości 4,5 m.Mam w związku z tą sprawą parę pytań; 1 Czy muszę starać się o pozwolenie na budowę takiego budynku 2 Czy muszę posiadać plan na tego rodzaju budowę 3 W jakiej odległości od działki sąsiada mogę postawić taki budynek 4 Gdzie mam zgłosić zamiar budowy tego budynku lub gdzie mam starać się o pozwolenie na jego budowę jesli muszę 5 Czy taki budynek bedzie podlegał opodatkowaniu i obowiązkowemu ubezpieczeniu tak jak budynek gospodarczy ,dodam jeszcze że mieszkam na wsi i jestem w swietle prawa rolnikiem Z góry bardzo dziekuję za aktualne porady prawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania