madziq 22.03.2007 10:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2007 Czy ktoś buduje bądź budował Sp-1001 ???http://www.studioprojekt.pl/projekt.php?id=SP-1001&strona=&str=real.phpCzy komuś rzucają się w oczy jakieś wady tego domu? Jestem zupe łnie zielona i nie wiem na co zwrócić uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
magdzi_a 10.06.2007 19:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 my budujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
madziq 13.06.2007 05:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 Super ze sie znalazl ktos komu sie tez ten projekt spodobal na jakim etapie budowy jestescie? My wlasciwie dopiero dostalismy pozwolenie na budowe i mamy robic wkrotce adaptacje projektu. co sugerujecie zmienic w gotowym projekcie poki mamy na to jeszcze czas? nasza najwazniejsza zmiana to bedzie usytuowanie kotlowni w pomieszcz.gosp. kolo garazu-bo nie bedziemy miec najprawdopodobniej gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
koziolg1 28.06.2007 07:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 Witam, my tez juz posiadamy ten projekt i jestesmy na etapie adaptacji projektu. Glowne zmiany to komin w pomieszczeniu gospodarczym kolo garazu bo jeszcze nie ma decyzji czym bedziemy ogrzewac, powiekszenie garazu o 1metr i likwidacja tej wneki w salonie. Inne ciekawe propozycje? Teraz tylko pozostaje pytanie czy damy finansowo rade Poniewaz ceny jakie sa kazdy wie moze macie faktyczna ilosc materialow do budowy tego domku? Prosze najlepiej na priva. P.S. Kolega dostal przedmiar innego domu z firmy sprzedajacej projektu i okazalo sie ze troche mu juz na samym poczatku zostaje materialu, ale mial szczescie ze na muratorze znalazl dziennik budowy i +- sprawa latwiejsza. Z gory (tzn z Wroclawia ) dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania