Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Praca za granica. Kredyt w Polsce.

GUZIKI

Recommended Posts

• 2 weeks później...
Pracujemy za granica i chcemy wziac kredyt w Polsce. Czy wiecie ktore banki udzielaja kredytow takim osobom, jak my? Czy sa z tym problemy? Jakich dokumentow wymagaja? Przegladam oferty bankow i jak dotad znalazlam tylko DomBank, ktory w ogole wymienia opcje pozyczki dla osob takich jak my, na swojej stronie internetowej. Z gory uprzedam, ze w kwestiach kredytowych jestem laikiem - dopiero zaczynam zaglebiac sie w temat. Za to intensywnie. ;)

Jesli pracujecie na podstawie umów o pracę (a nie np. własnej działalnosci gospodarczej) min. 6 m-cy to chyba macie możliwość ubiegania się o kredyt mieszkaniowy w Raiffeisen Bank Polska.

W Deutsche nie musisz nawet tlumaczyc dokumentow. Mam 4ry kredyty hipoteczne w Deutsche oraz dwa w PKOBP. Nie bylo wiekszych problemow, w PKO Musialem wydac ok 1000 PLN na tlumaczenia :(

Wiem, ze BPH i BZWBK udzeaja jeszcze kredytow na podstawie zarobkow z zagranicy. Ale najlepiej idz do jakiegos doradcy jak Open Finance czy Notus i spytaj. Oni ci zawsze pomoga i nie beda robic zadnych problemow.

Generalnie tysiace ludzi bierze kredyty pracujac za granica i coraz wiecej bankow na to idzie.

DomBank? Czys ty zwariowal???? Z ich oprocentowaniem???

• 4 weeks później...
W Millennium? W tym Millennium? http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=101019

Ja jednak wybralbym DomBank z calym dobrodziejstwem inwentarza, a za to bez milenijnej paranoi. :-?

dokładnie ten bank

wybrany dlatego, ze w czasie gdy staraliśmy sie o kredyt nie było w polsce wielkiego wyboru wsrod banków, ktore oferowały kredyt dla pracujących za granicą

ale problemów z Millennium jak dotad nie mieliśmy (odpukac w niemalowane! :wink: ), kredyt w miare szybko przyznany, najwiecej zachodu było przy tłumaczeniach papierów z zagranicy

obsługuje nas ciagle ten sam czlowiek, cierpliwie prowadzil nas przez caly etap przygotowywania dokumentacji