GUZIKI 26.03.2007 18:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 Pracujemy za granica i chcemy wziac kredyt w Polsce. Czy wiecie ktore banki udzielaja kredytow takim osobom, jak my? Czy sa z tym problemy? Jakich dokumentow wymagaja? Z gory uprzedam, ze w kwestiach kredytowych jestem laikiem - dopiero zaczynam zaglebiac sie w temat. Za to intensywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
frosch 26.03.2007 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 w zeszlym roku byla taka mozliwosc w Deutsche Banku , potrzebowali zaswiadczenia o wysokosci zarobkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
M3 09.04.2007 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 Pracujemy za granica i chcemy wziac kredyt w Polsce. Czy wiecie ktore banki udzielaja kredytow takim osobom, jak my? Czy sa z tym problemy? Jakich dokumentow wymagaja? Przegladam oferty bankow i jak dotad znalazlam tylko DomBank, ktory w ogole wymienia opcje pozyczki dla osob takich jak my, na swojej stronie internetowej. Z gory uprzedam, ze w kwestiach kredytowych jestem laikiem - dopiero zaczynam zaglebiac sie w temat. Za to intensywnie. Jesli pracujecie na podstawie umów o pracę (a nie np. własnej działalnosci gospodarczej) min. 6 m-cy to chyba macie możliwość ubiegania się o kredyt mieszkaniowy w Raiffeisen Bank Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania