hamper 27.03.2007 00:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Witam,jestem w trakcie szukania elektryka do kompleksowej instalacji elektrycznej i zastanawiam sie jakiego mogę spodziewać sie kosztu całej instalacji.Dom ma 250 m2, 3 kondygnacje, wyliczylem ze będzie ok. 50 punktów świetlnych, 50 gniazdek, 7 TV, 1 Tel., 2 domofony, 3 gniazda 400v.Czy mógłby mi ktoś w przybliżeniu napisać jakiego kosztu mogę sie spodziewać?ps. okolice Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Seba7207 27.03.2007 07:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Wystarczy skorzystać z szukaj. ZObacz np. ten link:http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=95509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hamper 27.03.2007 13:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Wczesniej przeczytalem wszywstkie posty. Moje pytanie spowodowane jest wczesniejsza rozmowa z dwo elektrykami. Jeden wycenil mi sama robocizny na 8tys. a drugi wycenil mi calosc na 12tys. Wedlug mnie jest to troche duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Seba7207 27.03.2007 15:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2007 Wszystko zależy czy liczysz z kontaktami, czy tylko sama robocizna. Kontakt można i kupić za 80zł, ale również za 15. W Warszawie za 1 punkt liczą sobie za robociznę 35-50zł. Jeśli masz czas możesz samemu poprowadzić instalację, a specjalistę poprosić do podłączenia do skrzynki bezpieczników. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania