sebastian15 30.03.2007 19:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 Witam, jestem amatorem w budowcitctwie itp.. (mam dopiero 15 lat) - z kolega odnawiam piwnicie ... I dzisiaj kupilsmy gips szary za okolo 3 zł (2 kg) w piwnicy są kruche ściagny jak wiadomo. 1. Co temu zapobiec(ścianom) ?2. Jak rozrabiać gips ?3. Jak kłaść gips na taką kruchą ścaignę(chyba, ze proponujecie co innego klaść) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 31.03.2007 22:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 sebastian, jak się kładzie gips to za bardzo Ci nie podpowiem, ale podziwiam za zapał do pracy w tak młodym wieku mówiąc szczerze sama mam chęć nauczyć się robić gładzie? jakiś instruktor by się przydał .... życzę powodzenia w każdym razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SAVAGE7 01.04.2007 05:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2007 polecam robić tynk strukturalny (takie ciapki i mazy) bo to ty nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
red door 02.04.2007 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2007 Niech chłopak ćwiczy w piwnicy ....w końcu brak fachowców . Hej Panowie , podpowiedzcie jak kłasc ten gips , lepiej żeby ćwiczył na ścianach w piwnicy . A tak potem inwestor zdziwiony że gipsiarze spaprali mu robote Bo nie ćwiczyli w piwnicy!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania