Jani_63 09.09.2010 10:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Dokładnie. To są produkty (przynajmniej tak wynika z opisu) paroprzepuszczalne. Super nowość jak piszą Takich paroszczelnych które można zastosować pod wełnę jak piszesz jest znacznie więcej na rynku. Choćby na stronie którą podajesz w poście. Współczynnik przewodzenia ciepła tych produktów w/g producenta to od 0,07 do 0,019 W/m2K. Niestety są to wszystko opracowania marketingowe. Opinii użytkowników jak na lekarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Namtar 09.09.2010 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2010 A ja mam badzo szybkie pytanie, czy jesli w pokoju jest przewidziana lampa sufitowa (zyrandol) robicie jakies specjalne wzmocnienie z profili lub belke pomiedzy jetkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PiotrTok 09.09.2010 13:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Od kilku dni siedzę i przeglądam ten wątek mam do Was prośbę jak rozwiązać ocieplenie poddasza jeżeli będzie ono w połowie użytkowe ogrzewane a w pozostałej części będzie strychem nie ogrzewanym.Jeżeli chodzi o cześć użytkową tj ogrzewaną to rozwiązanie jest proste wełna + płyty KG zgodnie z zasadami.Natomiast mam wątpliwości jak rozwiązać ocieplenie tzw strychu. Wejście do niego będzie oddzielne prosto z kotłowni. W pierwszej wersji rozważałem umieszczenie wełny między krokwiami i założenie folii paraizolacyjnej (bez zakładania płyt KG) i dodatkowo ułożenie styropianu na podłodze coś koło 5cm, ale z doświadczeń innych wynika, że może się „zbierać rosa na wełnie z racji że pomieszczenie nie będzie ogrzewane. Drugim rozwiązaniem jest położenie na podłodze ok. 20cm styropianu + wylewka oraz ocieplenie od wewnątrz ścianki kolankowej. Dodam, że dach to blacha + membrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tacim 09.09.2010 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2010 No mam ten sam problem wychodzi na to że choinka musi być przechowywana w garażu , kurna dużo tego d.... szkoda strychu nie użytkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaśka73 09.09.2010 21:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Bardzo dziękuję Ron-Kom za podpowiedź wklejam zdjecia czekam na konstruktywna krytykę jesteśmy w trakcie walki i od razu zapytam: 1. na trzecim zdjęciu czy w tym miejscu te profile śię skręca i jeśli tak to czym 2.czy na tej ściance kolankowej też przykręcamy przyścienny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 10.09.2010 12:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Bardzo dziękuję Ron-Kom za podpowiedź wklejam zdjecia czekam na konstruktywna krytykę jesteśmy w trakcie walki i od razu zapytam: 1. na trzecim zdjęciu czy w tym miejscu te profile śię skręca i jeśli tak to czym 2.czy na tej ściance kolankowej też przykręcamy przyścienny? ... wyglada dobrze.. nie wiem jak z odległościami przy mocowaniu profili (grzybki -4 fotka) czy nie wyszlo za szeroko (Konkurencja zaraz by zarzucila że nie zauwazylem ) ale raczej nie jest źle... jeśli wszystko jest proste czego na fotkach nie widać to będzie ok. Profila CD z UD w koszu nie potrzeba skręcać bo wszystko powinno się samo trzymać a jesli się nie trzyma można jedną czy dwie pchelki albo nity..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 10.09.2010 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Bardzo dziękuję Ron-Kom za podpowiedź wklejam zdjecia czekam na konstruktywna krytykę jesteśmy w trakcie walki i od razu zapytam: 1. na trzecim zdjęciu czy w tym miejscu te profile śię skręca i jeśli tak to czym 2.czy na tej ściance kolankowej też przykręcamy przyścienny? w sumie to się nie znam ale w drugiej fotce, w małym trójkącie na dole po prawej dałbym nisko jeszcze kawałek profila CD żeby było do czego płytę ładni pzrykrecić blisko końca (w obecnym stanie trójkąt płyty zamocowany będzie do udeka narożnego i cdeka poprzecznego u góry, prawa strona wisi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaśka73 10.09.2010 16:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Marny i krótki żywot krokwi "szczytowych" a można było temu spokojnie i niskim nakładem zaradzić. "ciasne" stolce. W koszach tak jak eddy podpowiada dodać profile sufitowe. proszę o przetłumaczenie na język laika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marekjw2523 20.09.2010 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Jaki czort mnie namówił na te grzybki trzeba było robić na ES , ostatnio robiąc obrysuwkę dla UD coś sobie uświadomiłem skoro muszę dać grzybki wcześniej i UD będą na ścianach to jak mam niby wpiąć tego CD ? przecież nie wsunę pod kątem bo coś zawsze będzie mi blokować... A na ES wystarczyło CD pod kątem wsunąć w UD i zagiąć ES wypoziomować i połapać i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
freezyear 20.09.2010 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 (edytowane) Jaki czort mnie namówił na te grzybki trzeba było robić na ES , ostatnio robiąc obrysuwkę dla UD coś sobie uświadomiłem skoro muszę dać grzybki wcześniej i UD będą na ścianach to jak mam niby wpiąć tego CD ? przecież nie wsunę pod kątem bo coś zawsze będzie mi blokować... A na ES wystarczyło CD pod kątem wsunąć w UD i zagiąć ES wypoziomować i połapać i gotowe. CD tniesz krótsze o szerokość jednego UD (27mm) możesz nawet uciąć troche mniej, powiedzmy 25mm i spokojnie wciśniesz i w grzybki i w UD. Wsuwasz w jednego UD, zapinasz po kolei grzybki i w drugi UD wchodzi praktycznie sam, czasami trzeba lekko odgiąć UD, palcami się da. Póżniej wyrównujesz żeby w obydwu UD był wsunięty na mniej więcej taką samą odległość i po ptokach:) Edytowane 20 Września 2010 przez freezyear Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marekjw2523 20.09.2010 16:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Sądziłem że ma więcej po prostu wchodzić... Wielkie dzięki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
odaro 20.09.2010 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 Jakiej taśmy używacie na połączenia ślizgowe a konkretnie jakiej taśmy którą idzie przylepić do tynku wapienno-cementowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 20.09.2010 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 czy w pomieszczeniu 2x6m sufit trzeba robić na ruszcie krzyżowym czy można na pojedynczych CD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 20.09.2010 20:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 taśma rigips (wygląda jak biała pakowa z nadrukiem niebieskiego logo producenta), próbowałem zwykłej pakowej, szarej i bezbarwnej, maskującej pcv i sam nie pamiętam czego jeszcze, na tyn gruntowany i nie, cholerstwa albo się nie chciały trzymać albo się strasznie zadzierały przy szpachlowaniu, aż pewnego dnia przypadkiem w jednej hurtowni natknąłem się na taśmę rigips (gdzieś wcześniej na forum ktoś wklejał link do youtuba ze szpachlowaniem z użyciem tej taśmy i chyba fotki ktoś wklejał, może FlashBack?), koszt chyba coś ok. 7-8zł za sztukę, na 120m2 kartongipsu poddasza i 30m2 sufitów parteru poszły mi dwie sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
odaro 20.09.2010 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 taśma rigips (wygląda jak biała pakowa z nadrukiem niebieskiego logo producenta), próbowałem zwykłej pakowej, szarej i bezbarwnej, maskującej pcv i sam nie pamiętam czego jeszcze, na tyn gruntowany i nie, cholerstwa albo się nie chciały trzymać albo się strasznie zadzierały przy szpachlowaniu, aż pewnego dnia przypadkiem w jednej hurtowni natknąłem się na taśmę rigips (gdzieś wcześniej na forum ktoś wklejał link do youtuba ze szpachlowaniem z użyciem tej taśmy i chyba fotki ktoś wklejał, może FlashBack?), koszt chyba coś ok. 7-8zł za sztukę, na 120m2 kartongipsu poddasza i 30m2 sufitów parteru poszły mi dwie sztuki Ale do czego ją kleiłeś? Ja mam ściany działowe murowane i otynkowane tynkiem cementowo-wpiennym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 20.09.2010 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 do tynku cementowo wapiennego, gruntowanego (zwykłym gruntem, bodajże cekol dl-80) i niegruntowanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
odaro 20.09.2010 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2010 do tynku cementowo wapiennego, gruntowanego (zwykłym gruntem, bodajże cekol dl-80) i niegruntowanego Hym... a przedstawiciel Rigipsa stwierdził że nie będzie się trzymać na tynku tradycyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 21.09.2010 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2010 FlashBack dzięki za Twoje porady, tu również zrobię krzyża z racji cięższych płyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal2280 22.09.2010 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Witam.Dla rusztu krzyżowego wyczytałem na forum, że pierwszy co 60 drugi co 40 - odnosi się to również do zabudowy poddasza, czy pierwszy tak jak rozstaw krokwi (maks 80)?Jak z sensem ułożyć drugą warstwę ocieplenia w przypadku rusztu krzyżowego szczególnie pod profilami wzdłuż krokwi (pierwsza warstwa 18cm, druga 8cm ? - profil CDx2 to około 6cm + 2cm)?Ocieplać dom z zewnątrz będę dopiero na wiosnę - czy zabezpieczać w jakiś sposób wełną która wyjdzie nad murłatą na zewnątrz ? Kombinuje (nie wiem czy nie za bardzo) by od zewnątrz do murłaty przymocować 5cm wełnę w płycie i zamknąć przestrzeń pomiędzy wieńcem a membraną, na to wiosną wyprowadzić styropian elewacji do samej membrany. Z góry wielkie dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
f.5 22.09.2010 09:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2010 FlashBacku co mam z tym zrobic ?? Podbitka jest juz wykonana w ten sposob. http://images43.fotosik.pl/343/a5820632e81b9659med.jpg Od srodka wygląda to tak http://images49.fotosik.pl/344/9664a47faa8736cbmed.jpg Ytong z ktorego jest wykonana scianka kolankowa ma w sobie 3-4 cm styropianu i wygląda tak http://images47.fotosik.pl/344/e19ced1a4c4300c2med.jpg Teraz pytaniePrzymierzam sie do ocieplenia co mam z tym zrobic ??? -Zdjąc podbitkę i ocieplic do konca (wiąże sie to z duzymi kosztami nowej podbitki i robocizny)-wstrzelic sypkie ocieplenie w tą pustą przestrzen ( nie wiem czy podbitka wytrzyma obciązenie ocieplenia)-ocieplic scianę od srodka dac wełnę pomiędzy scianę a konstrukację k/g wydłuzy mi to sciane kolankową w tej chwili ma 100 cm Dyieki poydrawiam radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.